Przetargi.pl
Wymiana pokrycia dachu na budynku kościoła parafialnego p.w. św. Wawrzyńca w Jabłowie i orynnowanie.

Parafia Rzymsko-Katolicka p.w. św. Wawrzyńca w Jabłowie ogłasza przetarg

  • Adres: 83-211 Jabłowo, ul. Szkolna 2
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-58 56 216 25
  • Data zamieszczenia: 2009-09-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Parafia Rzymsko-Katolicka p.w. św. Wawrzyńca w Jabłowie
    ul. Szkolna 2 2
    83-211 Jabłowo, woj. pomorskie
    tel. 0-58 56 216 25
    REGON: 04011408900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: nie dotyczy
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Parafia Rzymsko-Katolicka

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana pokrycia dachu na budynku kościoła parafialnego p.w. św. Wawrzyńca w Jabłowie i orynnowanie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest -wymiana pokrycia dachu na budynku kościoła parafialnego pw. św. Wawrzyńca w Jabłowie na dachówkę ceramiczną glazurowaną typu MNICH - MNISZKA i orynnowanie obejmująca : a) wykonanie robót budowlanych zgodnie z załączonym przedmiarem robót - 300 m2 powierzchni dachu do wymiany na dachówkę typu MNICH - MNISZKA wraz z akcesoriami, wymianą łacenia dachu, izolacją folią oraz wzmocnieniem krokwi. b) sporządzenie pełnej dokumentacji powykonawczej zadania - atesty na materiały wbudowane oraz protokół skuteczności istniejącej instalacji odgromowej itp. c) przywrócenie do stanu poprzedniego terenu po wszelkich robotach budowlano- montażowych, d) koszty utylizacji materiałów pochodzących z rozbiórki, f) organizacja, urządzenie i utrzymanie placu budowy ( Wykonawca ma obowiązek rozliczenia się z Zamawiającym za zużytą do budowy wodę i energię elektryczną) g) ubezpieczenie budowy Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być wykonane w terminie dziesięciu tygodni od daty zawarcia umowy na wykonanie zadania Przewiduje się, że roboty zostaną wykonane w jednym etapie. Faktura końcowa zostanie wystawiona na podstawie protokołu odbioru końcowego. 2. Każdy z Wykonawców winien odwiedzić miejsce budowy celem sprawdzenia warunków placu budowy oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. 3. Przy wycenie robót w celu określenia ceny ofertowej, Wykonawca sprawdzi SIWZ, a w szczególności dokumenty przetargowe łącznie z przedmiarem robót. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z części zadania do wysokości kwoty zabezpieczonej na to zadanie w budżecie parafii. 5. Pozostałe warunki zostały przedstawione w przykładzie Umowy w rozdziale D niniejszej specyfikacji. 6. Szczegółowe warunki gwarancyjne wymagane przez Zamawiającego: Minimum 3 lata gwarancji i 2 lata rękojmi na wykonane roboty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 70 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do przetargu mogą przystąpić Wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz Ustawy - Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. Każdy Wykonawca może złożyć jedną ofertę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ofertę stanowi formularz ofertowy i inne dokumenty, potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę wymaganych warunków. Aby oferta była kompletna należy złożyć: 1.1. Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY (którego wzorzec przedstawiono w rozdziale E niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia), wraz Załącznikami, Oświadczenia Wykonawcy, w którym znajdują się następujące oświadczenia (a-i) oraz zaświadczenie ( j): a) Oświadczenie, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi; b) Oświadczenie, że Wykonawca posiada pozwolenia i uprawnienia niezbędne do wykonania prac lub czynności określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, jeżeli ustawy nakładają na strony obowiązek posiadania takich pozwoleń i uprawnień; c) Oświadczenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia; d) Oświadczenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; e) Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 Ustawy - Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. f) Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się ze szczegółowymi warunkami przetargu zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, dokumentacją techniczną, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót w Budownictwie oraz placem budowy i że przyjmuje je bez zastrzeżeń; g) Oświadczenie, że Wykonawca uważa się za związanego ofertą do terminu ważności oferty, wskazanego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i zobowiązuje się, w razie utrzymania się przy przetargu, podpisać umowę; h) Oświadczenie, że Wykonawca posiada wszystkie informacje niezbędne do przygotowania oferty i wykonania prac w wymaganym czasie; i) Oświadczenie, że Wykonawca obejrzał miejsce, w którym dokonywane będą prace na budynku kościoła w Jabłowie, gm. Starogard Gdański. j) Aktualne zaświadczenie z właściwego organu rejestrowego, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym (określające formę prawną lub status prawny, miejsce rejestracji oraz siedzibę, itp.). W przypadku Wykonawcy będącego spółką cywilną obowiązuje załączenie umowy spółki; Wykonawca musi zatrudniać min. 10 zarejestrowanych pracowników z odpowiednimi kwalifikacjami zawodowymi z opłaconą składką ZUS. Informacja o ilości osób zatrudnionych - Wykonawca robót składa stosowne oświadczenie . Uwaga: Dokumenty wymienione w pkt. j mogą być przedstawione w formie oryginału lub poświadczone za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy. Wykonawcy zagraniczni powinni przedstawić dokumenty (zaświadczenia według punktów a do j) odpowiednie dla krajów ich zarejestrowania lub oświadczenie, ze takie dokumenty nie są dostępne. Dokumenty powinny być przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego. 1.2. Załącznik nr 1 - Informacje na temat doświadczenia w wykonywaniu prac o podobnym charakterze 1.3. Załącznik nr 2 - Informacja na temat zatrudnienia Pracownicy nadzoru technicznego Wykonawcy robót przeznaczeni do realizacji zadania muszą posiadać odpowiednie uprawnienia. Potwierdzone kopie uprawnień personelu technicznego należy dołączyć do oferty. 1.4.Załącznik nr 3 - Główne pozycje urządzeń i sprzętu budowlanego - proponowanego do realizacji kontraktu; 1.5. Załącznik nr 4 - Informacja o podwykonawcach; propozycje podzlecania (o ile są takie) wszystkich składników prac. Ogólna wartość robót podzleconych nie może być większa niż 30% wartości oferty. 1.6.Załącznik nr 5 - Cena oferty; 1.7. Załącznik nr 6 - Kosztorys ofertowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starogardgd.ug.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach