Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie obsługi i eksploatacji 2 kotłowni wodnych wyposażonych w 2 kotły wodne PAROMAT- SIMPLEKS PS -28 o mocy 285 kW i kocioł wodny PAROMAT- SIMPLEKS PS-2017 o mocy 170 kW oraz nagrzewnic powietrza z palnikami olejowymi - przez palaczy posiadających wymagane kwalifikacje. Lokalizacja obiektu: kompleks wojskowy nr 1234 - Grubno

Rejonowy Zarząd Infrastruktury ogłasza przetarg

  • Adres: 85-915 Bydgoszcz, ul. Podchorążych 33
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052/3784285
  • Data zamieszczenia: 2009-10-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rejonowy Zarząd Infrastruktury
    ul. Podchorążych 33 33
    85-915 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052/3784285
    REGON: 09057078200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzi.hg.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie obsługi i eksploatacji 2 kotłowni wodnych wyposażonych w 2 kotły wodne PAROMAT- SIMPLEKS PS -28 o mocy 285 kW i kocioł wodny PAROMAT- SIMPLEKS PS-2017 o mocy 170 kW oraz nagrzewnic powietrza z palnikami olejowymi - przez palaczy posiadających wymagane kwalifikacje. Lokalizacja obiektu: kompleks wojskowy nr 1234 - Grubno
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Świadczenie usług w zakresie obsługi i eksploatacji 2 kotłowni wodnych wyposażonych w 2 kotły wodne PAROMAT- SIMPLEKS PS -28 o mocy 285 kW i kocioł wodny PAROMAT- SIMPLEKS PS-2017 o mocy 170 kW oraz nagrzewnic powietrza z palnikami olejowymi - przez palaczy posiadających wymagane kwalifikacje. Lokalizacja obiektu: kompleks wojskowy nr 1234 - Grubno
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507210000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Dla spełnienia tego warunku Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi wykazać się: dysponowaniem osobami legitymującymi się dokumentami potwierdzającymi posiadanie przez Wykonawcę kwalifikacji: Świadectwa kwalifikacyjne wg Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003r. (Dz.U. Nr 89 poz. 828 z póź.zm.): - E Grupa I pkt. 2,10; Grupa II pkt. 1, 2, 10 - osoby dozoru- uprawnienia energetyczne D Grupa I, pkt 2, 10; Grupa II, pkt 1, 2, 10 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW jakie dostarczyć mają wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (treść oświadczenia zawarta jest w formularzu oferty - załącznik nr 1 do SIWZ) 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej z datą wystawienia nie wcześniejszą niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, z datą wystawienia nie wcześniejszą niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji, z datą wystawienia nie wcześniejszą niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca do oferty zobowiązany jest załączyć: a) wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia b) świadectwa kwalifikacyjne wydane zgodnie z Rozporządzeniem MGPiPS z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzenia posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się dozorem i eksploatacją urządzeń, sieci i instalacji dla osób wskazanych w ww. wykazie ; - E Grupa I pkt. 2,10; Grupa II pkt. 1, 2, 10 - osoby dozoru- uprawnienia energetyczne D Grupa I, pkt 2, 10; Grupa II, pkt 1, 2, 10

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzi.hg.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną