Przetargi.pl
Mechaniczne odśnieżanie ulic i dróg osiedlowych na terenie miasta Torunia -plan awaryjny JCB

Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Grudziądzka 159
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6398119, 6398166 , fax. 056 6398120
  • Data zamieszczenia: 2012-10-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Spółka z o.o.
    ul. Grudziądzka 159 159
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6398119, 6398166, fax. 056 6398120
    REGON: 87052597300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Mechaniczne odśnieżanie ulic i dróg osiedlowych na terenie miasta Torunia -plan awaryjny JCB
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Wykonawca będzie świadczył usługi polegające na mechanicznym odśnieżaniu ulic i dróg osiedlowych na terenie miasta Torunia zgodnie z dyspozycjami Zamawiającego. - (plan awaryjny JCB) Usługa wykonywana będzie sprzętem Wykonawcy w sytuacji dużych opadów śniegu (jednorazowy opad powyżej 20 cm) lub wystąpienia pokrywy śnieżnej o grubości powyżej 30 cm oraz potrzeb nadzwyczajnych związanych z usuwaniem skutków zimy o których Wykonawcę poinformuje osoba upoważniona do reprezentowania Zamawiającego. 2. Szacowana wielkość przedmiotu zamówienia obejmuje: - 1 600 godzin efektywnego czasu pracy, 3. Zamówienie zostało podzielone na 16 (szesnaście) równych części wynoszących po: - 100 godzin efektywnego czasu pracy każda, 4. Osobą upoważnioną przez Zamawiającego do kontaktów z Wykonawcą i wydawania poleceń jest Inspektor ds. Oczyszczania Andrzej Komuda lub dyspozytor >>Akcji Zimowej<< zwanej dalej dyspozytorem >>AZ<< 5. Wykonawca zobowiązuję się do świadczenia usługi w systemie pracy całodobowej w niedzielę i święta oraz w dni ustawowo wolne od pracy według grafiku AZ opracowanego przez Zamawiającego lub na wezwanie w przypadku nagłej zmiany warunków pogodowych. 6. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć sprzęt do siedziby Zamawiającego i rozpocząć świadczenie przedmiotu umowy w czasie 4 godzin od telefonicznego zgłoszenia dyspozytora AZ o konieczności podjęcia działań. 7. Zamawiający wzywając Wykonawcę zapewni świadczenie usługi minimum na 4 godz. 8. Wymagania sprzętowe dla podziału na części od 1 - 15: - koparko-ładowarka typ JCB 3CX lub porównywalna, lub - ładowarka kołowa, UWAGA sprzęt winien być wyposażony w pług odśnieżający z lemieszem gumowym lub łyżkę z lemieszem stalowym (bez zębów) lub innych elementów mogących uszkodzić powierzchnię odśnieżaną o pojemności nie mniejszej niż 1,5 m3. 9. Wymagania sprzętowe dla podziału części 16: - równiarka drogowa. 10. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać przedmiot umowy zgodnie z zalecaną przez Zamawiającego technologią (odśnieżanie). - odśnieżanie polega na odgarnięciu śniegu z ulic na pobocza drogi tak aby nie ograniczyć poruszania się innym uczestnikom ruchu. - śniegu nie wolno pryzmować w bezpośredniej bliskości ogrodzeń (płotów). - w przypadku nagromadzenia dużych ilości śniegu może występować konieczność przewożenia śniegu w wolne w miejsca. 11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do prowadzenia kontroli w terenie. 12. Realizacja usługi każdorazowo potwierdzana będzie przez dyspozytora Akcji Zima w raporcie dziennym pracy sprzętu, który zawiera zestawienie lokalizacji w jakich świadczono usługi wraz ze wskazaniem czasu, w jakich były one świadczone. 13. Podstawą do wystawienia faktury za wykonany przedmiot umowy jest protokół odbioru podpisany przez strony. Protokół zawiera zestawienie lokalizacji w jakich świadczono usługi wraz ze wskazaniem czasu, w jakich były one świadczone. Protokół sporządza się na podstawie raportów dziennych pracy sprzętu potwierdzanych przez dyspozytora Akcji Zima bądź osobę bezpośrednio nadzorującą usługę ze strony Zamawiającego. Raporty dzienne pracy sprzętu również zawierają zestawienie lokalizacji w jakich świadczono usługi wraz ze wskazaniem czasu, w jakich były one świadczone. Zamawiający dopuszcza składnie ofert częściowych. Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na jedną wybraną przez siebie część lub na całość zamówienia. 14.Wykonawca będzie wykonywał przedmiot umowy zgodnie z harmonogramem Zamawiającego i zalecaną przez Zamawiającego technologią. 15.Wykonawca jest zobowiązany do posiadania telefonu komórkowego. Integralną częścią niniejszej siwz jest projekt umowy, którego postanowienia należy brać pod uwagę przygotowując ofertę. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających (art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy) stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i dotyczącego przedmiotu zamówienia-prac określonych w punkcie 9. SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 902120006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpo.torun.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach