Śląskie Centrum Chorób Serca ogłasza przetarg
- Adres: 41-800 Zabrze, ul. Szpitalna 2
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 3733668 , fax. 032 2717654, 3733668
- Data zamieszczenia: 2009-08-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Śląskie Centrum Chorób Serca
ul. Szpitalna 2 2
41-800 Zabrze, woj. śląskie
tel. 032 3733668, fax. 032 2717654, 3733668 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sccs.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa abatora do katalitycznego spalania tlenku etylenu wraz z montażem - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
abator do katalitycznego spalania tlenku etylenu wraz z montażem zgodnie z opisem zawartym w Załączniku nr 5 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331911006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają następujące warunki: - prowadzą działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, - nie zostali wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, - spełniają warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy o Prawo zamówień publicznych, - wykonali min. 2 dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości minimum 50 % przedstawionej oferty, - przedstawią ofertę zgodną w wymogami ustawy i wymaganiami zamawiającego określonymi w SIWZ. Celem potwierdzenia spełnienia warunków stawianych Wykonawcom przez Zamawiającego wymagamy następujące dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) Oświadczenie wykonawcy potwierdzające spełnienie wszystkich warunków zawartych w art. 22 oraz oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 (załącznik nr 2); 3) Wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia warunków stawianych Wykonawcom przez Zamawiającego wymagamy następujące dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) Oświadczenie wykonawcy potwierdzające spełnienie wszystkich warunków zawartych w art. 22 oraz oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 (załącznik nr 2); 3) Wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sccs.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sterylizacji
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa i montaż medycznych sterylizatorów parowych z osprzętem- RZP/PN/142/15
Dodano: 2015-12-30 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sterylizacji
Dodano: 2015-10-16 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sterylizacji parowej i plazmowej
Dodano: 2015-09-17 - Dostawa materiałów zużywalnych do sterylizatora plazmowego typu - STERRAD*NX
Dodano: 2014-10-17 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sterylizacji
Dodano: 2014-10-16 - Zakup i dostawa produktów do sterylizacji dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Zespołu Szpitali Miejskich w Chorzowie z podziałem na części
Dodano: 2014-09-08 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sterylizacji parowej
Dodano: 2014-09-05 - Materiały eksploatacyjne w procesie sterylizacji - 4
Dodano: 2014-08-25 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sterylizacji
Dodano: 2013-11-07