Przetargi.pl
PN-124/29/2009/E/AGREGATY CHŁODNICZE II

Szpital Specjalistyczny św. Wojciecha Adalberta Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 80-462 Gdańsk, ul. Jana Pawła II 50
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (058) 556 45 15, 7684281 , fax. (058) 556 36 18, 7614629
  • Data zamieszczenia: 2009-08-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny św. Wojciecha Adalberta Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Jana Pawła II 50 50
    80-462 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. (058) 556 45 15, 7684281, fax. (058) 556 36 18, 7614629
    REGON: 19106669200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.gda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PN-124/29/2009/E/AGREGATY CHŁODNICZE II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Zadanie nr 1* a) - celem niniejszego postępowania jest wymiana układu wody lodowej na cały Blok operacyjny na układ 5-ciu agregatów chłodniczych dla poszczególnych sal operacyjnych na bazie istniejących kanałów wentylacyjnych i central. Zakres wymiany określa Projekt techniczny, wytyczne, charakterystyki i Księga przedmiarów, w zakres wymiany wchodzi: zakup, dostawę, montaż i uruchomienie fabrycznie nowych agregatów chłodniczych wraz z automatyką i wymianą kratek wentylacyjnych ; b) demontaż uszkodzonej nagrzewnicy z centrali Bloku operacyjnego, dostawa, montażem i uruchomieniem nowej nagrzewnicy parowej o takich samych parametrach technicznych. Czyszczenie istniejących kanałów wentylacyjnych i centrali różnymi metodami zatwierdzonymi przez użytkownika (np. metodą mechaniczną i chemiczną); c) demontaż istniejącego układu instalacji wody lodowej, polegającej na: - likwidacji wentylacyjnych chłodni wody znajdujących się na dachu budynki 1D - Przychodni przyszpitalnej; - likwidacji rozdzielni elektrycznych, rur przesyłowych, zbiorników zewnętrznych i wewnętrznych, agregatów chłodni, pomp; - zabezpieczenie freony R22 (około 20 kg) i przekazanie Zamawiającemu; Zadanie nr 2* - dostawa, montaż i uruchomienie 3-ch agregatów chłodniczych na bazie istniejących central szt. 3, w oparciu o dokumentację powykonawczą, - wymiana i/lub zaizolowaniem kanałów wentylacyjnych w Zakładzie Patologii;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 425310007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zadanie nr 1* - 5000 zł. Zadanie nr 2* - 3000 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki, jakie muszą spełnić Wykonawcy ubiegający się o zamówienie: 1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który spełni warunki udziału w postępowaniu określone w niniejszej specyfikacji (wraz z załącznikami), oraz zawarte w ustawie; 2. Wykonawca, aby mógł być dopuszczony do udziału w przetargu, musi spełniać warunki udziału o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, tj: 1) posiada uprawnienia do występowania w obrocie prawym zgodnie z wymogami ustawowymi - art. 22 ust.1; 2) posiada uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia, jeżeli uprawnienia takie są wymagane - art. 22 ust.1, wpis do rejestru odpowiedniego organu rejestracyjnego; 3) posiada niezbędną wiedzę, doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także zespół ludzi (pracowników) zdolnych do wykonania zamówienia: Warunki te będą spełnione, jeżeli: - Wykonawca posiada doświadczenie w zakresie dostaw i usług zgodnie z przedmiotem zamówienia określonego w Rozdz. I. Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 3 dostawy i montaże w/wymienionego przedmiotu zamówienia o wartości każdej z nich nie mniejszej niż: Pakiet nr 1- 220 000 zł. brutto; Pakiet nr 2 - 124.000 zł. brutto; z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców. Wykazane dostawy muszą być potwierdzone w formie referencji od podmiotów, na rzecz których zostały wykonane, potwierdzające należyte wykonanie przedmiotu zamówienia, 4) znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: Warunek ten będzie spełniony, jeżeli: - wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową - potwierdzone opinią banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których w Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości: Zadanie nr 1 - 220.000 zł. Zadanie nr 2 - 124.000 zł. oraz oświadczenia zgodnego z art. 22 ust. 1 ustawy, 5) nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt. 1-9 ustawy - oświadczenie do oferty, 6) spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu zawarte w niniejszej specyfikacji, zgodnie z art. 44 w zw. z art. 22 ust. 1 - oświadczenie do oferty. Ocena spełnienia w/wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia (Druk ZP - 17), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w Rozdz. IV pkt. 14 i Rozdz. IX specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż w/wymienione warunki udziału w postępowaniu Wykonawca spełnił. Uzupełnienie dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu nastąpi, zgodnie z zapisem art. 26 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu udokumentowania spełnienia warunków udziału w postępowaniu opisanych w Rozdziale III specyfikacji, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1/ aktualny odpis albo zaświadczenie z właściwego organu rejestracyjnego, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, potwierdzające, że zakres działalności Wykonawcy odpowiada profilowi usług objętych postępowaniem przetargowym, ze wskazaniem osób upoważnionych do wykonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy, wystawiony/uaktualniony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2/ umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie - jeżeli dotyczy, 3/ pełnomocnictwo (udzielone zgodnie z prawem cywilnym) - (jeżeli dotyczy) do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wpisu do właściwego rejestru. Jeżeli pełnomocnictwo nie ma postaci aktu notarialnego, powinno zawierać pieczęć firmy, podpis i imienną pieczątkę wystawiającego pełnomocnictwo (osoby upoważnionej), a w przypadku, gdy dla skuteczności czynności wymagane są dwa podpisy, pełnomocnictwo winne być podpisane łącznie przez dwie uprawnione osoby; 4/ oświadczenie Wykonawcy (Załącznik nr 2), zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy, 5/ aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem termin do składania ofert, 6/ aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem termin do składania ofert, 7/ wykaz wykonanych dostaw i usług, zgodnie z przedmiotem zamówienia, w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym krótszym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem: ich wartości, daty i miejsca wykonywania, oraz załączenie dokumentów (referencji) od podmiotów na rzecz których zostały wykonane, potwierdzające, należycie wykonanie przedmiotu zamówienia a) Zadanie nr 1* - Wykonawca wykonał co najmniej trzy ( 3 ) dostawy i montaże instalacji o wartości każdej z nich nie mniejszej niż 220 000 zł. brutto, b) Zadanie nr 2* - Wykonawca wykonał co najmniej trzy ( 3 ) dostawy i montaże instalacji o wartości każdej z nich nie mniejszej niż 124 000 zł. brutto, 8/ wykaz osób (które będą uczestniczyć przy wykonywaniu zadania), zatrudnionych o umowę o pracę przez Wykonawcę na czas nieokreślony (minimum 4 osób), do ofert należy dołączyć: a) wykaz osób zatrudnionych o umowę o pracę na czas nieokreślony posiadających kwalifikacje i doświadczenie zawodowe, jak niżej: - kserokopię umów i/lub potwierdzenie ilości zatrudnionych pracowników kserokopią deklaracji DRA wysyłanej do ZUS, poświadczone za zgodność z oryginałem; - informację na temat kwalifikacji zawodowych w/w osób (przynajmniej po jednej osobie z każdej branży występującej w przetargu z tym, że dla wentylacji wymagane jest min. zielona karta PROZON; - a dla uprawnień elektrycznych E i D z pomiarami; 9/ polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (obejmująca termin realizacji robót) na kwotę co najmniej: - Zadanie nr 1* - 220.000 zł.; - Zadanie nr 2* - 124.000 zł.; 10/ informacja banku lub spółdzielni kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy potwierdzającej, że Wykonawca posiada środki finansowe w wysokości: - Zadanie nr 1* - min. 220.000 zł., - Zadania nr 2* - min. 124.000 zł., informacja wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 11/ oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu, zgodnie z art. 44 ustawy - Pzp.;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas reakcji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.gda.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach