Przetargi.pl
Wywóz nieczystości ciekłych - ścieków przemysłowych ze składowiska odpadów Miejskiego Zakładu Gospodarowania Odpadami

Miejski Zakład Gospodarowania Odpadami ogłasza przetarg

  • Adres: 41-303 Dąbrowa Górnicza, Al. J. Piłsudskiego 34c
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 264 46 23 , fax. 32 264 71 99
  • Data zamieszczenia: 2014-05-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Gospodarowania Odpadami
    Al. J. Piłsudskiego 34c 34c
    41-303 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie
    tel. 32 264 46 23, fax. 32 264 71 99
    REGON: 24331870000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzgodg.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wywóz nieczystości ciekłych - ścieków przemysłowych ze składowiska odpadów Miejskiego Zakładu Gospodarowania Odpadami
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest wtrybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia poniżej kwoty okreslonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 na usługi zgodnie z postanowieniami Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013r., poz. 907) zwanej dalej Ustawą. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi odbiór, transport, unieszkodliwianie i analiza ścieków przemysłowych - odcieków z kwatery deponowania odpadów balastowych z terenu Miejskiego Zakładu Gospodarowania Odpadami, 42-530 Dąbrowa Górnicza ul. Główna 144a. Opis sposobu wykonania zadania: 1.Usługa polegająca na odbiorze, transporcie, unieszkodliwianiu i analizie ścieków przemysłowych - odcieków z kwatery deponowania odpadów balastowych w szacowanej ilości 7650m3. 2.Wykaz niezbędnego sprzętu do realizacji przedmiotu zamówienia: - samochód asenizacyjny o pojemności beczki min. 16m3 ze sprawnym urządzeniem do napełniania i opróżniania beczki oraz aktualnym przeglądem technicznym, - samochód asenizacyjny o pojemności beczki min. 10m3 ze sprawnym urządzeniem do napełniania i opróżniania beczki oraz aktualnym przeglądem technicznym. 3.Wykonawca zobowiązany jest do wykonania usługi zgodnie z potrzebami Zamawiającego. 4.Odbiór ścieków będzie następował dwa razy dziennie przez pięć dni w tygodniu tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 6:00 do 20:00. W przypadku niskiego poziomu ścieków Zamawiający poinformuje pisemnie Wykonawcę o ograniczeniu ilości wywozów lub wstrzymaniu realizacji usługi. Wznowienie wywozu ścieków nastąpi po pisemnym poinformowaniu Wykonawcy. 5.W przypadku awaryjnego telefonicznego wezwania pod numer wskazany przez Wykonawcę czas wykonania usługi nie może przekroczyć 4 godzin w godzinach od 6:00 do 22:00. 6.Wykonawca na własny koszt każdorazowo wykona ważenie pojazdu przed odebraniem ścieków oraz po ich odbiorze. 7.Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli ilości odebranych ścieków przez ważenie pojazdu. 8.Przedmiot zamówienia realizowany będzie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2015r. lub do zrealizowania usługi wywozu 7650m3 ścieków. 9.Ze względu na trudną do przewidzenia ilość opadów atmosferycznych ilość ścieków określona w pkt. 1 i terminy realizacji zadania określone w pkt. 4 mogą ulec zmianie. 10.Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania umowy w całości. 11.Wykonawca raz w miesiącu dokona podstawowej, a raz na kwartał szczegółowej analizy próbek ścieków przemysłowych zgodnie z wytycznymi opisanymi w załączniku nr 8 do SIWZ. 12.Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo pobierać z Oczyszczalni Ścieków potwierdzenie ilości dostarczonych ścieków. 13.W przypadku rozbieżności powyżej 5% w ilości pomiędzy masą netto ważenia pojazdu, a masą ścieków dostarczonych do Oczyszczalni Ścieków Wykonawca w fakturze wykaże niższą ilość ścieków. 14.W przypadku rozbieżności do 5% Wykonawca w fakturze wykaże ilość ścieków wykazaną w Oczyszczalni Ścieków zgodnie z miesięcznym zestawieniem odbioru nieczystości ciekłych - załącznik nr 9 do SIWZ. 15. Ilości w Mg będą przeliczone na ilość w m3 w stosunku 1:1. 16.Podstawą do przyjęcia przez Zamawiającego faktury jest dołączenie następujących dokumentów: a)pisemne potwierdzenia ilości odebranych ścieków z Oczyszczalni zgodnie z pkt. 12, b)miesięczne zestawienie wywozu nieczystości ciekłych - załącznik nr 9 do SIWZ. wystawiony przez Wykonawcę i potwierdzony przez przedstawiciela Oczyszczalni Ścieków i Zamawiającego, c)dokumenty ważenia pojazdu zgodnie z pkt. 6, d)raport lub sprawozdanie z badania próbek ścieków uwzględniający analizę podstawową lub szczegółową zgodnie z zapisami pkt. 11.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 900000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzgodg.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach