Przetargi.pl
Budowa ujeżdżalni - hali wielofunkcyjnej na TR-W MIŁOSNA

Gmina Miejska Kwidzyn ogłasza przetarg

  • Adres: 82-500 Kwidzyn, ul. Warszawska 19
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 055 6464700, 6464777 , fax. 055 6464703
  • Data zamieszczenia: 2009-09-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Kwidzyn
    ul. Warszawska 19 19
    82-500 Kwidzyn, woj. pomorskie
    tel. 055 6464700, 6464777, fax. 055 6464703
    REGON: 00052354800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kwidzyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ujeżdżalni - hali wielofunkcyjnej na TR-W MIŁOSNA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej projektów budowlanych i wykonawczych (niezbędnych branż) oraz wykonanie robót budowlanych dla inwestycji - budowa ujeżdżalni - hali wielofunkcyjnej wraz z niezbędną infrastrukturą na Terenach Rekreacyjno-Wypoczynkowych Miłosna w Kwidzynie. 2. W skład przedmiotu zamówienia, o którym mowa w ust. 1 wchodzi: 1) wykonanie dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), o których mowa w art. 31 ust. Pzp, zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz Programu funkcjalno-użytkowego (Dz. U. nr 202 poz. 2072, ze zm.) wraz z kosztorysem cen jednostkowych. Dokumentacja projektowa i STWiORB, o których mowa powyżej, powinna uwzględniać wykorzystanie załączonego do SIWZ programu funkcjonalno - użytkowego i dokumentacji geotechnicznej; 2) uzyskanie wymaganych opinii, sprawdzeń, uzgodnień i zatwierdzeń dokumentacji projektowej wymaganych przepisami prawa, w tym uzgodnienia z Zamawiającym, rzeczoznawcami p.poż., sanit.-hig., bhp, ochroną środowiska i inne wymagane dla uzyskania pozwolenia na budowę, odbioru robót oraz pozwolenia na użytkowanie; 3) zapewnienie nadzoru autorskiego autora projektu w zakresie, o którym mowa z Ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2006 r. nr 156, poz. 1118 z póź. zm.); 4) opracowanie projektu ochrony przeciwpożarowej uzgodnionego z rzeczoznawcą ds. zabezpieczeń pożarowych; 5) wykonanie robót budowlanych - wg. dokumentacji projektowej i STWiORB i zgodnie z wytycznymi określonymi w programie funkcjonalno-użytkowym i dokumentacji geotechnicznej a) roboty budowlane, b) roboty związane z zagospodarowaniem i uzbrojeniem terenu; 6) wykonanie Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia; 7) wykonanie plansz zbiorczych urządzeń podziemnych; 8) wykonanie dokumentacji powykonawczej: budowlanej i geodezyjnej; 9) Zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań, odbiorów; 10) opracowanie wymaganych instrukcji obsługi i eksploatacji, ze szkoleniem użytkownika; 11) sporządzenie w imieniu Zamawiającego wniosku w sprawie pozwolenia na budowę oraz uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę; 12) sporządzenie w imieniu Zamawiającego zawiadomienia o zakończeniu budowy i uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie oraz innych pozwoleń wymaganych przepisami prawa niezbędnych dla wykonania obiektu budowlanego i oddania go do użytkowania; 13) sporządzenie świadectwa energetycznego dla budynku ujeżdżalni (w przypadku jeżeli będzie wymagane odpowiednimi przepisami Prawa budowlanego). 3. Sposób przekazania Zamawiającemu dokumentacji projektowej i STWiORB (w tym ilości egzemplarzy) określa wzór umowy. 4. Wykonawca zapewni gwarancję na wady fizyczne zmniejszające wartość użytkową, techniczną i estetyczną wykonania robót, wbudowanych urządzeń i dostarczonego wyposażenia, na okres 36 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. Warunki gwarancji opisane są w wzorze umowy stanowiącym zał. do SIWZ. 5. Zamawiający zastrzega, aby zastosowane do budowy materiały posiadały ważne aprobaty techniczne certyfikaty bezpieczeństwa i atesty higieniczne i były w I gatunku. 6. Zamawiający dopuszcza zaprojektowanie i wybudowanie obiektu ujeżdżalni z innych naturalnych materiałów budowlanych niż materiały wskazane w załączonym do SIWZ Programie funkcjonalno-użytkowym
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium w niniejszym postępowaniu wynosi 30 000 zł. Zamawiający żąda wniesienia wadium w pełnej wysokości przed terminem do składania ofert
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w postępowaniu zaproszeni są Wykonawcy spełniający następujące warunki: a)nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten musi spełnić każdy z Wykonawców), b)spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy Pzp (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten może być spełniony łącznie), c)dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: minimum 1 osobę posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń i sprawdzania projektów architektoniczno-budowlanych, minimum 1 osobę posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, minimum 1 osobę posiadającą uprawnienia o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, minimum 1 osobę posiadającymi uprawnienia o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. (Wykonawcy z innych państw członkowskich UE mogą spełnić ten warunek składając dowód na posiadanie równoważnych do ww. uprawnień uzyskanych w swoich krajach pochodzenia), lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia ww. osób zdolnych do wykonania zamówienia (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten może być spełniony łącznie). d)wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten może być spełniony łącznie) minimum jedną robotę budowlaną tożsamą o wartości min. 700 000 zł. e)posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości nie mniejszej niż 300 000 zł (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten może być spełniony łącznie). Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi przedstawić w ofercie następujące oświadczenia i dokumenty: a)oświadczenie wynikające z art. 22 ust 1 pkt 1-3 Pzp złożone na formularzu ofertowym (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten może być spełniony łącznie), b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c)oświadczenie wynikające z art. 22 ust 1 pkt 4 Pzp złożone na Załączniku nr 1 do formularza ofertowego (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten musi spełnić każdy z Wykonawców), d)wykaz wykonanych robót budowlanych (zgodnie z punktem 6d)) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (złożony na Załączniku nr 2 do formularza ofertowego), e)wykaz osób (zgodnie z punktem 6c)) którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające posiadane uprawnienia (złożone na Załączniku nr 3 do formularza ofertowego), f)pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. e), Wykonawca wskazał osoby którymi będzie dysponował; g)polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości określonej w punkcie 6e). Sposób składania oświadczeń i dokumentów w przypadku składania oferty wspólnej: oświadczenie o spełnieniu warunków podanych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp (na formularzu ofertowym) podpisują łącznie wszyscy członkowie konsorcjum lub Pełnomocnik w imieniu całego konsorcjum; dokumenty wskazane w pkt b) i c) składa osobno każdy z członków konsorcjum; dokumenty wskazane w pkt od d) do g) składa jeden albo więcej członków konsorcjum, tak aby potwierdzić spełnianie warunku

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kwidzyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach