Szpital Kliniczny im. Ks. Anny Mazowieckiej ogłasza przetarg
- Adres: 00-315 Warszawa, ul. Karowa 2
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 5966160 , fax. 022 5966474, 8279354
- Data zamieszczenia: 2016-06-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Kliniczny im. Ks. Anny Mazowieckiej
ul. Karowa 2 2
00-315 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 5966160, fax. 022 5966474, 8279354
REGON: 00137222900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalkarowa.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZAKUP I DOSTAWY ZESTAWÓW OPERACYJNYCH DO LAPAROSKOPII BRZUSZNEJ - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywne dostawy zestawów operacyjnych do laparoskopii brzusznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Wykonawca może zaoferować wyłącznie produkty dopuszczone do obrotu i używania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - zgodnie z wymogami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 876) oraz spełniające normę PN EN 13795 1-3 lub równoważną - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331411104
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: TERMIN DOSTAW CZASTKOWYCH
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalkarowa.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów hemostatycznych oraz opatrunków specjalistycznych z podziałem na pakiety
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa materiałów opatrunkowych specjalistycznych
Dodano: 2016-07-07 - Dostawa materiałów opatrunkowych (pakiet nr 2 unieważniony w postępowaniu nr 21/16)
Dodano: 2016-07-04 - ZAKUP I DOSTAWY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH
Dodano: 2016-06-29 - Dostawa materiałów opatrunkowych
Dodano: 2016-06-28 - Dostawa materiałów opatrunkowych (pakiet nr 4 i nr 5 unieważnione w poprzednim postępowaniu)
Dodano: 2016-06-22 - Dostawa materiałów opatrunkowych oraz materiałów do sterylizacji II
Dodano: 2016-06-14 - dostawa materiałów opatrunkowych.
Dodano: 2016-06-02 - Dostawa materiałów opatrunkowych
Dodano: 2016-06-01 - ZAKUP I DOSTAWY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH
Dodano: 2016-05-24