Przetargi.pl
Wymiana instalacji wod-kan w budynku mieszkalnym przy ul. Leżajskiej 1 w Warszawie (21 lokali mieszkalnych oraz jeden użytkowy)

Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 00-792 Warszawa, ul. Olszewska 14/20
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5652400 , fax. 022 5652402
  • Data zamieszczenia: 2009-09-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Warszawie
    ul. Olszewska 14/20 14/20
    00-792 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5652400, fax. 022 5652402
    REGON: 01126394600805
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna posiadająca osobowość prawną

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana instalacji wod-kan w budynku mieszkalnym przy ul. Leżajskiej 1 w Warszawie (21 lokali mieszkalnych oraz jeden użytkowy)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    roboty budowlane, roboty instalacyjne wodno kanalizacyjne i sanitarne, roboty instalacyjne w budynkach.Wielkość zadania - poniżej kwot określonych w art.11 ust.8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 3.000 PLN (trzy tysiące złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia, mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz którzy: 1) Posiadają doświadczenie w postaci wykonania w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej dwóch robót - odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości 100 000 zł. brutto każda - polegających na: zainstalowaniu nowej lub wymianie istniejącej instalacji wod-kan w budynku mieszkalnym lub użyteczności publicznej, poparte dokumentem potwierdzającym należytą staranność wykonania; 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, co oznacza, że: dysponują lub będą dysponować osobami - co najmniej po 1 osobie posiadającej uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności: - konstrukcyjno - budowlanej, - instalacyjnej w zakresie, sieci instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wymaga się by Wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 120.000,00 zł. Wymaga się by Wykonawca posiadał środki finansowe lub zdolność kredytową, niezbędne do realizacji zamówienia w wysokości 110.000,00 zł ; Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż wyżej wymienione warunki Wykonawca spełnił. Oceny spełnienia warunków Zamawiający dokona na podstawie analizy przedstawionych oświadczeń i dokumentów, w systemie spełnia/niespełna.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1). Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy i niepodleganiu wykluczeniu z postępowania (zał. nr 2 do SIWZ). 2). Dowód wpłacenia/wniesienia wadium; 3). Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4). Wykaz wykonanych zamówień w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (zał. nr 4 do SIWZ). Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi i roboty te zostały wykonane należycie, 5). Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - funkcji (zał. nr 4 do SIWZ). Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające uprawnienia budowlane osób które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia oraz zaświadczenia o ich przynależności do właściwych oddziałów izby samorządu zawodowego. 6). W przypadku wskazania osób którymi Wykonawca będzie dysponował, niezbędne jest przedstawienie pisemnego zobowiązania tychże osób lub podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 7). Kopię polisy ubezpieczeniowej lub innego dokumentu potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 8). Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wymienionych w ust.1 pkt 3, składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju pochodzenia, określone w §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605 z późn. zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach