Przetargi.pl
ZADANIE NR 1 Utwardzenie nawierzchni gruntowych dróg gminnych ZADANIE NR 2 Remont chodników w Rędzinach.

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 42-242 Rędziny, ul. Wolności 87
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3279014 , fax. 034 3279085
  • Data zamieszczenia: 2009-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    ul. Wolności 87 87
    42-242 Rędziny, woj. śląskie
    tel. 034 3279014, fax. 034 3279085
    REGON: 15139816100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.redziny.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZADANIE NR 1 Utwardzenie nawierzchni gruntowych dróg gminnych ZADANIE NR 2 Remont chodników w Rędzinach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ZADANIE NR 1 Utwardzenie nawierzchni gruntowych dróg gminnych: 1. Rędziny ul. Żabia = 760 m2 2. Rędziny ul. Wrzosowa = 750 m2; 3. Rędziny ul. Jaskrowska = 800 m2; 4. Rędziny ul. Sienkiewicza = 400 m2; 5. Rędziny ul. Witosa = 2400 m2; 6. Rędziny -Kolonia = 340 m2; 7. Rędziny - Okupniki = 230 m2 8. Rędziny ul. Wiznera = 1650 m2 9. Rudniki ul. Willowa = 340 m2; 10.Konin ul. Sadowa cz.I = 1650 m2 11. Konin ul. Sadowa cz.II = 360 m2 12. Konin ul. boczna od Wapiennej = 688 m2 13. Kościelec ul. Krótka = 450 m2 Zakres prac : korytowanie nawierzchni, dostawa i ułożenie klińca grub. 15 cm (lub 25 cm), wyrównanie i uwałowanie. ZADANIE NR 2 Remont chodników w Rędzinach; - ul.Mickiewicza, ul. Broniewskiego, ul. Nowa Zakres prac: rozbiórka istn. chodnika z plytek chodnikowych, ulożenie nowych rabatek, kraweżników, chodnika z kostki brukowej kolorowej, prace pomocnicze.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiążany jest wnieść wadium w terminie do dnia 4 września 2009r do godz. 9:00 w sekretariacie Urzędu Gminy w Redzinach: - dla zadania nr 1 = 6.000,00 zł ; - dla zadania nr 2 = 3.000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postepowaniu przetargowym mogą wziąć udział Wykonawcy którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności ; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 PZP; 5. wykonali w ciągu pięciu lat od daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia min. 1 roboty budowlanej polegających na : - dla zadania nr 1 = remoncie lub budowie drogi o wartości brutto min. 300.000 zl; - dla zadania nr 2 = remoncie chodnika, parkingu,placu itp. o wartości brutto min. 150.000 zł; 6. posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania przedmiotu zamówienia: - dla zadania nr 1 = kierownik budowy o uprawnieniach drogowych z aktualna przynależnością do okręgowej izby inżynierów budownictwa; - dla zadania nr 2=kierownik budowy o uprawnieniach budowlanych z aktualną przynależnością do okręgowej izby inżynierów budownictwa;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust 1 i 2 - zał. nr 4; 2. dowód wpłaty wadium; 3. kosztorys ofertowy w wersji pełnej lub uproszczonej; 4. druk- oferta - zał. nr 5; 5. wykaz robót - doświadczenie zawodowe - zał.nr 3; 6. referencje lub inny podobny dokument; 7. dokument potwierdzający spełnienie warunku - zał. nr 7 -dla zadania nr 1; 8. dokument potwierdzający spełnienie warunku - zał. nr 8 - dla zadania nr 2 ; 9. inne dokumenty - wg zał.nr 2

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. redziny.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach