Przetargi.pl
przebudowa, modernizacja i zmiana sposobu użytkowania budynku przy ul. Dawida 2 polegający na: modernizacji parkingu

Narodowy Fundusz Zdrowia Dolnośląski Oddział Wojewódzki ogłasza przetarg

  • Adres: 50-525 Wrocław, ul. Joannitów 6
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (071) 7979317 , fax. (071) 7979318
  • Data zamieszczenia: 2009-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Narodowy Fundusz Zdrowia Dolnośląski Oddział Wojewódzki
    ul. Joannitów 6 6
    50-525 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. (071) 7979317, fax. (071) 7979318
    REGON: 01544738200022
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfz-wroclaw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    przebudowa, modernizacja i zmiana sposobu użytkowania budynku przy ul. Dawida 2 polegający na: modernizacji parkingu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia w prowadzonym postępowaniu jest przebudowa, modernizacja i zmiana sposobu użytkowania budynku przy ul. Dawida 2. polegający na: modernizacji parkingu. 2. Zakres robót objętych specyfikacją: 2.1 Roboty rozbiórkowe elementów konstrukcyjnych i wykończeniowych 2.2 Roboty ziemne 2.3 Roboty betonowe 2.4 Roboty drogowe i nawierzchniowe 3. W trakcie realizacji robót wymaga się aby Wykonawca stosował się do wszystkich obowiązujących przepisów i wymagań w zakresie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. W tym celu, w ramach prac przygotowawczych do realizacji robót, zgodnie z wymogami ustawy - Prawo budowlane zobowiązany będzie opracować i przedstawić do akceptacji zarządzającemu realizacją umowy, program zapewnienia bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 4. Wykonawca będzie odpowiedzialny za prowadzenie robót zgodnie z umową, zgodnie z projektem wykonawczym, wymaganiami specyfikacji technicznych i programu zapewnienia jakości, projektu organizacji robót oraz poleceniami zarządzającego realizacją umowy. 5. Materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą posiadać świadectwa jakości, atesty oraz powinny odpowiadać: - Polskim Normom, - Wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie. 6. Opis przedmiotu zamówienia został szczegółowo określony w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451111009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 11.500 zł (jedenaście tysięcy pięćset złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 pzp oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 pzp. Spełnienie warunków będzie oceniane na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów wymienionych w pkt 3 SIWZ oraz złożonego oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 pzp, zgodnie z zasadami przyjętymi w SIWZ. Warunki podmiotowe: 2.1 posiadanie uprawnień do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem oraz nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 pzp. W celu potwierdzenia spełniania opisanego wyżej warunku Wykonawca złoży oświadczenie z art. 22 ustawy pzp (załącznik Nr 3 do SIWZ) oraz przedstawi dokument, o którym mowa w pkt 3. 2.2 posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Dokumenty przedstawione przez Wykonawcę winny potwierdzić, że Wykonawca: 2.2.1 wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, tj. : a) Wykonawca wykonał co najmniej trzy (3) zamówienia o wartości nie niższej niż wartość brutto oferty, polegających na wykonaniu robót brukarskich zrealizowane, tj. zakończone przez Wykonawcę b) Należyte wykonanie każdego zamówienia wykazanego w formularzu wykaz robót budowlanych winno zostać potwierdzone stosownym dokumentem. 2.2.2 dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Kwalifikacje zawodowe: a) należy wykazać osoby, które legitymują się uprawnieniami do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (art. 12 Prawa budowlanego) dotyczących branży budowlanej i instalacyjnej - należy wskazać co najmniej 1 osobę dla każdej z ww. branży; b) należy wskazać co najmniej 1 osobę, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy, legitymującą się uprawnieniami do kierowania budową lub robotami budowlanymi oraz wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego; c) należy wskazać co najmniej 1 osobę spośród wykonujących zamówienie oraz co najmniej 1 osobę nadzorującą osoby wykonujące zamówienie, legitymującą się uprawnieniami z zakresu wykonywania i eksploatacji instalacji elektrycznych. Doświadczenie: Każda osoba wymieniona w formularzu wykaz osób i podmiotów (załącznik Nr 7 do SIWZ) winna dysponować co najmniej 2 letnim doświadczeniem zawodowym. Zakres wykonywanych czynności: Zakres wykonywanych czynności przez osoby wymienione w formularzu wykaz osób winien odpowiadać kwalifikacjom zawodowym danej osoby. W celu potwierdzenia spełniania opisanego wyżej warunku Wykonawca złoży oświadczenie z art. 22 ustawy pzp (załącznik Nr 3 do SIWZ) oraz dokumenty, o których mowa w pkt 3, a w przypadku korzystania z potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, innych podmiotów, Wykonawca przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Jeżeli w formularzu wykaz osób Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, winien przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 2.3 znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania opisanego wyżej warunku Wykonawca złoży oświadczenie z art. art. 22 ustawy pzp (załącznik Nr 3 do SIWZ). Ocena spełnienia warunków określonych dla Wykonawców będzie dokonywana przy zastosowaniu formuły spełnia/nie spełnia. Wykonawca spełniający warunki otrzyma ocenę - spełnia - natomiast Wykonawca nie spełniający któregokolwiek z warunków otrzyma ocenę - nie spełnia - i zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 10 i ust. 2 pkt 2-4 ustawy Prawo zamówień publicznych zostanie wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia, a ofertę Wykonawcy wykluczonego na podstawie art. 24 ust. 4 uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca wraz z ofertą składa oświadczenie, o którym mowa w pkt. 3 ppkt 3.1 o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków, a wymagane przez Zamawiającego, wyszczególnione w pkt. 3 ppkt 3.2 SIWZ. 3.1 OŚWIADCZENIA: Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pzp (treść oświadczenia stanowi załącznik Nr 3 do SIWZ). 3.2 DOKUMENTY: Wykonawcy powinni dołączyć do oferty niżej wymienione dokumenty. Dokumenty te - zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605) uwzględniający zmiany wprowadzone rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r. - zmieniającym rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 188, poz. 1155) tj: Wykonawca przedstawia w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę: a. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b. aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e. wykaz robót budowlanych (załącznik Nr 5 do SIWZ) wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości (brutto w złotych) oraz daty i miejsca wykonania (patrz pkt 2.2 SIWZ oraz uwagi zamieszczone w formularzu). f. dokument/y potwierdzające, że zamówienie/a wykazane w formularzu wykaz robót budowlanych zostały wykonane należycie. Dokument taki winien być wystawiony przez odbiorcę zamówienia, tj. podmiot, na rzecz którego zamówienie zostało wykonane. Zamawiający będzie brał pod uwagę jedynie zamówienia wykonane należycie, tj. takie, dla których załączono dokument potwierdzający ich należyte wykonanie (patrz pkt 2 SIWZ). g. wykaz osób (załącznik Nr 7 do SIWZ), którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, przy spełnieniu warunków podmiotowych określonych w pkt 2 SIWZ. h. dokumenty potwierdzające posiadanie przez osoby wymienione w Załączniku Nr 7 do SIWZ wykaz osób wymaganych uprawnień. i. w przypadku korzystania z potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, które zostaną udostępnione przez inne podmioty, Wykonawca załączy do oferty pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (jeżeli dotyczy Wykonawcy). Jeżeli w formularzu wykaz osób Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, winien przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia (patrz pkt 2 SIWZ). j. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z zasadami opisanymi w § 2 cyt. rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów. k. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą załączyć do oferty pełnomocnictwo. Zgodnie z art. 23 ust. 2 pzp Wykonawcy tacy winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Wszystkie dokumenty przedkładane przez podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia winny być odpowiednio: podpisane albo potwierdzone za zgodność z oryginałem przez ustanowionego przez nich pełnomocnika, przy czym, dokument pełnomocnictwa winien odpowiadać zasadom określonym w pkt 1 dla pełnomocnictw. Każdy z Wykonawców osobno obowiązany jest spełnić warunek z art. 22 ust. 1 pkt 1 oraz pkt 4 pzp. Do oferty składanej przez ww. Wykonawców, dokument wymieniony w pkt 3.2 ppkt a (lub odpowiednio ppkt j) należy załączyć w odniesieniu do każdego z Wykonawców odrębnie. Warunki (art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 pzp) potwierdzane dokumentami wymienionymi w pkt 3.2 ppkt e-i Wykonawcy mogą spełnić wspólnie, przy czym wystarczy, aby spełnił je przynajmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, wspólnie składają oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 pzp (Załącznik Nr 3 do SIWZ). Na podstawie art. 23 ust. 4 pzp Zamawiający przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego zażąda od wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - jeżeli ich oferta zostanie wybrana - umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Uwaga! Zgodnie z § 4 ust. 3 cyt. rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, wszelkie dokumenty sporządzone w języku obcym winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz-wroclaw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach