Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg
- Adres: 43-300 Bielsko-Biała, ul. Partyzantów 55
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 033 4965150 , fax. 033 4965151
- Data zamieszczenia: 2009-07-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
ul. Partyzantów 55 55
43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
tel. 033 4965150, fax. 033 4965151
REGON: 07232097000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup-bielsko.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa w zakresie przeprowadzenia szkolenia pn. Kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Usługa w zakresie przeprowadzenia szkolenia pn. Kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym dla grupy 15 osób bezrobotnych zwolnionych z pracy z przyczyn niedotyczących pracowników. Przetarg nieograniczony do kwot określonych w rozporządzeniu wydanym na podstawie art.11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu może wziąć udział wykonawca, który: 1. Spełnia warunki podstawowe zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Wykaże, iż: - dysponuje salami wykładowymi, salami ćwiczeń, pomieszczeniami socjalnymi, - dysponuje odpowiednim wyposażeniem technicznym, - dysponuje materiałami dydaktycznymi, podręcznikami i pomocami naukowymi potrzebnymi do realizacji szkolenia, z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków pracy i nauki. 3. Dołączy kopię certyfikatu lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca uzyskał uprawnienia do prowadzenia kursów oraz wydawania odnośnych zaświadczeń w zakresie wózki jezdniowe z napędem silnikowym; 4. Dołączy prawidłowo wypełniony załącznik nr 9 dotyczący programu szkolenia, wraz ze wskazaniem sposobu sprawdzenia efektów szkolenia; 5. Dołączy wzór zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, 6. Dołączy prawidłowo wypełniony załącznik nr 10, 7. Złoży ofertę kompleksową na całość zamówienia. 8. Złoży ofertę w terminie do dnia 03.08.2009r. do godz. 8. 30 Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg. formuły spełnia-niespełnia. Zamawiający na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów będzie badał czy dokumenty te potwierdzają wymóg spełnienia określonego przez zamawiającego warunku. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz ofertowy stanowiący kartę tytułową oferty, dostarczony wykonawcom wraz z SIWZ - załącznik nr 1; 2. wykaz osób uprawnionych do podpisywania dokumentów przetargowych i podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy - załącznik nr 2; 3. oświadczenie o nie zaleganiu w opłacie składek na ubezpieczenie społeczne oraz o braku zaległości podatkowych oraz że wykonawca zapoznał się z warunkami zawartymi w niniejszym SIWZ wraz z jej załącznikami oraz że przyjmuje je bez zastrzeżeń - załącznik nr 3, a w przypadku zaległości zaświadczenie z trzech ostatnich miesięcy potwierdzające zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty z US lub ZUS; 4. złożenie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 4; 5. kopię aktualnego odpisu z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający posiadanie uprawnień do występowania w obrocie prawnym. (wystawiony nie wcześniej niż 6 - miesięcy przed terminem składania ofert); 6. kopię zaświadczenia o wpisie instytucji szkoleniowej do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy oraz aktualizację wpisu na 2009 r.; 7. kopię certyfikatu lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca uzyskał uprawnienia do prowadzenia kursów oraz wydawania odnośnych zaświadczeń w zakresie wózki jezdniowe z napędem silnikowym; 8. oświadczenie wykonawcy o zapoznaniu się z warunkami umowy (wzór umowy-załącznik nr 5) oraz nie wnoszeniem co do jej treści żadnych zastrzeżeń (na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 6); 9. preliminarz kosztów, z którego wynika koszt całkowity szkolenia przypadający na jedną osobę oraz koszt osobogodziny (obliczenie oferowanej ceny zamówienia - wartość do zapłaty przez Zamawiającego); 10. kserokopię certyfikatu jakości usług jeżeli wykonawca taki posiada (np. Certyfikaty Systemu Zarządzania jakością ISO, akredytację Kuratora Oświaty, Certyfikat dla szkół językowych PASE, atesty itp.); 11. kwestionariusze osobowe kadry dydaktycznej, potwierdzające kwalifikacje zawodowe osób, które będą prowadzić zajęcia szkoleniowe - załącznik nr 7; 12. informacje dotyczące doświadczenia Wykonawcy w realizacji szkoleń w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to, w tym okresie (wykaz szkoleń obejmujących grupę osób nie mniejszą od grupy określonej w przedmiocie zamówienia /tj. = lub >15/ z podaniem ich kierunku i terminu realizacji, wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie /np. referencjami/ - załącznik nr 8); 13. opis miejsca przeprowadzenia szkolenia (zajęć teoretycznych i praktycznych) wraz z informacją o dostosowaniu ilości i jakości pomieszczeń (w tym zaplecza socjalnego) oraz wyposażenia w sprzęt do potrzeb określonego szkolenia, z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków pracy i nauki jakie zapewnia Wykonawca do realizacji szkolenia, 14. Program szkolenia (załącznik nr 9), który powinien zawierać w szczególności: - nazwę i zakres szkolenia, - czas trwania i sposób organizacji szkolenia, - wymagania wstępne dla uczestników szkolenia, - cele szkolenia, - plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem w miarę potrzeby części teoretycznej i praktycznej, - treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych, - wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, - sposób sprawdzenia efektów szkolenia, 15. wzór: - zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, - ankiety dla uczestników szkolenia służącej do oceny szkolenia, 16. oświadczenie wykonawcy (załącznik nr 10) opisujące: - sposób sprawowania nadzoru wewnętrznego służącego podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia, - zaangażowanie instytucji szkoleniowej w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób. Dokumenty składane są w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Kwalifikacje kadry dydaktycznej
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup-bielsko.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeprowadzenie szkoleń w ramach projektów: Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie cieszyńskim (II) oraz Aktywizacja osób bezrobotnych w wieku 30 + zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Cieszynie (II) współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z podziałem na 6 części
Dodano: 2016-07-05 - Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów (moduł I oraz moduł II) dla uczestników-uczestniczek w ramach zadania publicznego pn.: Nowe horyzonty aktywnej integracji w środowisku lokalnym - animacja, edukacja, aktywizacja na rzecz zmniejszenia wykluczenia społecznego - edycja 2016 FA.2812.6.2016
Dodano: 2016-06-30 - Szkolenia grupowe dla osób bezrobotnych
Dodano: 2016-06-22 - Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów dla uczestników/uczestniczek projektu pn.: By-PAS Bytomska Pracownia Aktywności Społecznej z podziałem na część: A, B. Numer sprawy: FA.2812.4.2016
Dodano: 2016-05-30 - Szkolenie dla uczestników Projektu Drogowskaz w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - spawanie MIG, MAG
Dodano: 2016-04-21 - Realizacja kursów mających na celu uzupełnienie posiadanej wiedzy i doświadczenia zawodowego oraz warsztatów w roku 2016 dla uczestników projektu Lepsze Jutro w Rydułtowach.
Dodano: 2016-04-20 - Szkolenia dla osób bezrobotnych współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. DOK.TW-262-PN/RPOWSL/I/2016
Dodano: 2016-04-15 - Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych w ramach utrzymania rezultatów projektu OHP jako realizator usług rynku pracy
Dodano: 2016-04-14 - Przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu Aktywizacja osób bezrobotnych w wieku 30 + zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Cieszynie (II) współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z podziałem na 7 części
Dodano: 2016-04-13 - Szkolenia dla osób bezrobotnych współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. DOK.TW-262-PN/POWER/II/2016
Dodano: 2016-04-06