Przetargi.pl
Zakup i dostawa cyfrowego urządzenia powielającego i urządzeń fotokopiujących

Agencja Rynku Rolnego ogłasza przetarg

  • Adres: 01207 Warszawa, ul. Karolkowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 661 72 72 , fax. 22 376 73 79
  • Data zamieszczenia: 2016-11-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Rynku Rolnego
    ul. Karolkowa 30
    01207 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 661 72 72, fax. 22 376 73 79
    REGON: 622243400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa cyfrowego urządzenia powielającego i urządzeń fotokopiujących
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie częściowe nr 1 Kod CPV: 30121430-6 Cyfrowe urządzenia powielające Przedmiotem umowy jest zakup i dostawa fabrycznie nowego wielofunkcyjnego urządzenia produkcyjnego MFP (kolorowa kopiarka + drukarka sieciowa + kolorowy jednoprzebiegowy skaner sieciowy + dedykowane finiszery + dodatkowy kaseta boczna na papier A4) wraz z wszystkimi materiałami eksploatacyjnymi (w tym tonerami, częściami zamiennymi, bębnami itp.)... Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1a do SIWZ. Zadanie częściowe nr 2 Kod CPV: 30120000-6 Urządzenia fotokopiujące i do druku offsetowego Przedmiotem umowy jest zakup i dostawa 12 sztuk wielofunkcyjnych monochromatycznych urządzeń drukujących MFP A4 (monochromatyczna kopiarka + drukarka sieciowa + kolorowy skaner sieciowy z ADF) wraz z wszystkimi materiałami eksploatacyjnymi (w tym tonerami, częściami zamiennymi, bębnami itp.)... Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1b do SIWZ.

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od każdego Wykonawcy wniesienia wadium dla każdego zadania częściowego na które składa ofertę w wysokości: a) 4 000,00 PLN (słownie: cztery tysiące złotych) dla zadania częściowego nr 1, b) 1 400,00 PLN (słownie: tysiąc czterysta złotych) dla zadania częściowego nr 2. 2. W przypadku złożenia przez Wykonawcę oferty na oba zadania częściowe, Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości odpowiadającej sumie wadiów wymaganych dla obydwu zadań częściowych. 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu przelewem na rachunek bankowy Agencji Rynku Rolnego w I Oddziale Banku Gospodarstwa Krajowego w Warszawie, Al. Jerozolimskie 7, nr 82 1130 1017 0200 0000 0025 4235, z dopiskiem – wadium – numer sprawy 49/2016. Za datę wpłaty przyjmuje się datę uznania rachunku ARR; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359). 4. W przypadku wadium wnoszonego w formach wymienionych w ust. 3 lit. b) – e) treść dokumentu wadialnego musi zawierać wszystkie zobowiązania wynikające z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 5. Zaleca się, aby kopia wadium w formie, o której mowa w ust. 3 lit. b) – e) została trwale złączona z ofertą, natomiast oryginał został dostarczony Zamawiającemu przed upływem terminu składania ofert. 6. Brak wniesienia wadium lub wadium wniesione w jednej z form, o których mowa w ust. 3 lit. b) – e), nie zawierające zobowiązań, o których mowa w ust. 4 wyżej - spowoduje odrzucenie oferty wykonawcy (na podst. art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy). Wadium w formie poręczeń i gwarancji (bezwarunkowych, nieodwołalnych, na pierwsze pisemne żądanie, z ważnością na okres terminu związania ofertą) należy dołączyć do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach