Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Zapolice w sezonie 2009/2010

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 98-161 Zapolice, Plac Strażacki 5
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 8231982 w. 30 , fax. 043 8231982
  • Data zamieszczenia: 2009-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    Plac Strażacki 5 5
    98-161 Zapolice, woj. łódzkie
    tel. 043 8231982 w. 30, fax. 043 8231982
    REGON: 00055024900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zapolice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Zapolice w sezonie 2009/2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Zapolice w sezonie 2009/2010, polegającej na ich odśnieżaniu w celu utrzymania przejezdności i usuwania gołoledzi poprzez posypywanie nawierzchni dróg mieszanką piaskowo - solną w miejscach jej występowania. Szacunkowa ilość roboczo godzin pracy sprzętu w sezonie 2009/2010, stanowiącej podstawę do przedstawienia ceny ofertowej wynosi 570 godz. Wykonawca zapewnia i utrzymuje pełną gotowość 6 pługów i 3 piaskarek w w/w sezonie 24 godz. na dobę w trzech strefach działania w terenie po 2 pługi i 1 piaskarkę w każdej. Zakres stref działania określi mapa poglądowa terenu gminy będąca załącznikiem do SIWZ i do przyszłej umowy z Wykonawcą. Wykonawca zapewnia, przygotowuje i utrzymuje niezbędny zapas mieszanki piaskowo-solnej we własnym zakresie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 1000,00 zł , słownie: jeden tysiąc złotych, 00/100 gorszy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1. Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w ofercie wykaz osób realizujących przedmiot zamówienia wraz z ich imiennym przyporządkowaniem do odpowiedniej strefy działania w terenie (min. po dwie osoby na każdą strefę); 3. Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego: spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Z.U.S. lub K.R.U.S.; 4. Wykaz wykonanych usług wraz z referencjami od Zamawiających potwierdzającymi, że usługi były wykonywane należycie; 5. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń; 6. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia; 7. Informacja z banku potwierdzająca wysokość posiadanych środkach finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy; 8. Polisa OC; 9. Potwierdzenie wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zapolice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach