Przetargi.pl
Wywóz nieczystości stałych z budynków komunalnych użyteczności publicznej oraz innych nieruchomości będących w zarządzie Gminy Mykanów

Gmina Mykanów ogłasza przetarg

  • Adres: 42-233 Mykanów, ul. Samorządowa 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3288019 , fax. 034 3288019 w. 32
  • Data zamieszczenia: 2014-12-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mykanów
    ul. Samorządowa 1 1
    42-233 Mykanów, woj. śląskie
    tel. 034 3288019, fax. 034 3288019 w. 32
    REGON: 15139811000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wywóz nieczystości stałych z budynków komunalnych użyteczności publicznej oraz innych nieruchomości będących w zarządzie Gminy Mykanów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wywóz nieczystości stałych z budynków komunalnych użyteczności publicznych oraz innych nieruchomości będących w zarządzie Gminy Mykanów . Zakres robót obejmuje wywóz nieczystości z następujących miejsc: 1) Budynek Urzędu Gminy Mykanów przy ul. Samorządowej 1 w Mykanowie Pojemniki o pojemności 1100l - szt 10, ilość wywozów 12 2) Targowisko przy ul. Słonecznej w Mykanowie : pojemnik o pojemności 1100l - 2 szt, ilość wywozów 12 3) świetlica wiejska w Kokawie przy ul. Kopernika: pojemnik o pojemności 240 l - 1 szt, ilość wywozów 12 4) świetlica wiejska w Rybnej przy Głównej: pojemnik o pojemności 240 l - 1 szt, ilość wywozów 12 5) świetlica wiejska w Starym Kocinie :pojemnik o pojemności 240 l- 1 szt, ilość wywozów 12 6) Świetlica wiejska w Cykarzewie Północnym:pojemnik o pojemności 240l - 1 szt, ilość wywozów 12 7) świetlica wiejska w Starym Broniszewie: pojemnik o pojemności 240 l- 1 szt, ilość wywozów 12 8) świetlica wiejska w Jamnie przy ul. Kruszyńskiej :pojemnik o pojemności 240l - 1 szt, ilość wywozów 12 9) Świetlica wiejska w Grabówce -pojemnik o pojemności 240l - 1 szt, ilość wywozów 12 10) świetlica wiejska w Grabowej- pojemnik o pojemności 240l - 1 szt, ilość wywozów 12 11) świetlica wiejska w Borownie -pojemnik o pojemności 240l - 1 szt, ilość wywozów 12 12) świetlica wiejska w Mykanowie -pojemnik o pojemności 240l - 1 szt,ilość wywozów 12 13) remiza OSP w Lubojnie -pojemnik o pojemności 120l - 1 szt, ilość wywozów 12 14) remiza OSP w Starym Cykarzewie- pojemnik o pojemności 120l - 1 szt, ilość wywozów 12 15) świetlica wiejska w Lubojence-pojemnik o pojemności 240l - 1 szt,ilość wywozów 12 16) świetlica wiejska w Czarnym Lesie - pojemnik o pojemności 240l - 1 szt, ilość wywozów 12 17) Dom Ludowy w Wierzchowisku- pojemnik o pojemności 240l - 1 szt,ilość wywozów 12 18) Dom Ludowy Wola Hankowska -Pojemnik o pojemności 240 l - 1 sztuka, Ilośc wywozów 12 19) boisko sportowe w Cykarzewie Północnym- pojemnik o pojemności 120l - 1 szt ilość wywozów 12 20) boisko sportowe w Czarnym Lesie -pojemnik o pojemności 120l - 1 szt, ilość wywozów 12 21) plac zabaw w Kuźnicy Lechowej - pojemnik o pojemności 120 l - 1 szt, ilość wywozów 12 22) plac zabaw w Nowym Kocinie -pojemnik o pojemności 120 l - 1 szt,ilość wywozów 12 23) remiza OSP Radostków -pojemnik o pojemności 120 l - 1 szt,ilość wywozów 12 24) remiza OSP Kuźnica Kiedrzyńska -pojemnik o pojemności 120 l - 1 szt,ilość wywozów 12 25) boisko sportowe Borowno ul. Świerczewskiego- pojemnik o pojemności 120 l, ilość wywozów 12 Zamawiający zastrzega sobie możliwość doposażenia nieruchomości będących własnością Gminy Mykanów w dodatkowy kontener o pojemności minimum 7 m3 (1 szt) i ilości wywozów 2 razy oraz dodatkowy 1 pojemnik o pojemności 1 100l i częstotliwości wywozu 10 razy. Doposażenie dotyczy nieruchomości na których mogą odbywać się np. imprezy okolicznościowe itp. Uwaga Zakres robót jest wielkością szacunkową i maksymalną, a zlecony zakres prac może być mniejszy.1. Obowiązki Wykonawcy: 3.1. Wykonawca jest obowiązany przekazać odpady do instalacji posiadającej status regionalnej instalacji do przetworzenia odpadów komunalnych zgodnie z Planem Gospodarki Odpadami dla Województwa Śląskiego wskazanych w uchwale w sprawie wykonania wojewódzkiego planu gospodarki odpadami na zasadach określonych w ustawie z dnia 13 września 1996r o utrzymaniu czystości i porządku w gminach 3.2. Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia miejsc wymienionych w niniejszym rozdziale w pojemniki. Pojemniki na odpady winny być nowe lub w dobrym stanie technicznym (używane) spełniające obowiązujące normy. 3.3. Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia przewożonych odpadów przed wysypaniem 3.4. Wykonawca jest zobowiązany do zbierania odpadów, które w trakcie odbioru pojemnika /pojemników zostaną rozsypane - obowiązek ten winien być realizowany niezwłocznie po opróżnieniu pojemników . 3.5. Wykonawca jest zobowiązany do okazania na żądanie Zamawiającego wszelkich dokumentów potwierdzających wykonywanie przedmiotu umowy zgodnie z określonymi przez Zamawiającego wymaganiami i przepisami prawa, 3.6. Wykonawca jest zobowiązany do naprawy lub ponoszenie kosztów naprawy szkód wyrządzonych podczas wykonywania usługi wywozu odpadów komunalnych w gminie (uszkodzenia chodników i innych urządzeń), 3.7. Wykonawca jest zobowiązany do przekazywania karty przekazania odpadów i dowodów wagowych (określonych Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 8 grudnia 2010 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów - Dz. U. z 2010 r., Nr 249, poz. 1673 z późń zm.), 3.8. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia, dla właściwej realizacji przedmiotu umowy, przez cały czas trwania umowy, dostatecznej liczby środków technicznych, gwarantujących terminowe i jakościowe wykonanie zakresu rzeczowego usługi, w liczbie co najmniej takiej, jak w złożonej w postępowaniu przetargowym ofercie, 3.9. Wykonawca jest zobowiązany do wyposażenia własnych pracowników zajmujących się wywozem odpadów w odzież z widocznym logo firmy, 3.10. Oferta musi uwzględniać wszystkie koszty związane z prawidłową realizacją
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 900000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mykanow.bip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach