Zakłady Remontowo-Budowlane Komendy Wojewódzkiej Policji ogłasza przetarg
- Adres: 60-838 Poznań, ul. Dąbrowskiego 17a
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8412550, 8417766 , fax. 061 8473119
- Data zamieszczenia: 2009-03-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakłady Remontowo-Budowlane Komendy Wojewódzkiej Policji
ul. Dąbrowskiego 17a 17a
60-838 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 8412550, 8417766, fax. 061 8473119
REGON: 63070341000021 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zrbkwp.neostrada.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: gospodarstwo pomocnicze
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów budowlanych do Komendy Miejskiej Policji Kalisz, ul. Jasna 3 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa materiałów budowlanych wg zestawienia: (Cegła dziurawka,Cegła pełna kl. 150,Cement portlandzki,Wapno sucho gaszone, Piasek płukany,Dwuteownik 120 mm dł.1,80 mb, j.w. dł 1,50 mb, j.w dł. 1,40 mb Siatka rabitza) będąca przedmiotem dostawy w ramach realizowanego zadania Przebudowa wejścia głównego i remont klatki schodowej budynku Komendy Miejskiej Policji Kalisz, ul. Jasna 3. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441111002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: -Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; -Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. -Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; -Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia W zakresie warunków wskazanych ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie V SIWZ. Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia-nie spełnia na podstawie ww dokumentów i oświadczeń.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Waruneki uważa się za spełnione, gdy: -Wykonawcy wypełnią oświadczenie o zdolności do wykonania zamówienia publicznego na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 1, -przedłożą aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. -Wykonawca wypełni oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - załącznik nr 1, -Wykonawca wypełni oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - załącznik nr 1. -Wykonawca wypełni oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia- załącznik nr 1.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zrbkwp.neostrada.pl ( ścieżka dostępu-przetargi -dostawy i usługi 2009-5/09/PN)
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną