Przetargi.pl
Zespół Szkół Rolniczych i Technicznych w Powodowie w imieniu którego działa dyrektor Jerzy Rusin ogłasza przetrg nieograniczony na Ocieplenie stropodachu i ścian zewnętrznych wraz z wykonaniem elewacji sali gimnastycznej

Starostwo Powiatowe w Wolsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 64-200 Wolsztyn, ul. 5 Stycznia 5
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3845643 , fax. 068 3843538
  • Data zamieszczenia: 2009-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Wolsztynie
    ul. 5 Stycznia 5 5
    64-200 Wolsztyn, woj. wielkopolskie
    tel. 068 3845643, fax. 068 3843538
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatwolsztyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zespół Szkół Rolniczych i Technicznych w Powodowie w imieniu którego działa dyrektor Jerzy Rusin ogłasza przetrg nieograniczony na Ocieplenie stropodachu i ścian zewnętrznych wraz z wykonaniem elewacji sali gimnastycznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót: 1.Demontaż przewodów uziemiających i wsporników odstępowych instalacji odgromowej. 2.Rozebranie obróbek blacharskich i wykonanie obróbek z blachy ocynkowanej. 3.Demontaż i wykonanie orynnowania poziomego i pionowego. 4.Ocieplenie stropodachu i ścian budynku wg przedmiaru. 5.Pokrycie dachów papą termozgrzewalną 6.Montaż instalacji odgromowej z wykonaniem badań. 7.Wyprawa elewacji budynku, licowanie płytkami klinkierowymi
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości : 6.000,00zł ( słownie: sześć tysięcy złotych zero groszy) Wadium może być wniesione w następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 ze zmianami), Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego w: PKO O/Wolsztyn Nr 12 1020 4144 0000 6802 0043 0595 Do oferty należy dołączyć potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię przelewu. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach należy dołączyć do oferty w formie oryginału. Wadium musi być wniesione najpóźniej w dniu składania ofert tj. do dnia 15 kwietnia 2009 r. do godziny 9.00 Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego. Dyspozycję w zakresie zwrotu wniesionych w pieniądzu wadium wykonawców, zamawiający przekaże do banku niezwłocznie; 1. Po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego i wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania tej umowy, 2. Po unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia, 3. Upłynął termin związania ofertą. Jeżeli przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca wycofa się z przetargu, zamawiający dokona zwrotu wadium niezwłocznie po pisemnym zawiadomieniu o wycofaniu się. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w oparciu o następujące kryteria: Wykonawca posiada uprawnienia niezbędne do wykonania określonych prac lub czynności, jeżeli inne ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia, w tym: - realizacja jako główny wykonawca w ciągu ostatnich pięciu lat, co najmniej trzech zadań o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem opisanym w specyfikacji, wykonawca musi posiadać właściwie wykwalifikowany personel do zatrudnienia na niżej wymienionych stanowiskach: a)kierownik budowy- wymagane: uprawnienia budowlane wykonawca musi posiadać polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty: -wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego druku), -aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, z datą wystawienia nie wcześniejszą niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. -Podpisane oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 1), -Aktualne zaświadczenie potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne z wyjątkiem przypadków, gdy Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. -wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością - wg załącznika nr 2. -wykaz pracowników nadzoru zawierający potwierdzenie posiadania wymaganych kwalifikacji i doświadczenia w wykonywaniu zamówień jak w niniejszym postępowaniu (załączyć uprawnienia budowlane wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Budowlanej), - wg załącznika nr 3. -dane dotyczące podwykonawców i zakresu prac przewidzianych im do przekazania (nazwa i adres podwykonawcy, zakres prac przewidzianych do powierzenia, wartość robót) - o ile dotyczy, -wyceniony formularz ofertowy (wg dołączonego wzoru), -dowód wniesienia wadium. -polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bop.powiatwolsztyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach