Przetargi.pl
Wykonywanie usług w zakresie wywozu nieczystości płynnych dla budynków stanowiących własność Gminy Knurów zarządzanych przez Miejski Zespół Gospodarki Lokalowej i Administracji w Knurowie.

Miejski Zespół Gospodarki Lokalowej i Administracji w Knurowie ogłasza przetarg

  • Adres: 44-190 Knurów, ul. Floriana 4
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2009-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zespół Gospodarki Lokalowej i Administracji w Knurowie
    ul. Floriana 4 4
    44-190 Knurów, woj. śląskie
    REGON: 27121685600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzglia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie usług w zakresie wywozu nieczystości płynnych dla budynków stanowiących własność Gminy Knurów zarządzanych przez Miejski Zespół Gospodarki Lokalowej i Administracji w Knurowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonywanie usług w zakresie wywozu nieczystości płynnych dla budynków stanowiących własność Gminy Knurów zarządzanych przez Miejski Zespół Gospodarki Lokalowej i Administracji w Knurowie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 900000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu winien wnieść wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 prawa zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust 1 pkt. 1-3 prawa zamówień publicznych, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 prawa zamówień publicznych oraz spełniają wymagania określone w SIWZ. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.oświadczenie,że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 prawa zamówień publicznych, 2.oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamó-wienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 prawa zamówień publicznych, 3.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4.aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdza-jące odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat lub za-świadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych, płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji wła-ściwego organu wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5.aktualne zaświadczenia właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych, płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6.wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z wykazaniem, że wykonawca spełnia warunek określony w rozdziale IV pkt 1 ppkt 1.3. niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 7.wykaz osób określonych w rozdziale IV pkt 1 ppkt 1.4. jeżeli wykonawca nimi dysponuje lub będzie dysponował oraz pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osoby, która pełnić będzie powyższe funkcjem jeżeli wykonawca wykaże, że będzie nimi dysponował, 8.wykaz narzędzi i sprzętu określonego w rozdziale IV pkt 1 ppkt 1.5. jeżeli wy-konawca nim dysponuje lub będzie dysponował oraz pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia tych narzędzi i sprzętu, jeżeli wykonawca wykaże, że będzie nim dysponował, 9.polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działal-ności na kwotę minimum 50 000,00 zł., 10.ważne przez cały okres trwania zamówienia zezwolenie na prowadzenie dzia-łalności polegającej na usuwaniu, wykorzystaniu i unieszkodliwianiu odpadów ko-munalnych wydane przez odpowiednie gminne jednostki organizacyjne (w myśl ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach Dz.U. Nr 132 poz. 622 z 13 września 1996 r. z późniejszymi zmianami).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzglia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach