Urząd Miejski Kościan ogłasza przetarg
- Adres: 64-000 Kościan, al. Tadeusza Kościuszki 22/204
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 065 512 14 66 , fax. 065 5122700
- Data zamieszczenia: 2009-03-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski Kościan
al. Tadeusza Kościuszki 22/204 22/204
64-000 Kościan, woj. wielkopolskie
tel. 065 512 14 66, fax. 065 5122700
REGON: 00052574800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.koscian.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa ulicy Korczaka w Kościanie I etap wraz z budową kanalizacji deszczowej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres prac przewiduje wykonanie: robót przygotowawczych, robót ziemnych, odwodnienia, podbudowy, nawierzchni z kostki betonowej, robót wykończeniowych, urządzenie bezpieczeństwa ruchu, elementów ulic. Wielkość zamówienia - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451100008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 84 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 4.000,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a w szczególności załączą do oferty odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - zrealizowali jedną robotę budowlaną o wartości co najmniej 200.000,00 zł brutto, polegającą na wykonaniu nawierzchni z kostki betonowej. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania wymaganych warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie treści oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1.Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 zgodnie z zał. nr 4/1 i nr 4/2 do siwz. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Doświadczenie zawodowe - wykaz zawierający następujące dane: wartość, datę i miejsce wykonania oraz dokumenty potwierdzające, że robota budowlana została wykonana z należytą starannością np. referencje. Wzór dokumentu stanowi dodatek nr 5 do siwz. 4.Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.koscian.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rozbiórka budynków i obiektów w rejonie działania WZI m. Biedrusko kompl. koszarowy - bud. nr 58; bud. nr 59; bud. nr 60; kompl. techniczny bud. nr 19; bud. nr. 23; kompl. poligonowy obiekty nr 417 i 430 17/WZI/16/WE
Dodano: 2016-03-15 - Rozbiórka budynku nr 361 kompleks lotniskowy ( szkielet hali) w JW. 1156 Poznań ul. Silniki 1 .
Dodano: 2015-10-07 - Przebudowa drogi i chodnika na odcinku od RTG do Izby Przyjęc o długości 68 m Znak sprawy ZPR/01/13
Dodano: 2013-05-23 - Remont dachu budynku Szkoły Podstawowej w Bojanowie
Dodano: 2012-10-31 - przebudowa ulicy Kopernika w Kościanie
Dodano: 2010-03-19 - przebudowa ulicy Kopernika w Kościanie
Dodano: 2010-02-17 - Przebudowa ulicy Wschodniej w Kościanie
Dodano: 2010-01-22 - przebudowa ulicy Klonowej w Kościanie
Dodano: 2010-01-12 - Przebudowa ulicy Pszennej w Kościanie
Dodano: 2010-01-12 - Przebudowa ulicy Kopernika w Kościanie.
Dodano: 2010-01-11