Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie szkolnego placu zabaw na terenie Zespołu Państwowych Szkół Muzycznych im. Grażyny Bacewicz w ramach programu Radosna Szkoła

Zespół Państwowych Szkół Muzycznych im. Grażyny Bacewicz ogłasza przetarg

  • Adres: 75-434 Koszalin, ul. Fałata 32
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-94 347 80 20 , fax. 0-94 347 80 12
  • Data zamieszczenia: 2010-06-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Państwowych Szkół Muzycznych im. Grażyny Bacewicz
    ul. Fałata 32 32
    75-434 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 0-94 347 80 20, fax. 0-94 347 80 12
    REGON: 00028064300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zpsm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zespół Państwowych Szkół Muzycznych

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie szkolnego placu zabaw na terenie Zespołu Państwowych Szkół Muzycznych im. Grażyny Bacewicz w ramach programu Radosna Szkoła
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu placu zabaw w ramach programu Radosna Szkoła. Zgodnie z wytycznymi Ministerstwa Edukacji Narodowej niniejszy plac został określony jako - DUŻY i do takiego wariantu należy dostosowywać poszczególne elementy. Powierzchnia terenu przeznaczonego na plac zabaw - ponad 500m2 . 4.2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących prac: 1. Przygotowanie materiałów do zgłoszenia rozpoczęcia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę wraz z przygotowaniem map do celów projektowych. 2. Opracowanie przez uprawnionego projektanta projektu rozmieszczenia urządzeń zabawowych i przedstawieniu do akceptacji Zamawiającemu.. Do projektu muszą być dołączone rysunki lub zdjęcia poszczególnych elementów wyposażenia wraz z podanymi wymiarami. 3. Budowę, dostawę i montaż urządzeń na placu zabaw. 4. Wykonanie bezpiecznej nawierzchni w strefie bezpieczeństwa urządzenia zabawowego oraz nawierzchni ścieżek. 5. Sporządzenie regulaminu placu zabaw i jego montaż na konstrukcjach dostarczonych przez Wykonawcę. W ramach obowiązków leżących po stronie Wykonawcy w celu prawidłowego wykonania robót dotyczących zarówno etapu projektowania jak również wykonania robót budowlanych jest wykonanie wszystkich innych niezbędnych prac potrzebnych do oddania do użytku przedmiotu zamówienia. W cenę zamówienia powinny być wliczone wszelkie koszty ponoszone przez Wykonawcę niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia w tym koszty wszystkich uzgodnień i odbioru robót. 4 3 Urządzenia zabawowe wskazane przez Zamawiającego: 1 Zestaw minimum 2 wież z dachem dwuspadowym z mostkiem, pochylnią, przeplotnią, drabinką z przeszkodami, zjeżdżalnią falistą wykonaną z materiału HPL, ścianką wspinaczkową (powierzchnia zestawu minimum ok. 6m x 8m). 3 Huśtawka ważka podwójna. 5 Poręcze gimnastyczne (np. potrójny drążek) 6 Drabina krzyżakowa 8 Drabinka pozioma Zaproponowane przez Wykonawcę urządzenia muszą wskazywać opisane powyżej funkcje, a gabarytowo muszą zostać dostosowane do przedziału wiekowego 5-12 lat. Bezpieczna strefa użytkowania dla każdego elementu zostanie określona przez Wykonawcę w opracowanym projekcie, i nie może być mniejsza niż wynikająca ze wskazanych w Opisie przedmiotu zamówienia wytycznych. Oprócz elementów skazanych powyżej, na terenie przeznaczonym na plac zabaw należy umieścić dodatkowo: 1 ławka z oparciem o wymiarach min. dł.1,5 x szer.0,4 x wys.1,0 m. - 1 szt. 2 kosze na śmieci z wyciąganym wkładem - 2 szt. 3 tablica informacyjna z regulaminem - szt. 1 (Wykonanie i zainstalowanie na terenie szkolnego placu zabaw tablicy zawierającej regulamin określający zasady i warunki korzystania z placu zabaw oraz napis o treści: Szkolny plac zabaw wyposażony w ramach programu rządowego RADOSNA SZKOŁA) 4. tabliczki informujące o sposobie wykorzystania danego elementu wyposażenia i przestrzeganiu zasad bezpiecznego użytkowania - dotyczy urządzeń zabawowych. Zamawiający wymaga: aby elementy wyposażenia placu zabaw, zaprojektowane zostały w konwencji połączenia naturalnej z materiałów drewnianych i wytrzymałej na surowe warunki środowiska, gwarancji producenta na stal galwanizowaną użytą, niemalowany metal, twardy plastik, panele HPL i słupki nośne minimum 10 lat, gwarancji producenta na malowany metal, odlewy plastikowe, sieci wspinaczkowe, sprężyny minimum 5 lat gwarancji producenta na ruchome elementy plastikowe i metalowe minimum 2 lata. Wszystkie elementy wykończeniowe zastosowane do wykonania wyposażenia placu zabaw winny być wykonane z materiałów lekkich, odpornych i zachowujących kolorystykę w trudnych warunkach atmosferycznych. Urządzenia dla zapewnienia stabilności powinny być kotwione w gruncie poprzez betonowanie. W przypadku kontaktu z ziemią należy stosować: 1. stosowanie gatunku drewna o dostatecznej odporności naturalnej zgodnie z klasami 1 i 2 klasyfikacji naturalnej odporności normy EN 350-2:1994. 2. gdy drewno znajduje się ponad ziemią na metalowej stopie, 3. stosowanie drewna poddanego impregnacji ciśnieniowej zgodnie z normą EN 351-1:1995 i zgodnie z 4 klasą zagrożenia EN 335-2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 11.1 Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 3000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych brutto). 11.2 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). 11.3 Dokument wadialny należy złożyć w formie dokumentu oryginalnego. Dokument powinien być wystawiony na Zamawiającego, mieć formę oświadczenia bezwarunkowego, nieodwołalnego i płatnego na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. 11.4 Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zespołu Państwowych Szkół Muzycznych im. Grażyny Bacewicz: Narodowy Bank Polski O/Okr. w Szczecinie, ul. Starzyńskiego 1, 70-952 Szczecin NR 63101015990166232230000000 z podaniem tytułu: Zaprojektowanie i wykonanie szkolnego placu zabaw na terenie Zespołu Państwowych Szkół Muzycznych im. Grażyny Bacewicz w ramach programu Radosna Szkoła 11.5 Wadium w formie pieniężnej winno znaleźć się na wskazanym rachunku Zamawiającego do dnia 26.07.2010r. do godz. 11:00. Wadium wniesione w pieniądzu uznaje się za wniesione z chwilą jego wpłynięcia na wskazane konto Zamawiającego. 11.6 Pozostałe - niepieniężne formy wadium, winny być złożone w sekretariacie Zespołu Państwowych Szkół Muzycznych im. Grażyny Bacewicz, ul. Fałata 32, 75-434 Koszalin w terminie do dnia 26.07.2010. do godziny 11:30 w oryginale. Wadium winno obejmować cały okres czasu związania ofertą. 11.7 Utrata wadium. 11.7.1 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie; odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należnego wykonania umowy; zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Powyższe okoliczności muszą być jednoznacznie określone w treści dokumentu wadialnego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zpsm.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach