Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej Rozdziały - Rowy - II etap

Gmina Obryte ogłasza przetarg

  • Adres: 07-215 Obryte, Obryte 185
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 7411004 , fax. 029 7411004
  • Data zamieszczenia: 2009-06-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Obryte
    Obryte 185 185
    07-215 Obryte, woj. mazowieckie
    tel. 029 7411004, fax. 029 7411004
    REGON: 55066813700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugobryte.bip.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej Rozdziały - Rowy - II etap
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Prace przy przebudowie drogi wykonywane będą na działce Nr 126 położonej we wsi Rowy stanowiącej własność Gminy Obryte. Początek drogi zaczyna się na skrzyżowaniu z drogą powiatową Zambski Kościelne - Soko-łowo Włościańskie w miejscowości Rozdziały. Droga od w/w skrzyżowania w kierunku wsi Rowy na długości 1000,00 m (1 km) została przebudowana w 2008 r. z nawierzchni żwirowej na nawierzchnię asfaltobetonową. Pozostały odcinek długości 800,00 m jest o nawierzchni żwirowej Projektowane roboty zaplanowano na odcinku drogi długość - 0,8 km. Stan istniejący drogi: - pas drogowy o zmiennej szerokości 7,00 - 20,00 m; - korona drogi 6,00 - 7,00 m; - jezdnia żwirowa grubości 23 cm, szerokość 5,00 m; - podłoże drogi piaszczyste. Przy podniesionych stanach wody na rzece Narew, droga na odcinku 100 m jest narażona na podtopienie, dotyczy to szczególnie pory wiosennej. Podczas przebudowy planuje się wykonanie następujących robót: - roboty pomiarowe odtwarzające jezdnię żwirową i koronę drogi; - podwyższenie istniejącej podbudowy od 0,00 - 0,45 na odcinku drogi długości 110 m położonym przy granicy z terenem rzeki Narew i narażonym na podtopienie; - wyprofilowanie istniejącej nawierzchni żwirowej (podbudowy) pod nawierzchnię asfaltobetonową; - wykonanie nawierzchni asfaltobetonowej dwuwarstwowej szerokości 5,00 m na całym odcinku drogi (0,8 km) - warstwa wiążąca grubości 4 cm po zagęszczeniu, warstwa ścieralna grubości 3 cm po zagęszczeniu; - obramowanie jezdni krawężnikami na odcinku 100 m od strony zabudowy; - od strony Narwi na odcinku 100 m ścianka zabezpieczająca przed podmyciem drogi ; - wyrównanie pobocza pospółką - dwukrotnie grubości 5 cm na szerokości 0,50 m x 2 na całym odcinku drogi Projektowana nawierzchnia asfaltobetonowa odpowiada standardowi wykonanej nawierzchni na początkowym odcinku drogi w 2008 r. Spływ wód opadowych według naturalnych spadków terenu. Podwyższenie istniejącej podbudowy do wysokości 0,45 m w najniższym punkcie oraz zabezpieczenie jezdni asfaltowej od strony Narwi ścianką betonową i krawężnikami od strony zabudowy - stanowi ochronę przed uderzającymi falami rzeki (najczęściej w okresie roztopów, gdy nagle wzrasta poziom wody w rzece Narew. Ścianki betonowe i krawężniki obramowujące nawierzchnię asfaltobetonową - posadowione na wysokości krawędzi jezdni i przy jej krawędzi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera przedmiar robót stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości 7.000,00 zł (słownie: siedem tysię-cy złotych) do dnia 09.07.2009 r. do godz. 9:50 Dopuszczalne formy wniesienia wadium: a) w pieniądzu, numer konta zamawiającego: Bank Spółdzielczy Pułtusk oddział Obryte, Nr konta 33 8232 0005 5500 1834 2000 0010 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed-siębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy : 1. Spełniają następujące warunki: a) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi, b) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania prac będących przedmiotem zamówienia, 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania 3. Udzielą 36 miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. 4. Dokonają inwentaryzacji powykonawczej. 5. Wniosą terminowo wadium
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków wykonawcy zobowiązani są złożyć następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Dokument stwierdzający wpłacenie wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ubobryte.bip.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach