Gmina Bystrzyca Kłodzka ogłasza przetarg
- Adres: 57-500 Bystrzyca Kłodzka, ul. Henryka Sienkiewicza 6
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 074 8117600 , fax. 074 8111588
- Data zamieszczenia: 2009-12-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Bystrzyca Kłodzka
ul. Henryka Sienkiewicza 6 6
57-500 Bystrzyca Kłodzka, woj. dolnośląskie
tel. 074 8117600, fax. 074 8111588
REGON: 89071795800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bystrzycaklodzka.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZAKUP PALIWA DLA POTRZEB GMINY BYSTRZYCA KŁODZKA - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa paliw płynnych dla potrzeb zamawiającego realizowana w formie bezgotówkowych tankowań na stacji paliw Wykonawcy na terenie gminy Bystrzyca Kłodzka. Zamówienie obejmuje następujące rodzaje paliw oraz szacunkowe ich ilości: 1) 6000 litrów etyliny Pb 95 euro - super, 2) 46000 litrów oleju napędowego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091341008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu w zakresie: I. Warunki formalno prawne 1. Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. 2. Wykonawca powinien spełniać warunek nie podlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy a dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( Dz. U. z 2007 r. Nr. 223 poz. 1655 z późn. zm.). 3. Wykonawca winien złożyć Oświadczenie (sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ) o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne - z art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa Zamówień Publicznych. II. E. Podwykonawstwo. Zamawiający nie dopuszcza udziału podwykonawców w realizacji przedmiotu zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych poniżej) i dołączonych przez Wykonawcę do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wymagane warunki.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane oświadczenia: I. Oświadczenie o spełnianiu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3 do SIWZ) II. Wymagane dokumenty: 1) koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakłada obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem publicznym; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) pełnomocnictwo dla osób podpisujących ofertę jeśli ich uprawnienia nie wynikają z danych zawartych w rejestrze - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Wszystkie wymienione dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodnością z oryginałem przez osobę(y) uprawnioną(e) do składania oświadczeń woli i dołączone do oferty, przy czym pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Notariusza. 5) parafowany przez Wykonawcę wzór umowy, stanowiącej załącznik Nr 2 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.ug-bystrzycaklodzka.dolnyslask.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Bezgotówkowy zakup paliw płynnych do pojazdów i sprzętu w 2016 r.
Dodano: 2016-07-27 - Dostawy oleju napędowego
Dodano: 2016-07-27 - Dostawy detaliczne oleju napędowego realizowane na zasadzie doraźnych bezgotówkowych tankowań do zbiorników zamontowanych w pojazdach Nadleśnictwa Miękinia
Dodano: 2016-07-21 - Sukcesywny zakup przez okres 36 miesięcy benzyny, oleju napędowego oraz oleju opałowego wraz z dostawą dla potrzeb Wojewódzkiego Centrum Szpitalnego Kotliny Jeleniogórskiej w Jeleniej Górze
Dodano: 2016-07-08 - Zakup paliwa na potrzeby pojazdów PGMiKM w Polkowicach
Dodano: 2016-06-13 - Sukcesywny zakup przez okres 36 miesięcy benzyny, oleju napędowego oraz oleju opałowego wraz z dostawą dla potrzeb Wojewódzkiego Centrum Szpitalnego Kotliny Jeleniogórskiej w Jeleniej Górze.
Dodano: 2016-05-31 - Dostawa paliwa
Dodano: 2016-04-20 - Dostawa paliwa
Dodano: 2016-04-10 - Dostawa oleju napędowego DIESEL oraz oleju opałowego
Dodano: 2016-03-18 - Dostawa paliw płynnych dla Zakładu Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. w Twardogórze
Dodano: 2016-03-17