Gmina Miasto Szczecin - Miejski Zakład Obsługi Gospodarczej ogłasza przetarg
- Adres: 71-504 Szczecin, ul. Czesława 9
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 091 4233011, 4233398
- Data zamieszczenia: 2010-06-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Szczecin - Miejski Zakład Obsługi Gospodarczej
ul. Czesława 9 9
71-504 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 091 4233011, 4233398
REGON: 81269223900000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont elewacji budynku administracyjnego przy ul. Czesława 9 w Szczecinie - II Etap - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Remont elewacji budynku administracyjnego przy ul. Czesława 9 w Szczecinie II Etap. Budynek jest wpisany do rejestru zabytków pod nr 1289, decyzją DZ-4200/20/O/95 z dn. 17.07.1995 r. W zakres zamówienia wchodzi wykonanie następujących robót: 1) Obróbki blacharskie, 2) Roboty konserwatorskie elewacji z cegły, 3) Roboty konserwatorskie elewacji tynkowej, 4) Roboty konserwatorskie gzymsu drewnianego koronującego, 5) Roboty konserwatorskie tarasu, 6) Prace uzupełniające, obejmujące: a) demontaż instalacji odgromowej ze ścian oraz wszystkich kabli energetycznych, przewodów i urządzeń wentylacyjnych oraz klimatyzacyjnych, b) ułożenie nowej instalacji odgromowej i kabli elektrycznych podtynkowo, montaż systemu przeciwoblodzeniowego we wpustach z wprowadzeniem do rur spustowych, montaż urządzeń i przewodów wentylacyjnych i klimatyzacyjnych. Montaż nowych opraw przy wejściach do budynku i nowej szafki elektrycznej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 100 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść w wysokości 10.000 złotych (słownie złotych: dziesięć tysięcy) w terminie do dnia 12 lipca 2010 r. do godziny 09:00. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.szczecin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Roboty budowlane - Budynek Szkoły Podstawowej nr 1 w Sianowie - cześć 1
Dodano: 2016-07-27 - Roboty budowlane-Budynek Przedszkola Gminnego w Sianowie - cześć 2
Dodano: 2016-07-27 - Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie ogrodzenia kompleksu wojskowego w m. Glewice (PKOB 2420).
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa i modernizacja obiektów i pomieszczeń Miejskiego Zakładu Komunikacji Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Koszalinie
Dodano: 2016-07-27 - Remont i przebudowa pomieszczeń po filharmonii z prawem opcji w zakresie budowy instalacji rozgłaszania dźwiękowego etap I i II w gmachu Urzędu Miasta Szczecin
Dodano: 2016-07-27 - Budowa sieci kanalizacji deszczowej w miejscowości Rzyszczewo o długości 25 mb oraz w miejscowości Bobrowice o długości 121,8 mb, gmina Sławno
Dodano: 2016-07-27 - Wymiana nawierzchni boiska wielofunkcyjnego przy szkole w Sławsku z poliuretanowej na nawierzchnię z trawy syntetycznej wraz z wymianą podbudowy
Dodano: 2016-07-27 - Remont budynku leśniczówki Dobra
Dodano: 2016-07-26 - Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania: Odwodnienie terenu PST-1, placów manewrowych, dróg dojazdowych, myjni, stacji paliw i budynków nr 32, 76, 100, 101 w Koszalinie (PKOB 1212, 1274).
Dodano: 2016-07-26 - Budowa układu dróg publicznych stanowiących dojazd do pętli tramwajowej przy ul. Turkusowej
Dodano: 2016-07-25