Przetargi.pl
Wymiany stolarki drewnianej okiennej w lokalu komunalnym i Przychodni Opieki Zdrowotnej w Dąbrówce Ług

Wójt Gminy Skórzec ogłasza przetarg

  • Adres: 08-114 Skórzec, ul. Siedlecka 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 6312891 , fax. 025 6312891
  • Data zamieszczenia: 2009-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Skórzec
    ul. Siedlecka 3 3
    08-114 Skórzec, woj. mazowieckie
    tel. 025 6312891, fax. 025 6312891
    REGON: 00054669600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://republika.pl/gminaskorzec
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiany stolarki drewnianej okiennej w lokalu komunalnym i Przychodni Opieki Zdrowotnej w Dąbrówce Ług
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wymiana istniejącej stolarki drewnianej okiennej na nowe okna PCV i drzwi balkonowe w lokalu komunalnym i Przychodni Opieki Zdrowotnej w Dąbrówce Ług. I. Zakres robót : 1. Demontaż istniejącej drewnianej stolarki okiennej i drzwi balkonowych łącznie z wywiezieniem na wysypisko śmieci i utylizację. 2. Montaż nowych okien i drzwi balkonowych z PCV (obsadzenie ościeżnic okiennych na kotwy lub dyble, ustawienie, opiankowanie, założenie skrzydeł okiennych, regulacja okuć) oraz obróbka zewnętrzna i wewnętrzna (uzupełnienie ubytków glifów zaprawą tynkarską, pomalowanie glifu, ewentualnie listwowanie oraz połączenie okien za pomocą łącznika - według potrzeb) 3. Rozebranie i montaż podokienników zewnętrznych z blachy nadającej się do użytku ( przykręcenie parapetów, opiankowanie, silikonowanie - według potrzeb) II. Rodzaje materiałów: 1. Okna z profili PCV, białych, łączonych na skos, pięciokomorowe jedno i dwudzielne. Rygiel dolny z profilem zewnętrznym odprowadzającym wodę. Uszczelka między skrzydłem a ramą ościeżnicy elastyczna ściskana podczas zamknięcia ramą ościeżnicy. Szyby o współczynniku U -1,1. Skrzydła uchylane i rozwierane z funkcją rozszczelniającą. Okucia obwiedniowe. Obrót za pomocą zawiasów przegubowych wewnętrznych umożliwiających otwieranie do środka i przejście na otwieranie uchylne. Zawiasy górne sprzężone z ogranicznikiem, ograniczają otwarcie uchylne i stabilizują otwieranie do środka. Część skrzydeł stała a część rozwierana lub uchylna. Klamki białe. Stolarka budowlana musi posiadać cechy wyrobu budowlanego wprowadzonego do obrotu i nadającego się do stosowania przy wykonywaniu robót zgodnie z art. 4 i art. 5 Ustawy z dnia 16.04.2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92 poz. 881). Wymiary stolarki okiennej: I) Okna (S x H): 1) 1800 x 1100 - 2 szt , 2) 1800 x 730 - 1 szt , 3) 900 x 730 - 1 szt , 4) 1740 x 1030 - 1 szt , 5) 1500 x 1100 - 1 szt , 6) 1130 x 1700 - 1 szt , 7) 860 x 1100 - 2 szt , 8) 1140 x 1100 - 3 szt , 9) 2630 x 1100 - 1 szt , 10) 1770 x 1130 - 2 szt , 11) 1130 x 1130 - 1 szt , 12) 600 x 900 - 1 szt , 13) 1210 x 1820 - 2 szt , 14) 640 x 1830 - 3 szt , 15) 900 x 1830 - 1 szt , 16) 1770 x 1830 - 6 szt , 17) 1400 x 1800 - 30 szt , Razem - 59 szt , II) Dzwi balkonowe: 870 x 2080 dwudzielne - 4 szt. Wykonawca przed wykonaniem zamówienia winien dokonać ponownych pomiarów w celu uniknięcia błedu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium 1.000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy,którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. To jest: Przedstawią aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. To jest: Wykonali roboty budowlane w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. W szczególności zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał,że wykonał co najmniej jedną robotę (o wartości nie mniejszej niż 60.000 zł) obejmującą swym zakresem wymianę stolarki okiennej. Wykaz robót będzie nieważny bez potwierdzającego dokumentu należytego wykonania, tj. referencji, protokołu odbioru robót. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. To jest: Przedstawią informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których posiadają rachunek potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową do wysokości 50.000 zł , wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych w SIWZ dokumentach
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - art. 22 p.z.p. i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 p.z.p. - Załącznik nr 2. 3) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową do wysokości 50.000,00 zł , wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5-ciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. W szczególności zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że wykonał co najmniej jedną robotę o wartości nie mniejszej niż 60.000 zł obejmującą swym zakresem wymianę stolarki okiennej. Do wykazu należy dołączyć dokumenty stwierdzające jakość wykonanych robót.Wykaz robót będzie nieważny bez potwierdzającego dokumentu należytego wykonania, tj. referencji, protokołu odbioru robót. - Załącznik Nr 3

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://republika.pl/gminaskorzec
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach