Przetargi.pl
Zespół Szkół Łączności, ul. Warszawska 39 w Gliwicach - modernizacja boisk szkolnych.

Miasto Gliwice, Wydział Inwestycji i Remontów ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, ul. Zwycięstwa 21
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48 032 2385442 , fax. +48 032 2314058
  • Data zamieszczenia: 2013-02-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Gliwice, Wydział Inwestycji i Remontów
    ul. Zwycięstwa 21 21
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. +48 032 2385442, fax. +48 032 2314058
    REGON: 27625533500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gliwice.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zespół Szkół Łączności, ul. Warszawska 39 w Gliwicach - modernizacja boisk szkolnych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie dotyczy wykonania następującego asortymentu robót: - modernizacja boiska wielofunkcyjnego do gry w piłkę ręczną, koszykówkę i siatkówkę o nawierzchni syntetycznej poliuretanowej; - budowa bieżni okólnej czterotorowa z sektorem prostym o nawierzchni poliuretanowej; - budowa rzutni pchnięcia kulą; - budowa skoczni wzwyż z rozbiegiem o nawierzchni poliuretanowej; - budowa skoczni w dal i trójskoku z rozbiegiem o nawierzchni poliuretanowej; - modernizacja i budowa ogrodzenia terenu obiektu sportowego i terenu szkoły; - wykonanie piłkochwytów; - modernizacja ciągów komunikacyjnych - chodniki; - mała architektura: ławki parkowe, kosze na śmieci; - wykonanie oświetlenie obiektu sportowego. Uwaga: Zamawiający dokonuje zmian w zakresie parametrów technicznych nawierzchni poliuretanowej ujętych w dokumentacji projektowej i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót określając minimalne wymagane przez Zamawiającego podstawowe parametry techniczne nawierzchni poliuretanowej: Wytrzymałość na rozciąganie (MPA) większa lub równa 0,50; Wydłużenie względne przy zerwaniu (%) większe lub równe 53; Wytrzymałość na rozdzieranie (N) większa lub równa 100; Ścieralność (mm) mniejsza lub równa 0,09; Odporność na działanie zmiennych cykli Hydrotechnicznych - przyrost masy % mniejszy lub równy 0,70; - zmiana wyglądu zewnętrznego bez zmian; Mrozoodporność - przyrost masy % mniejsza lub równa 0,80; - zmiana wyglądu zewnętrznego bez zmian; Współczynnik poślizgu - w stanie suchym większy lub równy 0,35; - w stanie mokrym większy lub równy 0,30; Przyczepność (MPA) - do podkładu betonowego większa lub równa 0,40; - do podkładu asfaltobetonowego większa lub równa 0,40; - do podkładu mineralno - gumowego większa lub równa 0,40. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: dokumentacje projektowe, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót stanowiące ZAŁĄCZNIK NR 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Przedstawione w ww. dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych, a zwłaszcza art. 29 do 31. Oznacza to, że wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień. Informacje dodatkowe: 1. Zamawiający na etapie składania ofert wymaga załączenia do oferty karty technicznej oferowanej nawierzchni poliuretanowej na potwierdzenie, że oferowana nawierzchnia poliuretanowa spełnia minimalne parametry wskazane przez Zamawiającego w SIWZ. 2. Wymagane dokumenty na etapie realizacji zadania, które Wykonawca winien załączyć do dokumentacji powykonawczej: Dokumenty nawierzchni poliuretanowej 1) Karta techniczna nawierzchni poliuretanowej; 2) Certyfikat IAAF - potwierdzający spełnienie wymagań stawianych przez IAAF; 3) Atest higieniczny PZH dla oferowanej nawierzchni; 4) Aprobata Techniczna ITB lub Rekomendacja ITB lub inny dokument (atest, certyfikat, wyniki badań itp.) wydany przez instytucje uprawnione do badania i certyfikowania wyrobów, potwierdzający, że oferowana nawierzchnia syntetyczna spełnia parametry techniczne zabudowanej nawierzchni dla realizowanego zadania inwestycyjnego; 5) Autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona w oryginale dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię; 6) Deklaracja zgodności potwierdzona przez producenta nawierzchni. Inne wymagania: a). przy przygotowaniu oferty należy uwzględnić specyfikę pracy w czynnym obiekcie oświatowym. Wykonawca robót jest zobowiązany do ogrodzenia terenu prowadzonych robót budowlanych; b). obowiązek prowadzenia dziennika budowy jako dokumentu z realizacji zadania; c). wykonawca sporządzi w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy harmonogram terminowo-rzeczowo-finansowy. Wymagany okres gwarancji i rękojmi: Wykonawca udzieli na przedmiot zamówienia gwarancji i rękojmi na okres co najmniej 36 miesięcy licząc od dnia końcowego odbioru robót. Warunki gwarancji według ZAŁĄCZNIKA NR 5 do wzoru umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122211
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 20 000,00 zł (dwadzieścia tysięcy złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gliwice.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach