Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu włocławskiego w sezonie 2009/2010.

Powiatowy Zarząd Dróg we Włocławku ogłasza przetarg

  • Adres: 87-850 Choceń, Jarantowice 5
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 2846487 , fax. 054 2846487
  • Data zamieszczenia: 2009-10-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg we Włocławku
    Jarantowice 5
    87-850 Choceń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 2846487, fax. 054 2846487
    REGON: 91087013600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.wloclawski.pl/?cid=240
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu włocławskiego w sezonie 2009/2010.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg powiatowych powiatu włocławskiego w sezonie 2009/2010. (CPV 90.21.20.00-6 - Usługi odśnieżania, CPV 90.21.30.00-3 Usługi usuwania oblodzeń). Zimowe utrzymanie (odśnieżanie, zwalczanie śliskości i likwidacja gołoledzi) prowadzone będzie na drogach powiatowych przebiegających przez teren gmin: Brześć Kujawski, Boniewo, Choceń, Fabianki, Lubień Kujawski, i Włocławek wg standardów od II do VI. Zakres robót obejmuje: - zimowe utrzymanie ulic leżących w ciągach dróg powiatowych w II standardzie o długości 3,101 km - według załącznika nr 1 do przedmiotu zamówienia, - zimowe utrzymanie dróg powiatowych w II standardzie o długości 9,909 - według załącznika nr 2 do przedmiotu zamówienia, - zimowe utrzymanie dróg powiatowych w III standardzie o długości 2,877 km - według załącznika nr 3 do przedmiotu zamówienia, - zimowe utrzymanie dróg powiatowych w IV standardzie o długości 13,549 km - według załącznika nr 4 do przedmiotu zamówienia, - zimowe utrzymanie dróg powiatowych w V standardzie o długości 140,597 km - według załącznika nr 5 do przedmiotu zamówienia - zimowe utrzymanie dróg powiatowych w VI standardzie o długości 8,192 km - według załącznika nr 6 do przedmiotu zamówienia, - zwalczanie śliskości i likwidacja gołoledzi na odcinku: 100 mb przed i za każdym łukiem poziomym oznakowanym znakami ostrzegawczymi, 100 mb przed, za i na każdym łuku pionowym - wzniesieniu, 100 mb przed i za każdym skrzyżowaniem z drogami o nawierzchni twardej, 100 mb przed i za każdym skrzyżowaniem z liniami kolejowymi, 100 mb w miejscu oznakowanego przystanku komunikacji autobusowej (po 50 mb przed i za znakiem). Standardy zimowego utrzymania dróg określa załącznik nr 7 do przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 902120006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga składania wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: a) spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. b) przedmiot działalności odpowiada przedmiotowi zamówienia. c) wykonali w okresie ostatnich trzech lat co najmniej jedną usługę (zimowe utrzymanie dróg powiatowych, wojewódzkich, krajowych na długości co najmniej 150 km) odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonanie i odbioru oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zastały wykonane należycie. d) dysponują niżej wymienionym sprzętem: - pługi stalowe średnie z nośnikiem - szt. 4, - solarka z nośnikiem - szt. 1, - solarko-piaskarka z nośnikiem - szt. 3. e) dysponują osobami: - koordynator zimowego utrzymania. - kierowca (operator) sprzętu przeznaczonego do zimowego utrzymania. f) posiadać ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wypełniony druk Oferta stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, b) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. c) Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. e) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. f) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. g) Wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbioru oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie. Wykaz należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, h) Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu. Wykaz należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ i) Wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Wykaz należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ j) Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, k) Wykonawcy składający ofertę wspólnie na podstawie art. 23 Prawa zamówień publicznych, zobowiązani są, poza dokumentami wymienionymi wyżej, do złożenia: ­ umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie, ­ dokumentu ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.wloclawski.pl. /?cid=1311
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach