Przetargi.pl
Usługi w zakresie gospodarki leśnej w 2010r w Leśnictwie Guzów, orki Obręb Radziwiłłów i Leśnictwo Teresin, prace mechaniczne na szkółce leśnej

Lasy Państwowe Nadleśnictwo Radziwiłłów ogłasza przetarg

  • Adres: 96-330 Puszcza Mariańska, ul. Sanatorówka 2/2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 046 8310110; 607096802 , fax. 046 8310110
  • Data zamieszczenia: 2009-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Radziwiłłów
    ul. Sanatorówka 2/2 2/2
    96-330 Puszcza Mariańska, woj. mazowieckie
    tel. 046 8310110; 607096802, fax. 046 8310110
    REGON: 75001507328001
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: nadleśnictwo

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi w zakresie gospodarki leśnej w 2010r w Leśnictwie Guzów, orki Obręb Radziwiłłów i Leśnictwo Teresin, prace mechaniczne na szkółce leśnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usługi w zakresie gospodarki leśnej w 2010r w Leśnictwie Guzów, orki Obręb Radziwiłłów i Leśnictwo Teresin, prace mechaniczne na szkółce leśnej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 772000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium na poszczególne części zamówienia w następujących kwotach: Część zamówienia nr 5 - Wykonanie orek Obręb Radziwiłłów oraz L-ctwo Teresin - 736 zł. Część zamówienia nr 7 - Leśnictwo Guzów - 2709 zł. Część zamówienia nr 13 - Szkółka leśna prace mechaniczne - 377 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; szczegółowe wymogi dotyczące powyższego warunku w odniesieniu do każdej z części zamówienia określone zostały w pkt 7.2. specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; szczegółowe wymogi dotyczące powyższego warunku w odniesieniu do każdej z części zamówienia określone zostały w pkt 7.2. specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych. 7.2. W odniesieniu do poszczególnych części zamówienia zamawiający uzna za spełnione warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 7.1. ppkt 2) i 3), jeżeli wykonawca: 1) Części zamówienia nr 7 - Leśnictwo Guzów: a) posiada doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania (a jeżeli okres wykonywania działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie) co najmniej 1 zamówienia (pracy) polegającego na jednoczesnym wykonywaniu usług z zakresu zagospodarowania lasu, zrywki i pozyskania drewna, na kwotę nie mniejszą niż 150 tys. zł /rocznie, b) dysponuje co najmniej 2 osobami na część zamówienia nr 7, z zaświadczeniami o odbyciu z wynikiem pozytywnym szkolenia uprawniającego do pracy z użyciem pilarki (§ 21 rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 24 sierpnia 2006 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu niektórych prac z zakresu gospodarki leśnej); lub posiada uprawnienia do obsługi maszyn wielooperacyjnych (Harwesterów). c) dysponuje następującymi urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia: ~ ciągnik rolniczy o mocy min 40 KM - szt.1 ; ~ ciągnik specjalistyczny typu skidder (LKT) lub ciągnik rolniczy o mocy min. 80 KM. przystosowany do półpodwieszonej zrywki drewna dłużycowego - szt. 1; ~ ciągnik specjalistyczny typu forwarder lub leśna przyczepa specjalistyczna do nasiębiernej zrywki drewna - szt. 1 ; 2) Części zamówienia nr 13 dot. prac szkółkarskich: dysponuje następującymi urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia 1. ciągnik rolniczy o mocy min 40 KM posiadający biegi pełzające, WOM 540 obr/min, 2 maszynę do załadunku kompostu 3 ciągnik rolniczy o mocy min. 110 KM do uciągu głębosza. 3) Część zamówienia nr 5 dotycząca wykonania orek: dysponuje ciągnikiem o mocy min. 140 KM i specjalistycznym sprzętem do przygotowania gleby: pług lpz, frez leśny, brona talerzowa do cięcia darni; należy w ofercie przedstawić umowy dzierżawy sprzętu. 7.3.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę wraz z ofertą. Na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt 7.1. wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty: 1)oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wg wzoru - załącznik nr 2), 2)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), 3)aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), 4)wykazy usług: - część zamówienia nr 7: wykaz usług wykonanych przez wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat (wg wzoru - załącznik nr 4) polegających na jednoczesnym wykonywaniu usług z zakresu zagospodarowania lasu, zrywki i pozyskania drewna, na kwotę nie mniejszą niż 150tys. zł każda wraz z dokumentami potwierdzającymi, iż usługi określone w załączniku nr 4 zostały wykonane z należytą starannością (referencje z jednostki, w której w latach poprzednich Zamawiający wykonywał usługi; Wykonawcy którzy wykonywali na terenie Nadleśnictwa Radziwiłłów usługi z zakresu gospodarki leśnej nie potwierdzają referencjami wykazów robót), zaświadczenia o odbyciu z wynikiem pozytywnym szkolenia uprawniającego do pracy z użyciem pilarki (§ 21 rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 24 sierpnia 2006 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu niektórych prac z zakresu gospodarki leśnej) oraz posiadają uprawnienia do wykonywania zawodu kierowcy ciągnika lub operatora maszyn wielooperacyjnych oraz posiadają aktualne zaświadczenia właściwego lekarza potwierdzające zdolność do wykonywania określonych prac leśnych dla osób wskazanych w wykazie osób (wg wzoru - załącznik nr 5), - wykonanie orek w Obrębie Radziwiłłów i Leśnictwie Teresin: : wykaz usług wykonanych przez wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat (wg wzoru - załącznik nr 4) polegających na wykonywaniu usług z zakresu wykonania orek, na kwotę nie mniejszą niż 50 tys. zł - wraz z dokumentami potwierdzającymi, iż usługi określone w załączniku nr 4 zostały wykonane z należytą starannością (referencje), - część zamówienia dot. prac szkółkarskich: wykaz usług wykonanych przez wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat (wg wzoru - załącznik nr 4) polegających na wykonywaniu usług z zakresu szkółkarstwa leśnego, na kwotę nie mniejszą niż 25 tys. zł - wraz z dokumentami potwierdzającymi, iż usługi określone w załączniku nr 4 zostały wykonane z należytą starannością (referencje), 5) części zamówienia 5,7,13 wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca (wg wzoru ?załącznik nr 6),

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lodz.lasy.gov.pl/radziwillow
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach