Przetargi.pl
Dostawa ciągnika do wykonywania prac utrzymaniowych na drogach

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 55-100 Trzebnica, ul. Św. Jadwigi 25/2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3873090 , fax. 071 3873090
  • Data zamieszczenia: 2009-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Św. Jadwigi 25/2 25/2
    55-100 Trzebnica, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3873090, fax. 071 3873090
    REGON: 93271204100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.trzebnica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa ciągnika do wykonywania prac utrzymaniowych na drogach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa ciągnika do wykonywania prac utrzymaniowych na drogach, odpowiadający następującemu opisowi technicznemu: Ciągnik rolniczy - wersja drogowa 1) Rok produkcji 2009 2)Moc ciągnika od 105 do 120 KM - wg normy 2000-25-CE 3)Silnik spełniający normy EURO III 4)Skrzynia biegów synchronizowana 5)Szybkozłącza hydrauliczne min 4 szt. 6)WOM tylny - 540-1000 obr na min 7)Pompa hydrauliczna o wydajności min 51 l -min 8) Trzypunktowy tylny TUZ o min. udźwigu tylny - min. 4500 kg, 9) Obciążniki przed maską min. 500 kg 10) Zaczep transportowy do przyczepy ze sworzniem 11) Napęd na cztery koła - 4x4 (4WD) 12) Kabina- klimatyzacja, regulowany fotel kierowcy, siedzenie 2 kierowcy 13) Błotniki kół przednich 14) Rejestracja ciągnika 2-osoby 15) Wyposażony w dwuprzewodowy układ pneumatyczny dla sterowania hamulcami przyczepy na cztery koła 16) Lampa uprzywilejowana koloru pomarańczowego z napisem SŁUŻBA DROGOWA
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 167000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: 3 400 zł ( słownie: trzy tysiące czterysta złotych 00/100) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Kwota wadium określona przez zamawiającego wynosi 3 400 zł i nie więcej niż 3 % wartości zamówienia. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Trzebnicy nr 95 9591 0004 2001 0000 4776 0001 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu uważane będzie wadium, które przed upływem terminu składania ofert znajdzie się na koncie zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. W przypadku wniesienia wadium w formach innych niż w pieniądzu oryginał dowodu wniesienia wadium złożyć należy w terminie do dnia 30.03.2009 r. do godziny 9:45 w pokoju nr 1 w siedzibie Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy lub wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, spełniający warunki: - określone w art. 22 ust. 1 i 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (tekst jedenolity z 2006 r. Dz. U. nr 164, poz. 1163, ze zmianami), -którzy udzielą co najmniej 12 miesięczny serwis gwarancyjny (24 h-dobę) za zakupiony ciągnik, -którzy potwierdzą wniesienie przed upływem terminu składania ofert wymaganego wadium, -którzy zaakceptują 30-dniowy termin płatności za dostarczone faktury, - Wykazu zrealizowanych co najmniej 3 dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia (tj. ciągnik z przeznaczeniem do robót utrzymaniowych) o wartości co najmniej 150 000 zł brutto , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca dostawy oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy sprzętu opisane w wykazie zostały wykonane należycie. Pod pojęciem -dokumentów potwierdzających- zamawiający rozumie tzw. referencje wystawiane przez Zamawiających po całkowitym wykonaniu zamówień, - którzy zapewnią w terminie 5 dni od dostarczenia sprzętu szkolenie teoretyczne i praktyczne z zakresu obsługi sprzętu dla pracowników obsługujących w/w sprzęt w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Trzebnicy, - którzy nie zalegają w opłacaniu podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, - którzy wskażą autoryzowane punkty dealerskie i serwisowe na terenie kraju, - którzy dostarczą wyciąg ze świadectwa homologacji ciągnika, karty gwarancyjne, instrukcję obsługi ciągnika wraz z katalogiem części w języku polskim. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków określonych dla wykonawców będzie dokonywana przy zastosowaniu kryterium spełnia, nie spełnia. Oferta spełniająca dany warunek poparty odpowiednim dokumentem otrzyma ocenę spełnia, natomiast oferta nie spełniająca danego warunku otrzyma ocenę nie spełnia i zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2) ustawy prawo zamówień publicznych zostanie odrzucona. Oferta zostanie również odrzucona w przypadku wystąpienia okoliczności określonych w art. 89 wyżej wymienionej ustawy. Oferta zostanie unieważniona w przypadkach określonych w art. 93 ust. 1 w-w ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o zaświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie, potwierdzające spełnianie warunków określonych w art. 22 ust. 1 i 24 ust. 1 i 2 prawa zamówień publicznych (zał. nr 3), 2) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualnej informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) formularz oferty (zał. nr 1), zawierający spełnienie warunków co najmniej: 12 miesięcznej gwarancji, serwisu pogwarancyjnego na zakupiony ciągnik oraz 30- dniowego terminu płatności za dostarczane faktury; 6) formularz cenowy (zał. nr 2), 7)pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty (np. odpisu z KRS, zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej). Pełnomocnictwo powinno być dołączone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie, 8)zaparafowany projekt umowy wraz z dokumentem gwarancyjnym (zał. nr 4), 9)dowód wniesienia wymaganego wadium, 10) wykaz autoryzowanych punktów dealerskich i serwisowych na terenie kraju, 11) wyciągi ze świadectwa homologacji ciągnika, kartę gwarancyjną, instrukcję obsługi ciągnika wraz z katalogiem części w języku polskim, oryginalny folder producenta ciągnika, znak CE producenta, 12) w celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia wymagane jest przedstawienie wymienionych niżej dokumentów: a) Informację banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. b) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1) wykazu zrealizowanych co najmniej 3 dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia (tj. ciągnik z przeznaczeniem do robót utrzymaniowych) o wartości co najmniej 150 000 zł brutto , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca dostawy oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy sprzętu opisane w wykazie zostały wykonane należycie. Pod pojęciem dokumentów potwierdzających zamawiający rozumie tzw. referencje wystawiane przez Zamawiających po całkowitym wykonaniu zamówień. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 7, pkt 1 i 4, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.drogi.trzebnica.pl/download/siwz-dost.ciagn.20.03.09dr.zip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach