Przetargi.pl
,, Odbudowa wałów cofkowych rzeki Motławy do stacji pomp nr 31 Wróblewo gmina Cedry Wielkie i Suchy Dąb, powiat gdański, woj. pomorskie

Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych Województwa Pomorskiego w Gdańsku - Sekcja Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 80-531 Gdańsk, ul. Sucha 12
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 3432254 do 56 w. 239 , fax. 058 3432617
  • Data zamieszczenia: 2009-05-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych Województwa Pomorskiego w Gdańsku - Sekcja Zamówień Publicznych
    ul. Sucha 12 12
    80-531 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 3432254 do 56 w. 239, fax. 058 3432617
    REGON: 00008319000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ,, Odbudowa wałów cofkowych rzeki Motławy do stacji pomp nr 31 Wróblewo gmina Cedry Wielkie i Suchy Dąb, powiat gdański, woj. pomorskie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.:,, Odbudowa wałów cofkowych rzeki Motławy do stacji pomp nr 31 Wróblewo gmina Cedry Wielkie i Suchy Dąb, powiat gdański, woj. pomorskie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452464007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 20.740,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy siedemset czterdzieści złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1. spełniają wymogi określone w ogłoszeniu, 2. spełniają wymogi art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 4. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie mniejszą niż 800.000 zł .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.oświadczenie dotyczące art. 22 ust. 1 pkt 1-4 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, 2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania wniosków w postępowaniu, 3.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków w postępowaniu, 4.wykaz wykonywanych w ostatnich pięciu lat minimum trzech robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty, miejsca wykonania i odbioru. Wymagane jest przedstawienie referencji w przypadku gdy roboty były wykonywane dla innego podmiotu niż Zamawiający. 5.Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Kierownik budowy powinien posiadać odpowiednie uprawnienia do kierowania robotami w wymaganym zakresie (budowle hydrotechniczne lub obiekty budowlane melioracji wodnych). Wymagane jest posiadanie aktualnego zaświadczenia o przynależności do Właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. Posiadane uprawnienia muszą być potwierdzone kopią dokumentu . 6.Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Wymagane jest spełnienie warunku. Zamawiający żąda aby minimalny obrót roczny Wykonawcy wynosił 1.000.000 zł. 7.Informacja banku lub SKOK-u w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków. Wymagane jest wykazanie minimalnej zdolności kredytowej lub posiadania środków finansowych w kwocie 500.000 zł. 8.Polisa odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą niż 800.000 zł . W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie publiczne (spółka cywilna, konsorcjum), każdy w Wykonawców składa oświadczenia i dokumenty z pkt .2 i 3. Dokumenty wymienione w pkt 2- 8 Wykonawca winien złożyć w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. Pełnomocnictwo do podpisania wniosku, o ile prawo do podpisania wniosku, nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z wnioskiem. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie publiczne (spółka cywilna, konsorcjum) Wykonawcy ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo to winno być złożone jako załącznik do wniosku i musi być w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Formularz Wniosku oraz pozostałe załączniki, dla których zostały określone wzory, muszą być podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Jeżeli uprawnienie do podpisania wniosku nie wynika z dokumentów złożonych wraz z wnioskiem, należy załączyć stosowne pełnomocnictwo. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, do wykonywania, których pełnomocnik jest upoważniony. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3.2 i 3.3 winien przedłożyć dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2 i 3 Wykonawca winien je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju, pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Powyższe dokumenty winny być złożone w formie oryginału lub kserokopii wraz z tłumaczeniem na język polski; kserokopie muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Wzór formularza wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z zał. bip.zmiuw.gda.pl/.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach