Przetargi.pl
Całodobowe monitorowanie obiektów Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Gorzowie Wlkp. wraz z podłączeniem do systemu dyskretnego ostrzegania.

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Wełniany Rynek 3
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7387101 (-02) , fax. 095 7387100
  • Data zamieszczenia: 2009-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
    ul. Wełniany Rynek 3 3
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. 095 7387101 (-02), fax. 095 7387100
    REGON: 00361962000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm.gorzow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Całodobowe monitorowanie obiektów Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Gorzowie Wlkp. wraz z podłączeniem do systemu dyskretnego ostrzegania.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na całodobowym monitorowaniu obiektów siedzib ADM Nr 1 - 5, budynek Przemysłowa 14-15, Biuro Zamiany Mieszkań i siedziby ZGM, celem zabezpieczenia przed kradzieżą, włamaniem, pożarem, podpaleniem lub dewastacją wraz z podłączeniem do systemu dyskretnego ostrzegania za pośrednictwem nadajnika radiowego z przydzielonym pasmem radiowym lub za pomocą sieci GSM. Zamawiający nie przewiduje zakupu nadajników. Przedmiot zamówienia obejmuje: -jednorazowe podłączenie obiektów zabezpieczonych systemem alarmowym do systemu dyskretnego ostrzegania i całodobowe monitorowanie niżej wymienionych obiektów: ADM Nr 1 - z siedzibą przy ul. Mickiewicza 17 w Gorzowie Wlkp.- budynek stanowi jedną zwartą zabudowę - pow. 498,25 m2 ADM Nr 2- z siedzibą przy ul. Śląskiej 4 wraz z terenem przyległym - pow.505,70 m2 - budynek Przemysłowa 14-15 w Gorzowie Wlkp.- pow. 154,44 m2 - Biuro Zamiany Mieszkań przy ul. Wawrzyniaka 4 - lokal dozorowany od strony ulicy- pow. 54,80 m2 ADM Nr 3 - z siedzibą przy ul. Armii Polskiej 29 w Gorzowie Wlkp.- pow. 474,11 m2 ADM Nr 4 - z siedzibą przy ul. Drzymały 10 w Gorzowie Wlkp.- pow. 338,57 m2 ADM Nr 5 - z siedzibą przy ul. Gwiaździstej 4 w Gorzowie Wlkp.- budynek 2-kondygnacyjny, podpiwniczony - pow. 652,12 m2 ZGM - z siedzibą przy ul. Wełniany Rynek 3 w Gorzowie Wlkp. polegające w szczególności na: - kontroli lokalnego systemu alarmowego, - sygnalizacji włamania i napadu poprzez centralę monitorowania systemów alarmowych Wykonawcy. - w przypadku naruszenia systemu alarmowego zainstalowanego w obiekcie- uruchomienie grupy interwencyjnej, powiadomienie policji i kierownika jednostki. Zamawiający przewiduje : -udzielenie zamówień uzupełniających gdy zaistnieje potrzeba związana z powtórzeniem tego samego rodzaju zamówień, -możliwość zmian w treści umowy o udzielenie niniejszego zamówienia wyłącznie w następujących sytuacjach : a) zmiany decyzji Prezydenta Miasta, co do sposobu zagospodarowania obiektów objętych zamówieniem b) odstąpienia Wykonawcy od realizacji usługi, Zamawiający może zlecić wykonanie zamówienia innemu wykonawcy, kosztami obciążając Wykonawcę realizującego zamówienie podstawowe c) zmiany osoby wymienionej w § 2 umowy. d) wystąpienia siły wyższej Modyfikacja w treści niniejszej umowy będzie dokonywana wyłącznie w formie pisemnego aneksu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający wymogi art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 u Pzp 2. spełniają wymogi art. 22 ust. 1 u Pzp tj.: 2.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; -dysponują aktualnym zezwoleniem/koncesją na prowadzenie działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, 2.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia W celu spełnienia powyższego warunku wykonawca obowiązany jest wykazać: -wykonanie usług w okresie ostatnich trzech lat ,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie 2.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W celu spełnienia powyższego warunku należy wykazać posiadanie polisy OC w zakresie prowadzonej działalności. 2.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia wymienionych wyżej warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w pkt. 10 niniejszej siwz. O ile nie zaistnieją okoliczności, które powodowałyby unieważnienie postępowania, to zamawiający na mocy art. 26 ust. 1 pkt. 3 i 4 u Pzp: -w wyznaczonym przez siebie terminie wezwie wykonawców do uzupełnienia niezłożonych a wymaganych dokumentów potwierdzających spełnienie warunków uczestnictwa w postępowaniu, dokumentów złożonych a zawierających błędy lub złożonych wadliwych pełnomocnictw, -w wyznaczonym przez siebie terminie wezwie wykonawców do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów o których mowa w art. 25 ust. 1 u Pzp, potwierdzających spełnienie przez oferowane wyroby warunków określonych przez zamawiającego w siwz. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty winny potwierdzić spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane usługi wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Uwaga! W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek z wymagań wyżej określonych Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1. wypełniony formularz oferty /zał. nr 1/wraz z oświadczeniem, że: spełnia warunki określonych w art. 22 ust. 1 u Pzp , zapoznał się z treścią załączonego wzoru umowy i akceptuje ją bez zastrzeżeń oraz zobowiązuje się w przypadku wyboru do jej zawarcia w miejscu i terminie wyznaczonym przez zamawiającego, 2. aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru handlowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że Wykonawca prowadzi działalność w zakresie wykonywania prac objętych zamówieniem oraz zawierający dane osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy, 3. kopia aktualnego ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności; 4. koncesja na prowadzenie działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, 5. oryginał pełnomocnictwa podpisany przez ustanowionych przedstawicieli Wykonawcy- dotyczy Wykonawców reprezentowanych przez pełnomocnika oraz Wykonawców składających wspólną ofertę ( konsorcjum) Uwaga !Wymagana jest forma pisemna a pełnomocnictwo winno określać rodzaj czynności do których pełnomocnik jest umocowany do reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu (w szczególności do podpisania oferty) albo do reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6. wykaz usług wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie zgodnie z pkt. 9.2.2 siwz.- zał. 2 7. wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać niniejsze zamówienie lub będą uczestniczyć w jego wykonaniu wraz z dokumentem stwierdzającym, że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówieniu posiada wymagane uprawnienia zgodnie z pkt.9.2.1.; 9.2.2 siwz - zał. 3 Oferta winna być podpisana przez osobę (osoby) uprawnioną.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgm.bip.gorzow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach