Przetargi.pl
Zakup energii elektrycznej na potrzeby budynku Sądu Rejonowego w Lubinie - przy ul. Wrocławskiej 3 i świadczenie usług dystrybucyjnych. Znak sprawy: F - 250-4/09.

Sąd Rejonowy w Lubinie ogłasza przetarg

  • Adres: 59-300 Lubin, ul. Wrocławska 3
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-76 847-01-00 , fax. 0-76 847-02-11
  • Data zamieszczenia: 2009-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Lubinie
    ul. Wrocławska 3 3
    59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
    tel. 0-76 847-01-00, fax. 0-76 847-02-11
    REGON: 00032522200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubin.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup energii elektrycznej na potrzeby budynku Sądu Rejonowego w Lubinie - przy ul. Wrocławskiej 3 i świadczenie usług dystrybucyjnych. Znak sprawy: F - 250-4/09.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W LUBINIE PRZY UL. WROCŁAWSKIEJ 3 I ŚWIADCZENIE USŁUG DYSTRYBUCYJNYCH. * Rodzaj zamówienia publicznego (jak podano powyżej): dotyczy dostawy na podstawie art. 6 ust.1 w rozumieniu ustawy Pzp. * Przedmiot zamówienia obejmuje jednocześnie: usługę kompleksową w rozumieniu art. 3 pkt. 30 ustawy - Prawo energetyczne (t.j. Dz.U.06.89.625 ze zm.) zrealizowaną na podstawie umowy kompleksowej, o której mowa w art.5 ust.3 tej ustawy, polegającą na świadczeniu usługi przesyłania lub dystrybucji oraz sprzedaży energii elektrycznej. Jest to usługa kompleksowa polegająca na świadczeniu usług dystrybucji energii elektrycznej oraz sprzedaży energii elektrycznej na potrzeby budynku Sądu Rejonowego w Lubinie przy ul. Wrocławskiej 3. 2. Przedmiot zamówienia podzielono na 2 zadania tj.: Zadanie nr 1 a) stacja transformatorowa R - 29 -2 o napięciu 0,4 kV, gdzie: - miejscem dostarczenia energii elektrycznej są: zaciski prądowe łączące wewnętrzne linie zasilające z podstawami bezpiecznikowymi w złączu kablowym Z-2b, - miejscem rozgraniczenia własności urządzeń elektroenergetycznych są: zaciski prądowe łączące wewnętrzne linie zasilające z podstawami bezpiecznikowymi w złączu kablowym Z-2b. b) warunki przyłączeniowe zostały zrealizowane na moc przyłączeniową 289kW. c) układ pomiarowo - rozliczeniowy zainstalowany został na napięciu 0,4 kV. d) zamawiający zamawia na dane przyłącze moc umowną , przy współczynniku mocy tg fi nie większym niż 0,4 w wysokości 90 kW. Zadanie nr 2 a) stacja transformatorowa R - 125 o napięciu 0,4 kV, gdzie: - miejscem dostarczenia energii elektrycznej są: zaciski prądowe łączące wewnętrzne linie zasilające z podstawami bezpiecznikowymi w złączu kablowym Z-2b, - miejscem rozgraniczenia własności urządzeń elektroenergetycznych są: zaciski prądowe łączące wewnętrzne linie zasilające z podstawami bezpiecznikowymi w złączu kablowym Z-2b. b) warunki przyłączeniowe zostały zrealizowane na moc przyłączeniową 54 kW, c) układ pomiarowo - rozliczeniowy zainstalowany na napięciu 0,4 kV, d) zamawiający zamawia na dane przyłącze moc umowną, przy współczynniku mocy tg fi nie większym niż 0,4 w wysokości 20 kW, przy zabezpieczeniu przelicznikowym 32 A.. 09.31.00.00-5, 65.30.00.00-6.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 093100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od wykonawców wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W zwiazku z art.22 ust.1 ustawy Pzp o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu przedstawione poniżej: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tzn.: a) muszą posiadać uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie przesyłu lub dystrybucji energii elektrycznej, b) muszą posiadać uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną., 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń lub dokumentów załączonych do oferty na zasadzie :spełnia/nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych wykonawcy wraz z ofertą przedłożą następujące dokumenty: dokument nr 1 - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy w obrocie gospodarczym. [W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia składa je każdy z uczestników (Partnerów)]; dokument nr 2 - aktualna koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie przesyłu lub dystrybucji energii elektrycznej wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki a w przypadku spółek obrotu aktualna Generalna Umowa Dystrybucyjna, dokument nr 3 - aktualna koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, dokument nr 4 - Oświadczenie o spełnianiu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych (wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ). [W przypadku oferty wspólnej w/w oświadczenie składa Lider wskazany w Pełnomocnictwie]; dokument nr 4a - Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych (wzór stanowi załącznik nr 2a do SIWZ). W przypadku oferty wspólnej w/w oświadczenie składają wszyscy Partnerzy. Wykonawcy przedłożą również wraz z ofertą: a) dokument pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów złożonych w ofercie, b) dokument pełnomocnictwa do reprezentowania w postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wymaga się złożenia oryginału stosownego pełnomocnictwa. Dopuszcza się również złożenie w ofercie kopii pełnomocnictwa notarialnie potwierdzonej za zgodność z oryginałem. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 3. Wykonawca składa wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubin.sr.gov.pl.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach