Przetargi.pl
Zagospodarowanie terenu na cele rekreacyjno-sportowe w miejscowości Kępice, Korzybie, Barwino, Barcino,Bronowo, Obłęże, Ciecholub, Warcino, Osowo, Podgóry, Mzdowo, Pustowo, Płocko, Przytocko.

Gmina Kępice ogłasza przetarg

  • Adres: 77-230 Kępice, ul. Niepodległości 6
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8576621 , fax. 059 8576624
  • Data zamieszczenia: 2009-08-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kępice
    ul. Niepodległości 6 6
    77-230 Kępice, woj. pomorskie
    tel. 059 8576621, fax. 059 8576624
    REGON: 77097982600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kepice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie terenu na cele rekreacyjno-sportowe w miejscowości Kępice, Korzybie, Barwino, Barcino,Bronowo, Obłęże, Ciecholub, Warcino, Osowo, Podgóry, Mzdowo, Pustowo, Płocko, Przytocko.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac polegających na zagospodarowaniu terenu na cele rekreacyjno-sportowe w miejscowości Kępice, Korzybie, Barwino, Barcino, Bronowo, Obłęże, Ciecholub, Warcino, Osowo, Podgóry, Mzdowo, Pustowo, Płocko, Przytocko. W ramach zadania zostanie wykonanych na terenie Gminy Kępice 14 placów zabaw. Część I Zagospodarowanie terenu na cele rekreacyjno-sportowe w miejscowości Kępice Plac zabaw w Kępicach Zakres prac do wykonania: - wyburzenie istniejących murów oporowych będących w bardzo złym stanie technicznym (długość ok. 30mb); - wykonanie fundamentów toalety oraz przyłączy do niej (przyłącze wody, przyłącze kanalizacji i przyłącze energetyczne), podejścia oraz chodnika; - niwelacja terenu w celu zmniejszenia różnicy wysokości z terenem przyległym i ukształtowania nowych niższych skarp, uporządkowanie terenu (powierzchnia ok. 200m2); - wykonanie nowych murków oporowych z betonu z osadzonymi w nich słupkami stalowymi ogrodzenia (długość murków L=20mb); - wykonanie nawierzchni z piasku (warstwa 20cm) ułożonego i zagęszczonego na warstwie geowłókniny filtrującej F250 oraz warstwy drenującej ze żwiru lub tłucznia gr. 10cm - wykonanie ogrodzenia placu zabaw z siatki powlekanej rozpiętej na słupkach stalowych. Wysokość ogrodzenia min. 100cm. Długość L=40mb w tym jedna furtka - założenie trawnika na działce nr 191/4 o powierzchni ok. 200m2; - wykonanie nasadzeń zieleni; - ustawienie urządzeń na placu zabaw:huśtawka podwójna 1 szt.,huśtawka wagowa 1 szt., bujaki na sprężynach 2 szt.,piaskownica o wym. min. 2,5x2,5m 1 szt.,ławki 2 szt.,kosze na śmieci 1 szt., tablica regulaminowa 1 szt. - w strefach ochronnych wyznaczonych wokół urządzeń zabawowych wysypać piasek na geowłókninie - piaskownicę wykonać z 30cm warstwy piasku płukanego, wysypanego na geowłókninie filtrującej F250 ułożonej na warstwie drenującej ze żwiru lub tłucznia - montaż toalety; TOALETA: - usytuowanie działka 191/4 ; - dane liczbowe: powierzchnia zabudowy - 6,17 m2 powierzchnia użytkowa - 4,94 m2 kubatura - 18,51 m2 - opis: Toaleta typu kompaktowego z dodatkowym pomieszczeniem gospodarczym. Kabina ma ocieplone ściany, podłogę i sufit. Ściany i sufit wykonane ze stali kwasoodpornej nierdzewnej. Podłoga wykonana jest z blachy nierdzewnej ryflowanej. Kabina wyposażona jest w:instalację elektryczną, ogrzewanie,przepływowy podgrzewacz wody,umywalkę i wc (stal kwasoodporna), lustro, dozownik mydła w płynie (stal kwasoodporna),pojemnik na ręczniki papierowe ((stal kwasoodporna),odchylana półka do przewijania dzieci (stal kwasoodporna). Powierzchnia użytkowa kabiny wynosi 3,40m2. Kabina wyposażona jest w uchwyty dla osób niepełnosprawnych. Powierzchnia pomieszczenia gospodarczego wynosi 1,58m2.Poziom podłogi kabiny umożliwia bezpośredni dostęp dla osób niepełnosprawnych. Każde dostarczone urządzenie zabawowe musi posiadać certyfikat jakości. Część II Zagospodarowanie terenu na cele rekreacyjno-sportowe w miejscowości Korzybie,Barwino, Barcino, Bronowo, Obłęże, Ciecholub, Warcino, Osowo, Podgóry, Mzdowo, Pustowo, Płocko, Przytocko. Place zabaw w następujących miejscowościach: 1. Korzybie działka nr 283/18 2. Barwino działka nr 198 3. Barcino działka nr 48/3 4. Bronowo działka nr 139/6 5. Obłęże działka nr 120 6. Ciecholub działka nr 19/6 7. Warcino działka nr 123/2, 109/16 8. Osowo działka nr 72/3 9. Podgóry działka nr 214/3 10. Mzdowo działka nr 135/5 11. Pustowo działka nr 4/1 12. Płocko działka nr 24 13. Przytocko działka nr 27/2 SZCZEGÓŁOWY OPIS PRAC PRZEWIDZIANYCH DO WYKONANIA NA POSZCZEGÓLNYCH PLACACH ZABAW 1. Plac zabaw w Korzybiu działka nr 283/18 Zakres prac do wykonania: a) wyrównanie i uporządkowanie terenu, b) założenie nowego trawnika, c) wykonanie ogrodzenia d) montaż urządzeń zabawowych i wykonanie wokół nich stref ochronnych: - lokomotywa ze ślizgiem z laminatu i podestem wejściowym szt 1 - urządzenie wielofunkcyjne szt 1 - huśtawka podwójna (dwusiedziskowa) szt 2 - piaskownica min. 2,5 x 2,5 m szt 1 - bujaki na sprężynach amortyzujących szt 2 - huśtawka wagowa szt 2 - kosze na śmieci szt 2 - ławki szt 3 - tablica regulaminowa szt 1 2. Plac zabaw w Barwinie działka 198 Zakres prac do wykonania: a) wyrównanie i uporządkowanie terenu, b) założenie nowego trawnika, c) wykonanie ogrodzenia , d) wykonanie nasadzeń drzewek (iglaków i krzewów), e) montaż urządzeń zabawowych i wykonanie wokół nich stref ochronnych: - urządzenie wielofunkcyjne szt 1 - huśtawka podwójna (dwusiedziskowa) szt 2 - piaskownica min. 2,5 x 2,5 m szt 1 - bujaki na sprężynach amortyzujących szt 2 - huśtawka wagowa szt 1 - kosze na śmieci szt 2 - ławki szt 3 - tablica regulaminowa szt 1 3. Plac zabaw w Barcinie działka 48/3 Zakres prac do wykonania: a) montaż urządzeń zabawowych i wykonanie wokół nich stref ochronnych: - lokomotywa ze ślizgiem z laminatu i podestem wejściowym szt 1 - urządzenie wielofunkcyjne szt 1 - bujaki na sprężynach amortyzujących szt 2 - huśtawka wagowa szt 2 - kosze na śmieci szt 3 - tablica regulaminowa szt 1 4. Plac zabaw w Bronowie działka nr 139/6 Zakres prac do wykonania: a) wyrównanie i uporządkowanie terenu, b) założenie nowego trawnika, c) wykonanie ogrodzenia , d) wykonanie nasadzeń drzewek (iglaków i krzewów), e) montaż urządzeń zabawowych i wykonanie wokół nich stref ochronnych: - urządzenie wielofunkcyjne szt 1 - huśtawka podwójna (dwusiedziskowa) szt 2 - piaskownica min. 2,5 x 2,5 m szt 1 - bujaki na sprężynach amortyzujących szt 2 - huśtawka wagowa szt 1 - kosze na śmieci szt 2 - ławki szt 3 - tablica regulaminowa szt 1 5. Plac zabaw w Obłężu działka nr 120 Zakres prac do wykonania: a) wyrównanie i uporządkowanie terenu, b) założenie nowego trawnika, c) wykonanie ogrodzenia , d) wykonanie nasadzeń drzewek (iglaków i krzewów), e) montaż urządzeń zabawowych i wykonanie wokół nich stref ochronnych: - urządzenie wielofunkcyjne szt 1 - huśtawka podwójna (dwusiedziskowa) szt 2 - piaskownica min. 2,5 x 2,5 m szt 1 - bujaki na sprężynach amortyzujących szt 2 - huśtawka wagowa szt 1 - kosze na śmieci szt 2 - ławki szt 3 - tablica regulaminowa szt 1 6. Plac zabaw w Ciecholubiu działka nr 19/6 Zakres prac do wykonania: a) wyrównanie i uporządkowanie terenu, b) założenie nowego trawnika, c) wykonanie ogrodzenia , d) wykonanie nasadzeń drzewek (iglaków i krzewów), e) montaż urządzeń zabawowych i wykonanie wokół nich stref ochronnych: - urządzenie wielofunkcyjne szt 1 - huśtawka podwójna (dwusiedziskowa) szt 2 - piaskownica min. 2,5 x 2,5 m szt 1 - bujaki na sprężynach amortyzujących szt 2 - huśtawka wagowa szt 1 - kosze na śmieci szt 2 - ławki szt 3 - tablica regulaminowa szt 1 7. Plac zabaw w Warcinie działka nr 123/2, 109/16 Zakres prac do wykonania: - działka 123/2 a) prace niwelacyjne związane z obniżeniem skarpy, b) wykarczowanie korzeni drzew (3szt.), c) umocnienie skarpy d) wykonanie schodów (2szt - na obniżoną skarpę od strony parkingu i strony stadionu) oraz ścieżki je łączącej z bali dębowych; e) wykonanie konstrukcji zadaszonej sceny; - działka 109/16 a) powiększenie istniejącego placu zabaw i montaż urządzeń zabawowych: - urządzenie wielofunkcyjne szt 1 - huśtawka podwójna (dwusiedziskowa) szt 2 - bujaki na sprężynach amortyzujących szt 2 - kosze na śmieci szt 3 - tablica regulaminowa szt 1 8. Plac zabaw w Osowie działka nr 72/3 Zakres prac do wykonania: a) prace niwelacyjne terenu, b) usunięcie istniejących krzewów, c) ukształtowanie zejścia na plac zabaw z terenu znajdującego się powyżej świetlicy, d) założenie trawnika, e) wykonanie ogrodzenia z 2 furtkami wejściowymi, f) wykonanie nasadzeń : krzewy, drzewka (świerki, jałowce itp.), g) montaż urządzeń zabawowych: - urządzenie wielofunkcyjne szt 1 - huśtawka podwójna (dwusiedziskowa) szt 2 - piaskownica min. 2,5 x 2,5 m szt 1 - bujaki na sprężynach amortyzujących szt 2 - huśtawka wagowa szt 2 - kosze na śmieci szt 2 - ławki szt 2 - tablica regulaminowa szt 1 9. Plac zabaw w Podgórach działka nr 214/3 Zakres prac do wykonania: a) wyrównanie terenu, dosianie trawy, b) wykonanie ogrodzenia z dwiema furtkami, c) wykonanie nasadzeń: krzewy, drzewa, d) montaż urządzeń zabawowych: - urządzenie wielofunkcyjne szt 1 - huśtawka podwójna (dwusiedziskowa) szt 2 - piaskownica min. 2,5 x 2,5 m szt 1 - bujaki na sprężynach amortyzujących szt 2 - huśtawka wagowa szt 2 - kosze na śmieci szt 2 - ławki szt 2 - tablica regulaminowa szt 1 10. Plac zabaw w Mzdowie działka nr 135/5 Zakres prac do wykonania: a) wyrównanie i uporządkowanie terenu, b) wykonanie ogrodzenia c) montaż urządzeń zabawowych: - urządzenie wielofunkcyjne szt 1 - huśtawka podwójna (dwusiedziskowa) szt 2 - piaskownica min. 2,5 x 2,5 m szt 1 - bujaki na sprężynach amortyzujących szt 2 - huśtawka wagowa szt 2 - kosze na śmieci szt 2 - ławki szt 3 - tablica regulaminowa szt 1 11. Plac zabaw w Pustowie działka nr 4/1 Zakres prac do wykonania: a) wyrównanie i uporządkowanie terenu, b) założenie nowego trawnika, c) wykonanie ogrodzenia d) wykonanie altanki, c) montaż urządzeń zabawowych: - lokomotywa ze ślizgiem z laminatu i podestem wejściowym szt 1 - huśtawka podwójna (dwusiedziskowa) szt 1 - piaskownica min. 2,5 x 2,5 m szt 1 - bujaki na sprężynach amortyzujących szt 2 - huśtawka wagowa szt 1 - kosze na śmieci szt 2 - ławki szt 3 - tablica regulaminowa szt 1 12. Plac zabaw w Płocku działka nr 24 Zakres prac do wykonania: a) wyrównanie i uporządkowanie terenu, b) założenie nowego trawnika, c) wykonanie ogrodzenia, d) wykonanie nasadzeń drzew (iglaków i krzewów), e) montaż urządzeń zabawowych: - urządzenie wielofunkcyjne szt 1 - huśtawka podwójna (dwusiedziskowa) szt 1 - piaskownica min. 2,5 x 2,5 m szt 1 - bujaki na sprężynach amortyzujących szt 2 - huśtawka wagowa szt 1 - kosze na śmieci szt 2 - ławki szt 3 - tablica regulaminowa szt 1 13. Plac zabaw w Przytocku działka nr 27/2 Zakres prac do wykonania: a) montaż urządzeń zabawowych: - lokomotywa ze ślizgiem z laminatu i podestem wejściowym szt 1 - urządzenie wielofunkcyjne szt 1 - huśtawka podwójna (dwusiedziskowa) szt 1 - piaskownica min. 2,5 x 2,5 m szt 1 - bujaki na sprężynach amortyzujących szt 2 - huśtawka wagowa szt 1 - kosze na śmieci szt 2 - tablica regulaminowa szt 1 Każde dostarczone urządzenie zabawowe musi posiadać certyfikat jakości.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium Zamawiający określa następujące kwoty wadium dla poszczególnych części zamówienia: Część I - 3.000,00 PLN Część II - 8.520,00 PLN 2. Wadium musi być wniesione w terminie do dnia 14 września 2009 roku do godz. 11.00. 3. Wadium może być wnoszone w następujących formach: a) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Nr rachunku: Bank Spółdzielczy Ustka O/Kępice, NR: 10 9315 1043 0040 3768 2000 0030 z dopiskiem: - dla części I - wadium Część I Zagospodarowanie terenu na cele rekreacyjno-sportowe w miejscowości Kępice - dla części II - wadium Część II Zagospodarowanie terenu na cele rekreacyjno-sportowe w miejscowości Korzybie, Barwino, Barcino, Bronowo, Obłęże, Ciecholub, Warcino, Osowo, Podgóry, Mzdowo, Pustowo, Płocko, Przytocko W przypadku gdy wykonawca składa ofertę na realizację obu części przedmiotu zamówienia należy wnieść wadia osobno na obie części przedmiotu zamówienia. O jego wniesieniu wadium w w/w formie w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, Wadium wnoszone w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej należy dołączyć do oferty w oddzielnej kopercie umożliwiającej złożenie jej w depozycie kasowym oraz późniejszy zwrot Wykonawcy. e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 4 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami). f) w przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 4 Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa Ustawa.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu określone w art.22 ust.1 Ustawy, w tym: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów , o których mowa w pkt 4.1.5 - 4.1.6 systemem zero-jedynkowym (spełnia - nie spełnia); 1.2 posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o zamówienie publiczne, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonali lub wykonują co najmniej 5 prac - robót budowlanych; - posiadają osoby , podmioty zdolne do wykonania zamówienia bądź współpracują z takimi osobami,podmiotami; Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w pkt 4.1.2 - 4.1.3,4.1.7 - 4.1.9, systemem zero-jedynkowym (spełnia - nie spełnia) ; 7.1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w pkt 4.1.10 - 4.1.11 systemem zero-jedynkowym (spełnia - nie spełnia); 1.1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art.24 Ustawy. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w pkt 4.1.3 systemem zero-jedynkowym (spełnia - nie spełnia); 2. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: 2.1 Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych; 2.2 Wykonawców, którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; 2.3 Wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; 2.4 Wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy; 2.5 Wykonawców, którzy nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 3 Zamawiający odrzuca ofertę, która: 3.1 jest niezgodna z ustawą , 3.2 jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych , 3.3 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji , 3.4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 3.5 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert, 3.6 zawiera błędy w obliczeniu ceny , 3.7 Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Ustawy Prawo zamówień publicznych, 3.8 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4.1 Dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy ubiegający się o niniejsze zamówienie powinni, w terminie składania ofert wskazanym w niniejszej SIWZ, przedłożyć następujący komplet dokumentów: 4.1.1 formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1, 4.1.2 oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z atr.22 ust.1ustawy Prawo zamówień publicznych - według wzoru - załącznik nr 2, 4.1.3 oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - według wzoru - załącznik nr 3, 4.1.4 przedmiar robót (wycena nakładów rzeczowych) : - dla części I - szt 1 - dla części II - szt 13 (odrębnie dla każdego placu zabaw oznaczone zgodnie z wzorem kosztorysów nakładczych dołączonych do niniejszej SIWZ); 4.1.5 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4.1.6 jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w punkcie 8.1.5,składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 4.1.7 wykaz zrealizowanych prac w okresie ostatnich pięciu lat - według wzoru - załącznik nr 6, 4.1.8 wykaz osób i podmiotów odpowiedzialnych za realizację zamówienia - według wzoru - załącznik nr 7, 4.1.9 wykaz podwykonawców- według wzoru - załącznik nr 8, 4.1.10 zaświadczenie o nie zaleganiu z płatnością podatków i opat w Urzędzie Skarbowym, 4.1.11 zaświadczenie o nie zaleganiu z płatnością składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych, 4.1.12 projekt umowy na realizację część I przedmiotu zamówienia i/lub na realizację część II przedmiotu zamówienia - według wzoru - załącznik nr 9 i/ lub 10. 5. Jeżeli osoba składająca oświadczenie lub poświadczająca zgodność dokumentów z oryginałem nie figuruje w dokumencie wymienionym w punkcie 4.1.5 Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć pełnomocnictwo potwierdzające upoważnienie tej osoby do reprezentowania go w niniejszym postępowaniu. 6. Dokumenty wymienione w punkcie 4.1.5, 4.1.6, mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej - za zgodność z oryginałem - przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. Dokumenty przedstawione w oryginale nie wymagają poświadczenia - za zgodność z oryginałem. 7. Dokumenty wymienione w punkcie 4.1.1- 4.1.4 oraz 4.1.7 - 4.1.12 muszą być złożone w oryginale. 8. W przypadku oferty wspólnej dokumenty wymienione w punkcie 4.1.1- 4.1.6 składa każdy podmiot.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kepice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach