Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg w sezonie 2009/2010

Zarząd Dróg Powiatowych w Opocznie ogłasza przetarg

  • Adres: 26-300 Opoczno, ul. Rolna 5
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 7361125 , fax. 044 7543462
  • Data zamieszczenia: 2009-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Opocznie
    ul. Rolna 5 5
    26-300 Opoczno, woj. łódzkie
    tel. 044 7361125, fax. 044 7543462
    REGON: 59065359300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg w sezonie 2009/2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych w sezonie 2009-2010 na terenie administrowanym przez Zarząd Dróg Powiatowych w Opocznie z podziałem na 14 zadań. Zadanie nr 1 wg formularza wyceny nr 1 Praca nośnika samochodowego o mocy nie mniejszej niż 200 KM lub 150 KW z piaskarką P-1 i pługiem lekkim PO-97 (pług i piaskarka Zamawiającego) - szt 1 Zadanie nr 2 wg formularza wyceny nr 2 Praca nośnika samochodowego o mocy nie mniejszej niż 200 KM lub 150 KW z piaskarką Śnieżka i pługiem lekkim PD-03D (pług i piaskarka Zamawiającego) - szt 1 Zadanie nr 3.1 wg formularza wyceny nr 3 Praca nośnika samochodowego o mocy nie mniejszej niż 200 KM lub 150 KW z piaskarką i pługiem minimum lekkim (pług i piaskarka Wykonawcy) - szt 1 Zadanie nr 3.2 wg formularza wyceny nr 3 Praca nośnika samochodowego o mocy nie mniejszej niż 200 KM lub 150 KW z piaskarką i pługiem minimum lekkim (pług i piaskarka Wykonawcy) - szt 1 Zadanie nr 3.3 wg formularza wyceny nr 3 Praca nośnika samochodowego o mocy nie mniejszej niż 200 KM lub 150 KW z piaskarką i pługiem minimum lekkim (pług i piaskarka Wykonawcy) - szt 1 Zadanie nr 4.1 wg formularza wyceny nr 4 Praca nośnika samochodowego o mocy nie mniejszej niż 200 KM lub 150 KW z pługiem lekkim PO-64 i POL-2A (pług Zamawiającego) - szt 1 Zadanie nr 4.2 wg formularza wyceny nr 4 Praca nośnika samochodowego o mocy nie mniejszej niż 200 KM lub 150 KW z pługiem lekkim PO-64 i POL-2A (pług Zamawiającego) - szt 1 Zadanie nr 5 wg formularza wyceny nr 5 Praca nośnika samochodowego o ładowności min. 8 Mg np. Kamaz z pługiem średnim PJ-10 (pług Zamawiającego) - szt 1 Zadanie nr 6 wg formularza wyceny nr 6 Praca nośnika samochodowego o mocy nie mniejszej niż 200 KM lub 150 KW z pługiem lekkim (pług Wykonawcy) - szt 1 Zadanie nr 7 wg formularza wyceny nr 7 Praca sprzętu przy przygotowaniu mieszanki piaskowo-solnej, załadunku na piaskarkę, usuwaniu nabojów śnieżnych na bazie i terenie działania Obwodu Drogowego w Opocznie (ładowarka Wykonawcy) - szt 1 Zadanie nr 8 wg formularza wyceny nr 8 Praca sprzętu przy przygotowaniu mieszanki piaskowo-solnej, załadunku na piaskarkę, usuwaniu nabojów śnieżnych na bazie i terenie działania Obwodu Drogowego w Solcu (ładowarka Wykonawcy) - szt 1 Zadanie nr 9 wg formularza wyceny nr 9 Praca przy odśnieżaniu i usuwaniu nabojów lodowych przy pomocy równiarki (sprzęt Wykonawcy) - szt. 1 Zadanie nr 10.1 wg formularza wyceny nr 10 Praca przy odśnieżaniu i usuwaniu nabojów lodowych przy pomocy sprzętu ciężkiego tj spycharki o mocy nie mniejszej niż 75 KM (sprzęt Wykonawcy) - szt. 1 Zadanie nr 10.2 wg formularza wyceny nr 10 Praca przy odśnieżaniu i usuwaniu nabojów lodowych przy pomocy sprzętu ciężkiego tj spycharki o mocy nie mniejszej niż 75 KM (sprzęt Wykonawcy) - szt. 1
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Przystępując do udziału w postępowaniu przetargowym o udzielenia zamówienia Wykonawca składa oświadczenie, że: 1. posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia, 5. zobowiąże się do posiadania w każdym pojeździe zatrudnionym przy akcji odśnieżnej i gołoledziowej telefonu komórkowego. Koszt zakupu telefonu, utrzymania i instalacji poniesie Wykonawca.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy (zał. nr 1) wraz z odpowiednim formularzem cenowym. 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 i art.24 ust 1 i 2 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru zał. nr 2 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert ). 4. Zobowiązanie do wyposażenia pojazdów w telefony komórkowe. (zał. nr 3 ) Uwaga !! Dokument, o którym mowa w p. 3 specyfikacji winien być przedstawiony w formie pisemnej (oryginał lub kserokopia), poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.opocznopowiat.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach