Przetargi.pl
Wymiana pokrycia dachowego wraz z świetlikiem dachowym w budynku przy ul. Olszaka 1 w Cieszynie.

Zakład Budynków Miejskich w Cieszynie Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 43-400 Cieszyn, ul. Liburnia 2a
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8523743 , fax. 033 8522560
  • Data zamieszczenia: 2009-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Budynków Miejskich w Cieszynie Sp. z o.o.
    ul. Liburnia 2a 2a
    43-400 Cieszyn, woj. śląskie
    tel. 033 8523743, fax. 033 8522560
    REGON: 24040417700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbm.cieszyn.bip-gov.info.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana pokrycia dachowego wraz z świetlikiem dachowym w budynku przy ul. Olszaka 1 w Cieszynie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące wymianę pokrycia dachowego wraz z świetlikiem dachowym w budynku przy ul. Olszaka 1 w Cieszynie. Zakres prac obejmuje: wymianę pokrycia dachu z papy asfaltowej na zróżnicowanym podkładzie na papę termozgrzewalną, wymianę świetlika o konstrukcji stalowej szklonej na świetlik w konstrukcji aluminiowej z pokryciem z poliwęglanu, wymianę obróbek blacharskich, rynien, inne prace wg dokumentacji projektowej (i uzgodnień z inspektorem nadzoru w trakcie realizacji prac), przedmiaru robót, Założeń wyjściowych do kosztorysowania (załączone do SIWZ), prace i czynności wynikające z norm i przepisów szczegółowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zmianami) oraz spełniający wymagania dodatkowe: a) udokumentowanie wykonania w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, tj. dniem ukazania się ogłoszenia o niniejszym przetargu w Biuletynie Zamówień Publicznych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 zamówień o zakresie i charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem, tzn. roboty budowlane polegające na remoncie dachu o łącznej wartości powyżej 50% oferowanej ceny brutto. b) dysponowanie osobami posiadającymi uprawnienia budowlane niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. pełnienia funkcji kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa w rozumieniu ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm. i z 2002 r. Nr 23, poz. 221); c)udzielenie gwarancji na okres 3 lat. d)wyrażenie zgody na comiesięczne rozliczanie robót i wystawianie faktur miesięcznych; Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie dokumentów (oświadczeń, zaświadczeń, referencji itd.) załączonych przez Wykonawcę do złożonej oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony druk Oferta, stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. 2. Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 5.1a SIWZ muszą być: - Wykaz wykonanych, w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania tj. dniem ukazania się ogłoszenia o niniejszym przetargu w Biuletynie Zamówień Publicznych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 zamówień o zakresie i charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem, tzn. roboty budowlane polegające na remoncie dachu o łącznej wartości powyżej 50% oferowanej ceny brutto z podaniem wartości, miejsca i terminu wykonania- załącznik nr 2; - dokumenty potwierdzające, że roboty wymienione w załączniku nr 2 zostały wykonane należycie - załącznik nr 2a; 3. Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 5.1b SIWZ muszą być: - wykaz personelu technicznego przewidzianego do realizacji zamówienia - załącznik nr 3; - kopie uprawnień kierownika budowy do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej , - załącznik nr 3a; - kopie aktualnego zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa w rozumieniu ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2001r. Nr 5, poz. 42 i z 2002r. Nr 23, poz. 221) - załącznik nr 3b; 4. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ustawy z 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 4; 5. Aktualny wypis-odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym tym zamówieniem ( dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert) - załącznik nr 5; 6. Wykaz podwykonawców przewidzianych do realizacji zamówienia - załącznik nr 6; 7. Oświadczenia podwykonawców o gotowości współpracy przy realizacji zamówienia - załącznik nr 6a; 8. Wykonawca załączy do oferty kosztorys ofertowy przygotowany na druku Zamawiającego lub własny kosztorys identyczny z dostarczonym przez Zamawiającego w SIWZ (identyczny opis robót i układ kolumn, podane identyczne ilości przedmiarowe i jednostki miar, podane ceny jednostkowe, wyliczona wartość robót) - załącznik nr 7; 9. Parafowany Wzór umowy - załącznik nr 8; 10. Oświadczenie o odpadach - załącznik nr 9; 11. Założenia wyjściowe do kosztorysowania - załącznik nr 10;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbm.cieszyn.bip-gov.info.pl.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach