Przetargi.pl
Wykonywanie robót budowlanych związanych z Adaptacją części Domu Zdrojowego w Sopocie ul.Powstańców Warszawy 6 na siedzibę Państwowej Galerii Sztuki w Sopocie Punktu Informacji Turystycznej i Pijalni Wód

Gmina Miasta Sopotu ogłasza przetarg

  • Adres: 81-704 Sopot, ul. Tadeusza Kościuszki 25/27
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 5213750 , fax. 058 5510133
  • Data zamieszczenia: 2009-05-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Sopotu
    ul. Tadeusza Kościuszki 25/27 25/27
    81-704 Sopot, woj. pomorskie
    tel. 058 5213750, fax. 058 5510133
    REGON: 00598492000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sopot.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie robót budowlanych związanych z Adaptacją części Domu Zdrojowego w Sopocie ul.Powstańców Warszawy 6 na siedzibę Państwowej Galerii Sztuki w Sopocie Punktu Informacji Turystycznej i Pijalni Wód
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonywanie robót budowlanych związanych z Adaptacją części Domu Zdrojowego w Sopocie ul.Powstańców Warszawy 6 na siedzibę Państwowej Galerii Sztuki w Sopocie Punktu Informacji Turystycznej i Pijalni Wód. Przewiduje się następujące roboty budowlane : - prace wykończeniowe i wyposażenie wnętrz w obiekcie, wyposażenie związane z wprowadzonymi układami technologicznymi: technologią dostawy i przechowywania eksponatów (m.in. instalacja dźwigu towarowego, wyposażenie powierzchni magazynowych i warsztatowej); drogą zwiedzającego galerię (m.in. instalacja dźwigu osobowego panoramicznego, wyposażenie szatni); technologią wystawiennictwa (m.in. instalacja systemów ekspozycyjnych i multimedialnych); technologią rozcieńczania solanki (wykonanie instalacji rozcieńczającej, doprowadzającej, dozującej i odprowadzającej solankę), wyposażenie instalacyjne obiektu: instalacja wentylacji mechanicznej i klimatyzacji; instalacje oświetleniowe; instalacja antywłamaniowa i alarmowe - monitoringu, system kamer przemysłowych, czujki ruchu i ciepła, alarmowa; instalacje PPOŻ - system oddymiania SAP, alarmu pożarowego; instalacje związane z multimediami - instalacja nagłośnieniowa; inteligentny system audiowizualny sterujący nagłośnieniem, rzutnikiem multimedialnym, ekranem, żaluzjami na oknach; instalacja prezentacji wizyjnych; instalacje związane z rozcieńczaniem wody solankowej w pijalni wód; instalacje w punkcie informacji turystycznej - system inteligentny sterujący rzutnikami, siecią logiczną, elektryczną, wentylacją oraz informacją świetlną i audiowizualną; instalacja wodno kanalizacyjna; instalacja grzewcza z węzłem cieplnym; instalacja elektroenergetyczna; instalacje komputerowe i telefoniczne. Bezpośrednim produktem powstałym w wyniku realizacji projektu będzie obiekt użyteczności publicznej - siedziba Państwowej Galerii Sztuki - zaadaptowany jako część nowo powstałego budynku Domu Zdrojowego w Sopocie. W obiekcie, obok nowocześnie wyposażonej galerii sztuki, funkcjonować będzie punkt informacji turystycznej i pijalnia wód solankowych. Całkowita powierzchnia obiektu zaadaptowanego do nowych funkcji wyniesie ok. 3580 m2: w tym własność Gminy ok. 2840 m2 Punkt informacji turystycznej oraz pijalnia wód zajmą łącznie 214,01 m2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 250 000 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1 spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,w tym nie podlegają wykluczeniu z postępowaniana podstawie art.24 ust.1 w/w ustawy. 1.2 wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty polegające na realizacji inwestycji w zakresie prac wykończeniowych i instalacyjnych w obiektach muzealnych, galeriach, innych budynkach użyteczności publicznej lub budynkach biurowych i o wartości robót nie mniejszej niż 6 000 000 PLN brutto w ramach jednego zamówienia, w których wartość robót teletechnicznych nie może być mniejsza niż 800 000 PLN brutto. 1.3 dysponują osobami : a) kierownika budowy z nie mniej niż 10 letnim doświadczeniem na tym stanowisku posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej do kierowania robotami budowlanymi, b) kierownika robót sanitarnych z nie mniej niż 5 letnim doświadczeniem na tym stanowisku posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie robót sanitarnych, c) kierownika robót elektrycznych z nie mniej niż 5 letnim doświadczeniem na tym stanowisku posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie robót elektrycznych i elektrotechnicznych, d) kierownika robót telekomunikacyjnych posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie robót telekomunikacyjnych. Kierownik robót teletechnicznych winien wykazać się doświadczeniem w kierowaniu minimum dwiema robotami w zakresie instalacji i urządzeń audio video, o wartości każdej z tych robót minimum 400 000 PLN brutto. 1.4 wykazą się przeciętną liczbą zatrudnionych pracowników nie mniej niż 50 osób oraz liczebności personelu kierowniczego nie mniej niż 4 osoby za okres ostatnich 3 lat , a w przypadku , gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; 1.5 Posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową, z uwzględnieniem potrąceń na inne zobowiązania umowne, na kwotę 5 mln (słownie: pięć milionów złotych); 1.6 Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 1mln PLN (słownie: jeden milion złotych). 2.0 Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w przedłożonych dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Rozdziale IV SIWZ z zachowaniem przepisów art. 26 ust.3 ustawy Pzp. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. 3.0 Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 4.0 Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy Pzp; - Załącznik nr 2 2 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestracji lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3 aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków oraz opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 4 zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 5 wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamowienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: 2 roboty polegające na realizacji inwestycji w zakresie prac wykończeniowych i instalacyjnych w obiektach muzealnych, galeriach, innych budynkach użyteczności publicznej lub budynkach biurowych itp. i o wartości robót nie mniejszej niż 6 000 000 PLN brutto w ramach jednego zamówienia, w których wartość robót teletechnicznych nie może być mniejsza niż 800 000 PLN brutto oraz dokumenty potwierdzające, że roboty wymienione w wykazie zostały wykonane należycie - według Załącznika nr 3 do niniejszej SIWZ; 6. informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników i liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, że wykonawca dysponuje liczbą zatrudnionych pracowników nie mniej niż 50 osób - Załącznik nr 4, 7. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w zakresie personelu kierowniczego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - według Załącznika nr 4 do niniejszej SIWZ; W przypadku, gdy Wykonawca w powyższym wykazie wskaże osoby, którymi dopiero będzie dysponował jest zobowiązany przedstawić także pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, Do oferty należy dołączyć kopię odpowiednich uprawnień budowlanych, tj. uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń w odpowiednich specjalnościach - wydane na podstawie rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - Dz.U z 2006 r. Nr 83, poz. 578 z późn.zm. lub równoważne uprawnienia wydane na podstawie przepisów obowiązujących przed wejściem w życie w/w rozporządzenia oraz kopię dokumentu potwierdzającego przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. 8. informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę co najmniej 5 mln wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 9. kopię polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 1 mln zł. 10. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego: 1) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i do oferty dołączają dokument Pełnomocnictwa podpisany przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie; 2) ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) każdy z wykonawców występujący wspólnie musi przedłożyć wymagane dokumenty i oświadczenia w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, przy czym dla sprawdzenia czy warunki postawione przez Zamawiającego dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej, wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego i kadrowego wykonawców są spełnione - dokumenty te będą oceniane łącznie; 4) w przypadku wyboru oferty złożonej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przed zawarciem umowy przedłożą oni zamawiającemu umowę regulującą ich wzajemną współpracę; 12. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) zamiast aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego, zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że : a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu; c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 13. Dokumenty , o których mowa w ust.11 pkt.1a i c , powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia / składania ofert. Dokumenty, o których mowa w ust.11 pkt. 1b powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 14. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust.6 niniejszego rozdziału SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.. Przepisy ust. 12 stosuję się odpowiedni.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sopot.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach