Przetargi.pl
Wykonywanie obsługi bankowo - kasowej Urzędu Skarbowego Warszawa - Ursynów w siedzibie Urzędu w Warszawie przy ul. Wynalazek 3

Urząd Skarbowy Warszawa-Ursynów ogłasza przetarg

  • Adres: 02-677 Warszawa, ul. Wynalazek 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5486855 , fax. 022 5486888
  • Data zamieszczenia: 2009-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Skarbowy Warszawa-Ursynów
    ul. Wynalazek 3 3
    02-677 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5486855, fax. 022 5486888
    REGON: 01041004900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.is.waw.pl/USWUrsynow/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie obsługi bankowo - kasowej Urzędu Skarbowego Warszawa - Ursynów w siedzibie Urzędu w Warszawie przy ul. Wynalazek 3
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wykonywanie obsługi bankowo - kasowej Urzędu Skarbowego Warszawa - Ursynów w siedzibie Urzędu w Warszawie przy ul. Wynalazek 3, w szczególności polegającej na: a) przyjmowaniu od podatników bez prowizji i opłat bankowych należności budżetowych z tytułu zobowiązań podatkowych i niepodatkowych na rzecz Zamawiającego, których regulowanie w formie gotówkowej dopuszczają obowiązujące przepisy, na rachunki bankowe Zamawiającego, b) przyjmowaniu od podatników bez prowizji i opłat bankowych należności z tytułu uiszczania opłaty skarbowej (dot. podatników dokonujących wpłat na rachunek bankowy Urzędu m. st. Warszawy Dzielnicy Mokotów), c) przyjmowaniu bez prowizji i opłat bankowych wpłat gotówkowych dokonanych przez poborców skarbowych na właściwe subkonto Zamawiającego oraz rachunki bankowe innych urzędów skarbowych z tytułu zobowiązań ściągniętych na podstawie tytułów wykonawczych oraz kosztów egzekucyjnych i opłat komorniczych, d) dokonywaniu bez prowizji i opłat bankowych zwrotów nadpłat z tytułu podatków dochodowych i majątkowych, e) przyjmowaniu innych należności niepodatkowych z zachowaniem pierwszeństwa dla wpłat zobowiązań podatkowych, niepodatkowych należności budżetowych oraz wpłat dokonanych przez poborców skarbowych, f) prowadzeniu usług bankowości elektronicznej, g) tworzeniu lokat dla wskazanych przez Zamawiającego rachunkach bankowych, h) zainstalowaniu bankomatu w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w załączniku nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 Ustawy i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 Ustawy prawo zamówień publicznych. 2. W odniesieniu do realizowanej usługi spełniają warunek posiadania uprawnień do wykonywania działalności bankowej. 3. Ocena spełnienia tych warunków będzie polegać na sprawdzeniu (na zasadzie spełnia - nie spełnia) czy Wykonawcy złożyli wymagane oświadczenia (formularz oferty) i dokumenty wymienione w SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków określonych w art. 22 ust.1 Ustawy oraz nie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Wykonawcy składają następujące dokumenty: Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Treść tego oświadczenia zawiera SIWZ. Jeżeli oferta będzie złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, powinna ona zawierać oddzielne oświadczenie każdego z nich. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualne zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego na wykonywanie czynności bankowych. 3. W przypadku, gdy w imieniu Wykonawcy (Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) będzie występował pełnomocnik wymagany jest oryginał pełnomocnictwa podpisany przez osobę uprawnioną wynikającą z odpisu z właściwego rejestru działalności lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Zgodnie z ustawą z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2006 r. Nr 225, poz. 1635 z późn. zm.) ustanowienie pełnomocnika podlega opłacie skarbowej. 4.Jeżeli Wykonawcy będą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, każdy z nich składa oddzielnie dokumenty, o których mowa w ustępie 1 i 2. 5.Postanowienia dotyczące Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. a) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się tych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, c) Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.is.waw.pl/USWUrsynow/

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach