Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 55-200 Oława, ul. K. K. Baczyńskiego 1
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3011315 , fax. 071 3011312
- Data zamieszczenia: 2009-12-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej
ul. K. K. Baczyńskiego 1 1
55-200 Oława, woj. dolnośląskie
tel. 071 3011315, fax. 071 3011312
REGON: 00030681600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozolawa@wroc.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
NA DOSTAWĘ ODCZYNNIKÓW LABARATORYJNYCH, SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO, NARZĘDZI CHIRURGICZNYCH I LEKÓW DO APTEKI SZPITALNEJ ZOZ W OŁAWIE ZOZ/DZP/PN/35/09 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
PAKIET I - odczynniki do koagulologii na aparat Coag-Chrom 3003 PAKIET II - odczynniki do hematologii Sysmex K4500 PAKIET III - odczynniki do gazometrii: Równowaga Kwasowo - Zasadowa do analizatora Rapidlab 248 PAKIET IV : odczynniki do oznaczenia grup układu AB0 i Rh PAKIET V: odczynniki do oznaczenia przeciwciał - system mikrometoda kolumnowa żelowa na 24 miesiące wraz z dzierżawą urządzeń Pakiet Nr 6 - leki różne Pakiet Nr 7 - enoxoparinum Pakiet Nr 8 - omeprazolum Pakiet Nr 9 - omeprazolum Pakiet Nr 10 amoksycylina Pakiet Nr 11 - Nadroparinum Calcicum Pakiet Nr 12 - Uchwyt do systemu zamkniętego Pakiet Nr 13 Zestaw do drenażu opłucnej Pakiet Nr 14 - Zgłębnik do żywienia żołądkowego Pakiet Nr: 15 - Kaniule do wkłuć dożylnych Pakiet Nr: 16 - Akcesoria do kardiomonitora ICARD Pakiet Nr: 17 - Akcesoria do histeroskopii i laparoskopii Pakiet Nr: 18- Części do aparatów f - my Draeger Pakiet Nr: 19 - Akcesoria ortopedyczne Pakiet Nr: 20 - Narzędzia laryngologiczne Pakiet Nr 21 Narzędzia laryngologiczne 2 Pakiet Nr 22 - Narzędzia endoskopowe Pakiet Nr 23 - Narzędzia chirurgiczne Pakiet Nr: 24 - Optyka - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 330000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A.Posiadania przez wykonawcę uprawnień do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem oraz niepodleganie wykluczeniu z postępowania na podst. Art. 24 oraz 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień pub. B. Posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego a także dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. C. Znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - potwierdzające uprawnienia do wykonywania działań lub czynności objętych niniejszym zamówieniem. Wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2)Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu Wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 3)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 u.p.z.p. tj. potwierdzające odpowiednio, że w przypadku wykonawcy będącego: a) osobą fizyczną - tej osoby fizycznej; b) spółką jawną - wspólnika; c) spółką partnerską - partnera lub członka zarządu; d) spółką komandytową - komplementariusza; e) osobą prawną (nie wymienioną powyżej) - urzędującego członka organu zarządzającego nie skazano prawomocnie za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwa przeciwko obrotowi gospodarczemu lub innego przestępstwa popełnionego w celu osiągnięcia korzyści majątkowych. Wystawione niewcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 u.p.z.p., tj potwierdzające, że wobec podmiotu zbiorowego sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia na podstawie odpowiednich przepisów. Wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5)Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu przetargowym sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej na podst. Art. 22 6)Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ.Przed upływem terminu składania ofert. 7)Oświadczenie o akceptacji przez wykonawcę wzoru umowy lub zaparafowany wzór umowy przez osoby do tego upoważnione. 8)Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadanie takowych przez Wykonawców w zakresie objętym zamówieniem 9) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, art. 44 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z 29.01.2004r. (z próżn. zmianami) 10) Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (min. po 2 rocznie), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. 11) Oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia posiada dokumenty dopuszczające do obrotu i stosowania (w zależności od klasyfikacji danego wyrobu, zgodnie z: Ustawa o Wyrobach Medycznych z 20.04.2004r. z póż. zm., Prawo Farmaceutyczne z 06.09.2001r. z póż. zm oraz że zostaną one dostarczone przed podpisaniem umowy. ( pakiety nr: 6-11 tylko oświadczenie ) 12) Oświadczenie, że ferowany przedmiot zamówienia spełnia parametry techniczne zawarte w SIWZ. 13) Foldery, katalogi oraz inne dokumenty wymagane zgodnie z opisem zawartym w formularzach asortymentowo cenowych potwierdzające spełnienie parametrów zawartych w SIWZ ( nie dotyczy pakietów nr: 6-11 ) 14) Oświadczenie, że zamówienie wykonają sami. 15) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozolawa.wroc.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usługi przeglądów okresowych sprzętu medycznego według 21 pakietów w okresie 36 miesięcy Nr sprawy: USK/DZP/PN-125/2016
Dodano: 2016-07-27 - Świadczenie usługi przeglądów okresowych sprzętu medycznego według 40 pakietów w okresie 24miesięcy - powtórzenie pakietów nr 3,5,6,7,14,16,18,19,20,21,22,30,34,38,40 Nr sprawy: USK/DZP/PN-120/2016
Dodano: 2016-07-20 - Zakup i sukcesywna dostawa produktów leczniczych dla Dolnośląskiego Centrum Onkologii we Wrocławiu- z podziałem na 6 zadań
Dodano: 2016-06-30 - Zakup i sukcesywna dostawa produktów leczniczych oraz środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego dla Dolnośląskiego Centrum Onkologii we Wrocławiu- z podziałem na 8 zadań
Dodano: 2016-06-25 - Dostawa odzieży chirurgicznej jednorazowej do Apteki Szpitalnej znak sprawy ZOZ/DZP/PN/22/16
Dodano: 2016-06-23 - dostawy art. jednorazowego użytku (medycznych i niemedycznych), drobnego sprzętu medycznego
Dodano: 2016-06-21 - sukcesywne dostawy leków do Apteki Szpitalnej niezbędnych do realizacji programów: Leczenie zaawansowanego raka jelita grubego C18-C20 Leczenie niedrobnokomórkowego raka płuca C34 Leczenie raka piersi C50 Leczenie raka nerki C64 Leczenie chłoniaków złosliwych C82,C83 Leczenie chorych na zaawansowanego raka jajnika C56,C57,C48 Leczenie opornego na kastracje raka gruczołu krokowego C61
Dodano: 2016-06-17 - Dostawa obłożeń do Apteki Szpitalnej, znak sprawy ZOZ/DZP/PN/21/16
Dodano: 2016-06-17 - Dostawa produktów medycznych 2016
Dodano: 2016-06-09 - Świadczenie usługi przeglądów okresowych zestawu do litotrypsji prod. STORZ wraz z wymianą cewki kruszącej litotryptora w okresie 12 miesięcy Nr sprawy: USK/DZP/PN-84/2016
Dodano: 2016-06-03