Gmina Kartuzy ogłasza przetarg
- Adres: 83-300 Kartuzy, ul. gen. Józefa Hallera 1
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 681-05-02 , fax. 058 6810973, 6945135
- Data zamieszczenia: 2009-09-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Kartuzy
ul. gen. Józefa Hallera 1 1
83-300 Kartuzy, woj. pomorskie
tel. 058 681-05-02, fax. 058 6810973, 6945135
REGON: 00052754600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.kartuzy.pl.
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa wielofunkcyjnego boiska w Kolonii - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wybudowanie wielofunkcyjnego boiska w miejscowości Kolonia na terenie Gminy Kartuzy. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji załączonej do SIWZ, którą tworzą: Projekt budowlany, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - STWiOR, Przedmiar robót. Przedmiar robót należy traktować jako element pomocniczy do obliczenia ceny oferty - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122211
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 25 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium w wysokości 8.000,00zł (słowne: osiem tysięcy złotych) Wykonawca wnosi w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełni warunki określone w art. 22 ust. 1 - 4 PZP sprecyzowane poniżej: 1) Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie: W okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy, wykonał roboty budowlane polegające na budowie minimum jednego boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej wraz z wyposażeniem i ogrodzeniem. 2) Dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego lub osób zdolnych do wykonania zamówienia: Dysponuje, co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz posiadającą, co najmniej 2 letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w danej specjalności. 3) Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: Jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej określonej przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 200.000 zł. 4) Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków odbędzie się na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt. 10.1 części I SIWZ
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków Wykonawca składa: 1) Dokument stwierdzający prawo do występowania w obrocie prawnym: aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Formularz oświadczenia określa załącznik nr 2 do SIWZ. 3) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Formularz oświadczenia określa zał. nr 3 do SIWZ. 4) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia z załączeniem dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia (uprawnienia zawodowe i aktualne zaświadczenia o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego, jeżeli odrębne przepisy nakładają taki obowiązek). Formularz oświadczenia określa zał. nr 4 do SIWZ. 5) Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt.4, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 6) Polisa lub inny dokument potwierdzający posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności dotyczącej realizacji przedmiotu zamówienia
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.kartuzy.pl.
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja boisk wielofunkcyjnych w Gminie Żukowo
Dodano: 2016-07-08 - Przebudowa boiska w Lubichowie
Dodano: 2016-06-28 - 04/0416/RN - Modernizacja boiska piłkarskiego z nawierzchnią syntetyczną w Akademii Wychowania Fizycznego i Sportu w Gdańsku
Dodano: 2016-04-16 - WYKONANIE W FORMULE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ PRZEBUDOWY PLACU GIER I SPORTÓW W PARKU PÓŁNOCNYM WRAZ Z ROZBUDOWĄ SIŁOWNI - ETAP I - PARK PÓŁNOCNY W SOPOCIE
Dodano: 2016-04-15 - PRZEBUDOWA BOISK WRAZ Z TERENEM REKREACYJNYM - ETAP I - PLAC ZABAW PRZY ULICY ARMII KRAJOWEJ W SOPOCIE
Dodano: 2016-04-14 - Zadaszenie pneumatyczne boiska szkolnego ze sztuczną trawą
Dodano: 2016-04-06 - Modernizacja boisk asfaltowych na wielofunkcyjne boiska poliuretanowe wraz z wyposażeniem i ogrodzeniem boisk
Dodano: 2016-03-31 - Zadaszenie pneumatyczne szkolnego boiska sportowego
Dodano: 2015-09-25 - Wykonanie boiska sportowego wraz z ogrodzeniem przy ul. Mostnika w Wejherowie
Dodano: 2015-09-24 - BUDOWA BUDYNKU ZAPLECZA SPORTOWEGO W MIEJSCOWOŚCI JANKOWO
Dodano: 2015-09-17