Przetargi.pl
Serwisowanie i wymiana materiałów eksploatacyjnych kserokopiarek będących w posiadaniu MKiDN

Ministerstwo Kultury i Dzidzictwa Narodowego ogłasza przetarg

  • Adres: 00-071 Warszawa, ul. Krakowskie Przedmieście 15/17
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 42 10 100 , fax. 022 82 88 773
  • Data zamieszczenia: 2010-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Kultury i Dzidzictwa Narodowego
    ul. Krakowskie Przedmieście 15/17 15/17
    00-071 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 42 10 100, fax. 022 82 88 773
    REGON: 00027406800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mkidn.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Serwisowanie i wymiana materiałów eksploatacyjnych kserokopiarek będących w posiadaniu MKiDN
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie ciągłej gotowości do pracy kserokopiarek w lokalizacjach Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego przez okres 12 miesięcy. Wykonawca w ramach serwisu i wymiany materiałów eksploatacyjnych kserokopiarek zobowiązany jest do : 1) Przeprowadzania kontroli stanu technicznego urządzeń objętych umową zgodnie z instrukcją producenta; 2) Przeprowadzania stałych konserwacji, regulacje kopiarek wg limitu kopii określonego przez producenta; 3) Dokonywania wymiany wszystkich części koniecznych do naprawy i materiałów eksploatacyjnych ( oprócz zszywek i papieru)- za wyjątkiem czynności opisanych w instrukcji ( dodawanie papieru, likwidacja prostych zacięć papieru); 4) Dokonywania naprawy kopiarek, rozumiane jako usługi wykonywane na podstawie zgłoszenia przez Zamawiającego wadliwego działania sprzętu; 5) Dla kopiarek będących w okresie gwarancyjnym ( patrz poz. 56, 57, 58 i 59 w załączniku nr 2) wymagany jest autoryzowany serwis firmy KONICA MINOLTA, jaki jest wymagany przez sprzedawcę i producenta dla zachowania warunków gwarancji. 6) Wykonania ekspertyzy stanu technicznego kserokopiarek, wykonywaną przez serwisanta w przypadku nieopłacalności naprawy; 7) W przypadku kiedy czas usunięcia usterek lub uszkodzeń urządzenia będzie dłuższy jak 48godzin od momentu zgłoszenia, na czas naprawy zostanie zainstalowane urządzenie zastępcze o nie gorszych parametrach i funkcjach. Koszty eksploatacji będą rozliczane ryczałtowo w cenie kopii. 8) Dokonywania wpisu dotyczącego wykonywanych czynności i wymienionych części w książce serwisowej danej kserokopiarki; 9) Przeprowadzanie przeglądów technicznych i serwisowych przewidzianych przez producenta dla danej marki kserokopiarki oraz dostarczanie koniecznych do napraw części i materiałów w ramach umowy; 10) W przypadku przekroczenia limitu 1550000 ( 1200000 cz-b, 350000-kolor) wykonanych kopii, należność za dodatkowe kopie będzie rozliczana po cenie 1 kopii przeliczeniowej wyliczonej z ceny ryczałtowej za wykonania przedmiotu zamówienia. W trakcie trwania umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian ilościowego podziału kopii czarno-białych i kolorowych objętych limitem; 11) Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się ze stanem technicznym ww. kserokopiarek: 12) Wykonawca zobowiązuje się przystąpić do naprawy nie później jak 4 godziny od otrzymania telefonicznego zawiadomienia w tym samym dniu roboczym, jeśli zawiadomienie nastąpi do godziny 12.00. W przypadku zawiadomienia o awarii po godzinie 12.00 Wykonawca przystąpi do naprawy najpóźniej do godziny 09.00 następnego dnia roboczego. 13) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wystąpienia do Wykonawcy o zainstalowanie dodatkowych kserokopiarek o parametrach technicznych i funkcjach nie gorszych od tych jakie posiadają aktualnie używane urządzenia w MKiDN. Rozliczanie kosztów ich eksploatacji będzie odbywało się na zasadach rozliczania serwisowania urządzeń Zamawiającego. Podstawą do określenia ceny jest pełen zakres zamówienia określony powyżej. Cena oferty winna obejmować wszystkie koszty towarzyszące wykonaniu zamówienia, obejmujące w szczególności koszt serwisu, wszystkich części zamiennych oraz materiałów eksploatacyjnych za wyjątkiem papieru i zszywek, które mają być zawarte w oferowanej cenie za wykonane kopie. Oferowana cena za kopię czarno-białą i kolorową nie podlega waloryzacji w trakcie realizacji zamówienia. Jeżeli Wykonawca zastosuje w swojej ofercie upusty cenowe, to ma je uwzględnić w zaoferowanej cenie. Kryterium ceny oceniane będzie na podstawie podanej przez Wykonawcę ceny kopii netto (dla czarno-białej i kolorowej) wykonania zamówienia wskazanej przy założeniu, że przedmiotem umowy będzie co najmniej 1550 000 kopii ( 1200000- czarnobiałych i 350000- kolorowych)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie ma

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kmidn.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach