Przetargi.pl
Wzmocnienie konstrukcji dachu na budynku świetlicy wiejskiej w Janiszowicach

Gmina Bobrowice ogłasza przetarg

  • Adres: 66-627 Bobrowice, Bobrowice 131
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3913280 , fax. 068 3913284
  • Data zamieszczenia: 2009-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bobrowice
    Bobrowice 131 131
    66-627 Bobrowice, woj. lubuskie
    tel. 068 3913280, fax. 068 3913284
    REGON: 97077020900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bobrowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wzmocnienie konstrukcji dachu na budynku świetlicy wiejskiej w Janiszowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wzmocnienia konstrukcji dachu na budynku świetlicy wiejskiej w Janiszowicach na podstawie dokumentacji projektowej opracowanej przez Zakład Usługowy BORG Grzegorz Borowczyk w 2009r: Zakres robót dot. wzmocnienia konstrukcji dachu na istniejącym budynku świetlicy wiejskiej w m. - Janiszowice Wykonanie konstrukcji wzmacniającej (podpierającej) istniejącą konstrukcję dachu, fundamentów, słupów, podciągów i belek - zgodnie z projektem technicznym
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia i w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5.2 Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana w oparciu o następujące kryteria: 1. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie robót budowlanych, a osoby podpisujące ofertę są upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy. ( ocena zostanie dokonana na podstawie dokumentów określonych w rozdziale 6 pkt. 1, 4 i 6 SIWZ) 2. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności: a) dysponuje kierownikiem budowy (lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia) posiadającym wymagane prawem uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjnej bez ograniczeń i będącym członkiem właściwej izby samorządu zawodowego. (ocena zostanie dokonana na podstawie dokumentów określonych w rozdziale 6 w punkcie 2 SIWZ) b) zrealizował w ciągu ostatnich pięciu lat co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości i zakresie odpowiadającym przedmiotowi niniejszego zamówienia tj. o wartości nie mniejszej niż oferowana przez wykonawcę cena realizacji zamówienia. (ocena zostanie dokonana na podstawie dokumentów określonych w rozdziale 6 w punkcie 5 SIWZ) 3. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: (ocena zostanie dokonana na podstawie dokumentów określonych w rozdziale 6 w punkcie 3 SIWZ) 4. Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i ust.2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. (ocena zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów określonych w rozdziale 6 punkty 1-5 SIWZ) Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia) na podstawie oświadczeń i dokumentów, które wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 5.3 W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia przez podmioty występujące wspólnie warunki określone w pkt. 1 i 4 musi spełniać każdy z wykonawców z osobna, warunki określone w pkt.2 i 3 mogą być spełnione łącznie przez te podmioty. Zgodnie z art.23 ustawy wykonawcy występujący wspólnie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w sprawie postępowania o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy. Treść pełnomocnictwa powinna określać dokładnie zakres umocowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w ofercie następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (wraz z dokumentami potwierdzającymi uprawnienia do wykonywania funkcji kierownika budowy i zaświadczeniem potwierdzającym przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego) - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3. 3. Oświadczenie z art.24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2) 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wymienionego w punkcie 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 5. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje lub protokoły końcowego odbioru robót) według wzoru stanowiącego załącznik nr 5. 6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienia, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bobrowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach