Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Szpital Zachodni im. Jana Pawła II ogłasza przetarg
- Adres: 05-825 Grodzisk Mazowiecki, ul. Daleka 11
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 7559115 , fax. 022 7559110
- Data zamieszczenia: 2009-09-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Szpital Zachodni im. Jana Pawła II
ul. Daleka 11 11
05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie
tel. 022 7559115, fax. 022 7559110
REGON: 00031163900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalzachodni.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Materiały opatrunkowe - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa materiałów opatrunkowych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331411104
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca: - wykazał się wykonaniem minimum 3 zamówień o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia potwierdzonych referencjami - nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy. -był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej -prowadził zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotem zamówienia - spełnił wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu .
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej do złożenia w/w dokumentu zobowiązany jest każdy z Wykonawców występujących wspólnie. 2. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy - na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do Instrukcji dla Wykonawcy. Wykonawcy występujący wspólnie w/w oświadczenie składają każdy oddzielnie. 3. Oświadczenie Wykonawcy w trybie Art. 22 - na formularzu stanowiącym załącznik Nr 4 do Instrukcji dla Wykonawcy. W przypadku oferty wspólnej do złożenia ww. dokumentu zobowiązany jest pełnomocnik. 4. Aktualna polisa ubezpieczeniowa od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku oferty wspólnej Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wykonawcy wspólnie są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej lub polisę (polisy) opiewające na dowolnego wykonawcę lub wykonawców potwierdzające spełnienie warunku ubezpieczenia. 5. Wykaz min. 3 dostaw o charakterze porównywalnym do przedmiotu zamówienia wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie - na formularzu stanowiącym zał. Nr 5 do Instrukcji dla Wykonawcy. Wykonawcy występujący wspólnie mogą złożyć jeden dokument . 6. Certyfikaty i atesty dopuszczające do stosowania zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych . 7. Oświadczenie, że Wykonawca oferuje przedmiot zamówienia zgodny z wymaganiami specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz obowiązującymi przepisami 8. Zamawiający wymaga dostarczenia próbek zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalzachodni.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów hemostatycznych oraz opatrunków specjalistycznych z podziałem na pakiety
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa materiałów opatrunkowych specjalistycznych
Dodano: 2016-07-07 - Dostawa materiałów opatrunkowych (pakiet nr 2 unieważniony w postępowaniu nr 21/16)
Dodano: 2016-07-04 - ZAKUP I DOSTAWY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH
Dodano: 2016-06-29 - Dostawa materiałów opatrunkowych
Dodano: 2016-06-28 - ZAKUP I DOSTAWY ZESTAWÓW OPERACYJNYCH DO LAPAROSKOPII BRZUSZNEJ
Dodano: 2016-06-24 - Dostawa materiałów opatrunkowych (pakiet nr 4 i nr 5 unieważnione w poprzednim postępowaniu)
Dodano: 2016-06-22 - Dostawa materiałów opatrunkowych oraz materiałów do sterylizacji II
Dodano: 2016-06-14 - dostawa materiałów opatrunkowych.
Dodano: 2016-06-02 - Dostawa materiałów opatrunkowych
Dodano: 2016-06-01