Przetargi.pl
Dostawa i montaż modułowego systemowego zaplecza, stanowiącego zaplecze sanitarno-szatniowe dla kompleksu boisk realizowanych w ramach programu Moje boisko ORLIK 2012 przy ul. Gnieźnieńskiej w Żninie

Urząd Miejski w Żninie ogłasza przetarg

  • Adres: 88-400 Żnin, ul. 700-lecia 39
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3031301 , fax. 052 3031103
  • Data zamieszczenia: 2009-10-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Żninie
    ul. 700-lecia 39 39
    88-400 Żnin, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3031301, fax. 052 3031103
    REGON: 00052520500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.znin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż modułowego systemowego zaplecza, stanowiącego zaplecze sanitarno-szatniowe dla kompleksu boisk realizowanych w ramach programu Moje boisko ORLIK 2012 przy ul. Gnieźnieńskiej w Żninie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż modułowego systemowego zaplecza, stanowiącego zaplecze sanitarno-szatniowe dla kompleksu boisk realizowanych w ramach programu Moje boisko ORLIK 2012 przy ul. Gnieźnieńskiej w Żninie z pełnym wyposażeniem oraz podłączenie zaplecza do przygotowanych, istniejących przyłączy: kanalizacyjnego, wodociągowego i energetycznego oraz posadowienia na istniejących fundamentach ( studniach i podwalinach ). Budynek składa się z dziesięciu modułów, wysokość 1 kondygnacja nadziemna, budynek niski, niepodpiwniczony na planie prostokąta. Powierzchnia całkowita: budynek wariantu standard + - 84,86 m2, kubatura brutto - 280,04 m2, powierzchnia wewnętrzna - 58,20 m2 Budynek zaplecza boiska jest budynkiem bez okien w ścianach zewnętrznych osłonowych z warstwowych paneli ściennych: od zewnątrz - deski sosnowe, zaimpregnowane montowane na gwoździe ocynkowane do podkonstrukcji drewnianej. Doświetlenie pomieszczeń realizowane jest poprzez świetliki umieszczone w dachu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ujęty jest w załączonej do SIWZ dokumentacji i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru robót. Wszystkie materiały powinny posiadać aktualne aprobaty techniczne i certyfikaty zgodności jednostek certyfikujących
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 442110002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień publicznych, tj.: - posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - wykonali w okresie ostatnich trzech lat min. 1 dostawę wraz z montażem obiektu, tj. zaplecza kontenerowego dla zespołu boisk ORLIK 2012, - dysponują osobą posiadającą uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wraz z przynależnością do Izby Inżynierów, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, - złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami, - spełniają wymagania określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą specyfikacją. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych do oferty przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Ocena spełniania warunków będzie dokonywana na zasadzie: spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - zał. nr 1. 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - zał. nr 2. 3) Oświadczenie o niezaleganiu z opłatami, składkami i podatkami w ZUS i Urzędzie Skarbowym - zał. nr 3. 4) Wykaz dostaw wraz z montażem w okresie ostatnich trzech lat / min. 1 dostawa spełniająca warunek Zamawiającego wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że dostawa została wykonana należycie/- zał.nr 4. 5) Kserokopia uprawnień budowlanych kierownika budowy. 6) Aktualne zaświadczenie przynależności do odpowiedniej Izby Inżynierów 7) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8) W przypadku udzielenia pełnomocnictwa, należy załączyć je do oferty. Podlega ono opłacie skarbowej w wysokości 17 zł. Opłatę skarbową należy wnieść na konto Urzędu Miejskiego w Żninie nr 76 8181 0000 0001 2742 2000 0001. Dowód opłaty załączyć do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gmina.znin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach