Przetargi.pl
zakup benzyny bezołowiowej 95 oraz oleju napędowego dla samochodów i sprzętu silnikowego eksploatowanych w KP PSP Trzebnica

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Trzebnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 55-100 Trzebnica, ul. Głowackiego 12
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3120788 , fax. 071 3120788
  • Data zamieszczenia: 2009-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Trzebnicy
    ul. Głowackiego 12 12
    55-100 Trzebnica, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3120788, fax. 071 3120788
    REGON: 93195007000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    zakup benzyny bezołowiowej 95 oraz oleju napędowego dla samochodów i sprzętu silnikowego eksploatowanych w KP PSP Trzebnica
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Na przedmiot zamówienia składają się sukcesywne, bezgotówkowe zakupy paliwa na terenie całego kraju do samochodów służbowych i sprzętu silnikowego eksploatowanych w KP PSP Trzebnica. 2. Zamówienie obejmuje zakup paliwa silnikowego: -oleju napędowego w ilości 33000 litrów. - benzyny bezołowiowej 95 w ilości 10500 litrów, Zakupy w/w paliw dokonywane będą za pomocą kart wystawionych na numer rejestracyjny samochodu i jednej karty umożliwiającej tankowanie do kanistrów. Karty muszą być zabezpieczone kodem PIN. Rozliczanie zawartych transakcji fakturami VAT nie częściej niż dwa razy w miesiącu, termin płatności 21 dni od daty otrzymania faktury. Pełny monitoring transakcji (data, miejsce, ilość, cena 1 litra paliwa i wartość zakupu paliwa po uwzględnieniu oferowanego rabatu, z wyszczególnieniem numeru rejestracyjnego samochodu)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091341008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy Pzp i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz.1655 ze zm.). Spełniaja warunki wymienione w pkt. V SIWZ. 2. Ocena spełniania powyższych warunków dokonywana będzie w oparciu o złożoną ofertę i oswiadczenia wg zasady spełnia-nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy dostarczają wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. VI SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kwpsp.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach