Przetargi.pl
Zaprojektowanie i budowa szkolnego placu zabaw w ramach rządowego programu Radosna szkoła dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 przy ul. Zielony Rynek 2 w Grodzisku Mazowieckim. ZP-341/59/2010

Gmina Grodzisk Mazowiecki ogłasza przetarg

  • Adres: 05-825 Grodzisk Mazowiecki, ul. Kościuszki 32A
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7555146 , fax. 022 7555327
  • Data zamieszczenia: 2010-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Grodzisk Mazowiecki
    ul. Kościuszki 32A
    05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 022 7555146, fax. 022 7555327
    REGON: 00052478900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.grodzisk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i budowa szkolnego placu zabaw w ramach rządowego programu Radosna szkoła dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 przy ul. Zielony Rynek 2 w Grodzisku Mazowieckim. ZP-341/59/2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie (zaprojektowanie, wybudowanie i wyposażenie) placu zabaw o powierzchniach ok. 500m2 przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 1 przy ul. Zielony Rynek 2 w Grodzisku Mazowieckim. Zakres robót obejmuje: 1. Opracowanie dokumentacji projektowej, w tym: a. projektu wykonawczego placu zabaw godnie z założeniami programu Radosna szkoła i Programem funkcjonalno-użytkowym stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ Projekt musi zawierać: część tekstową (projekt zagospodarowania terenu, projekt nawierzchni) oraz rysunkową. Dokumentacja rysunkowa ma obejmować następujące rysunki: projekt zagospodarowania projekt nawierzchni przekroje konstrukcyjne rozmieszczenie wyposażenia. Projekt musi zawierać również precyzyjne określenie prac przygotowawczych i opis przygotowania podbudowy pod nawierzchnię. Ilość egzemplarzy projektu: 6 egz. Uwaga!! PROJEKT WYKONAWCZY NALEŻY W POCZĄTKOWEJ FAZIE UZGODNIĆ Z INWESTOREM, CELEM SPRAWDZENIA ZGODNOSCI Z USTALENIAMI PROGRAMU FUNKCJONALNO-UŻYTKOWEGO ORAZ UMOWY. b. specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót (ogólną i szczegółową)- 2 egz. c. przedmiar robót i kosztorys - 2 egz. Uwaga! KOSZTORYS DOSTARCZONY PRZEZ WYKONAWCĘ MA CHARAKTER INFORMACYJNO-POMOCNICZY. WYKONAWCA MA OBOWIĄZEK WYKONAĆ PRZEDMIOT UMOWY ZGODNIE Z DOKUMENTACJĄ PROJEKTOWĄ I SPECYFIKACJĄ TECHNICZNĄ WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT. 2. Budowę placu zbaw poprzez wykonanie: a) niwelowanie terenu i przygotowanie podbudowy pod powierzchnię bezpieczną z zachowaniem spadków umożliwiających odpływ wody deszczowej i śniegu b) ułożenie następujących nawierzchni: amortyzującej upadek z wysokości 1,50m piankowej lub gumowej w kolorze pomarańczowym (240m2) w odcieniu PANTONE: 152C, RAL: 2011 Tieforange; komunikacyjnej, typu tartan lub inną nawierzchnia syntetyczną w kolorze niebieskim (50m2), w odcieniu PANTONE: 540C, REL: 5003 Saphirblau; wykonanie nawierzchni trawiastej (z trawy odpornej na deptanie) o powierzchni 210m2, c) wykonanie obrzeży wokół nawierzchni bezpiecznej d) prace grodzeniowe na odcinkach o długości ok. 26-27m od strony sali gimnastycznej oraz o długości 20m od strony boisk sportowych, montaż 2 furtek dwuskrzydłowych o szerokości 1,5 m każda. Ogrodzenie o wysokości 1m z paneli ażurowych stalowych ocynkowanych ogniowo, malowanych proszkowo w kolorze zielonym, e) dostawa urządzeń dodatkowych (ławki z oparciem- 4 szt., kosze na smieci- 2szt., kamera -1szt.) 3. Dostawę oraz montaż urządzeń zabawowych zgodnych z wymogami normy PN-EN 1176: Zestaw rekreacyjny wieża z mostkiem, pochylnią, przeplotnią, drabinką, zjeżdżalnia Równoważnia wahadłowa Przeplotnia Huśtawka wahadłowa podwójna Zabawka na spręzynie Ściana wspinaczkowa z dwoma wieżami 4. Wyposażenie placu zabaw w tablicę informacyjną o konstrukcji stalowej z regulaminem korzystania oraz oznaczeniem wg wytycznych umieszczonych na stronie: http:// www.radosnaszkola.men.gov.pl images pdf opis techniczny.pdf. 6. Uzyskanie wymaganych przepisami uzgodnień 7.Przeszkolenie personelu obsługującego urządzenia w zakresie eksploatacji, obsługi urządzeń zabawowych i nawierzchni bezpiecznych. 8. Przekazanie Zamawiajacemu obiektu gotowego do użytkowania wraz z dokumentacją powykonawczą zawierającą wszystkie atesty, aprobaty i certyfikaty niezbędne do rozpoczęcia eksploatacji oraz informację o udzielonej gwarancji . Uwaga! ORGANIZACJA ROBÓT MUSI BYĆ PROWADZONA W SPOSÓB JAK NAJMNIEJ UCIĄŻLIWY DLA UŻYTKOWNIKÓW. PROWADZONE PRACE NALEŻY WYKONAĆ W SPOSÓB BEZPIECZNY DLA ISTNIEJĄCYCH ELEMENTÓW ZAGOSPODAROWANIA TERENU. II.1.3.2. ISTNIEJĄCY STAN ZAGOSPODAROWANIA TERENU. Teren jest płaski, porośnięty trawą, ogrodzony jest z dwóch stron. Teren pozbawiony wszelkich elementów zabudowy, w jego obrębie znajduje się drzewo, które należy zachować. Uwaga!! WYMAGA SIĘ, ABY WYKONAWCA DOKONAL WIZJI LOKALNEJ TERENU OBJĘTEGO ZAKRESEM NINIEJSZEGO ZAMÓWIENIA, A TAKŻE ZDOBYŁ, NA SWOJĄ WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ I RYZYKO, WSZELKIE DODATKOWE INFORMACJE, KTÓRE MOGĄ BYĆ KONIECZNE DO PRZYGOTOWANIA DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ I WYKONANIA KOSZT DOKONANIA WIZJI LOKALNEJ TERENU BUDOWY PONIESIE WYKONAWCA. II.1.3.3. ZAKRES PRAC DO WYKONANIA. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik 9 do niniejszej specyfikacji. Wykonawca udzieli gwarancji na przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 36 miesiące
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Brak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.grodzisk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach