Przetargi.pl
Wymiana i remont instalacji centralnego ogrzewania w budynku Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku przy Pl. Dąbrowskiego 2.

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku ogłasza przetarg

  • Adres: 09-402 Płock, Pl. Dąbrowskiego 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 3665400 , fax. 024 3665421
  • Data zamieszczenia: 2009-06-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku
    Pl. Dąbrowskiego 2 2
    09-402 Płock, woj. mazowieckie
    tel. 024 3665400, fax. 024 3665421
    REGON: 61103840300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwszplock.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana i remont instalacji centralnego ogrzewania w budynku Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku przy Pl. Dąbrowskiego 2.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wymiana i remont instalacji centralnego ogrzewania w budynku Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku przy Pl. Dąbrowskiego 2. 1. Kolejność realizacji robót budowlanych: 1) Roboty instalacyjne: 1. budowa poziomów i pionów c.o. 2. montaż armatury, 3. montaż grzejników z zaworami. 2. Charakterystyka budynku: Budynek jest dwukondygnacyjny, częściowo podpiwniczony. W piwnicach znajdują się: węzeł cieplny, pomieszczenia gospodarcze. Budynek wyposażony jest w instalacje; kanalizacji sanitarnej, wody zimnej, ciepłej, centralnego ogrzewania, elektryczną, telefoniczną i komputerową. Obliczenia zapotrzebowania ciepła dokonano na podstawie norm PN-91/B-02020 oraz PN 93/B-03406 oraz wg inwentaryzacji grzejników. Zapotrzebowanie ciepła na cele grzewcze: Q co= 80.035W 3. Zakres robót budowlanych: Remont instalacji polegać ma na wymianie rurociągów oraz grzejników i armatury. Dla uproszczenia robót remontowych nie zmieniono lokalizacji grzejników oraz pionów, tak aby można było wykorzystać tuleje osłonowe przy przejściach przez ściany i stropy budynku. Jako elementy grzejne w pomieszczeniach biurowych i komunikacji zaprojektowano grzejniki stalowe płytowe PURMO typu V11, V22,V33 (zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne) o wysokości 500, 600 mm i 900 mm zasilane od dołu, natomiast w pomieszczeniach WC są zaprojektowane grzejniki łazienkowe typu SAN 18 (zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne). Do grzejników typu V została zaprojektowana armatura podłączeniowa Rehau (zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne), kątowa z wbudowaną wkładką zaworową z gwintem wewnętrznym ?. Dla wyrównania ciśnienia w instalacji na rozgałęzieniach należy zamontować zawory regulacyjne podpionowe typu STAP+STAD odpowiednich średnic. Piony należy podciągnąć przy pomocy zaworów odcinających kulowych odpowiednich średnic.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 40 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, tzn. prowadzą działalność gospodarczą w w/w zakresie, zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tzn.: 1) Wykonawca musi dysponować osobami posiadającymi kwalifikacje odpowiednie do stanowiska, które zostaną im powierzone, tj.: a) osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych. Osoba wyżej wymieniona musi również być członkiem odpowiedniej izby samorządu zawodowego inżynierów budownictwa, co należy potwierdzić załączonym do oferty zaświadczeniem wydanym przez tę izbę, z określonym w nim terminem ważności. 3. Wykonawca musi wykazać, że posiada doświadczenie zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia, tj., że zrealizował w okresie ostatnich 5 lat, co najmniej 1 robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości nie niższej niż zaoferowana cena ofertowa za realizację roboty budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia. 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia - nie spełnia, na podstawie wymaganych i dostarczonych dokumentów do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Zamawiający wymaga złożenia w ofercie następujących dokumentów/ oświadczeń/: 1. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - w oparciu o załącznik Nr 2 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - w oparciu o załącznik Nr 3 do SIWZ. Należy również załączyć dokumenty stwierdzające, że osoba, która będzie pełnić samodzielną funkcję techniczną posiada wymagane uprawnienia budowlane oraz jest wpisana na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego i posiada wymagane, aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. 4. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - w oparciu o załącznik Nr 4 do SIWZ. 5. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (w przypadku niemożliwości spełnienia przez Wykonawcę warunku, o którym mowa w rozdziale 3 ust. 2 niniejszej SIWZ). II. Do oferty należy załączyć również: 1. Wypełniony formularz oferty załączony do SIWZ, podając cenę ryczałtową - w oparciu o załącznik Nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. 3. Informacje dotyczące podwykonawców - w oparciu o załącznik Nr 5 do SIWZ. Jeżeli Wykonawca nie przewiduje zatrudnienia podwykonawców wpisuje - nie dotyczy. 4. Wypełniony formularz - Tabela scalonych elementów rozliczeniowych - w oparciu o załącznik Nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwszplock.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach