Przetargi.pl
Wykonanie usługi sprzątania przystanków komunikacji miejskiej w Rzeszowie

Zarząd Transportu Miejskiego w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-234 Rzeszów, ul. Trembeckiego 3
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. (017) 86 60 349 , fax. (017) 86 60 349
  • Data zamieszczenia: 2013-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Transportu Miejskiego w Rzeszowie
    ul. Trembeckiego 3 3
    35-234 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. (017) 86 60 349, fax. (017) 86 60 349
    REGON: 18048307100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.erzeszow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usługi sprzątania przystanków komunikacji miejskiej w Rzeszowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W ramach sprzątania przystanków komunikacji miejskiej w Rzeszowie realizowane mają być usługi polegające na: 1) Utrzymaniu w czystości przystanków, 2) Utrzymaniu w czystości urządzeń przystankowych, 3) Odśnieżaniu oraz likwidacji gołoledzi na przystankach autobusowych i pętlach w okresie zimowym, 4) Sprzątaniu dworca podmiejskiego przy ul. Kasprowicza, 5) Ochronie poczekalni dworcowej na dworcu podmiejskim przy ul. Kasprowicza, 6) Utrzymaniu w czystości parkingu przy ul. Grottgera, 7) Koszenie trawy na terenie działki nr 1012/24, obręb 220 przy ul. A. Potockiego w Rzeszowie i działki nr 1040/1, obręb 223 przy ul. Beskidzkiej w Rzeszowie (pętle autobusowe), 8) Sprzątaniu pomieszczeń biura obsługi klienta przy ul. Lisa-Kuli i ul. Grottgera, 9) Sprzątaniu pomieszczeń dla kontrolerów przy ul. Bardowskiego. Ad. 1. Utrzymanie w czystości przystanków: 1.1. Ilość przystanków przeznaczonych do sprzątania: 545 szt. w tym: 1.1.1. przystanki I kategorii - 191 szt. - zgodnie z wykazem przystanków, 1.1.2. przystanki II kategorii - 354 szt. - zgodnie z wykazem przystanków, 1.2. Godziny sprzątania przystanków i częstotliwość: - od 21.00 do 6.00. 1.2.1. przystanki I kategorii - 191 szt. - sprzątanie wiata i peron oraz chodnik na długości zatoki - codziennie, 1.2.2. przystanki II kategorii - 354 szt. - sprzątanie wiata i peron oraz teren wokół wiaty - 2,0 m z trzech stron wokół wiaty, co drugi dzień, 1.3. Obszar sprzątania i odśnieżania przystanków: 1.3.1. przystanek autobusowy z zatoką - sprzątanie/odśnieżanie dotyczy powierzchni na całej długości zatoki i szerokości chodnika, 1.3.2. przystanek autobusowy z wydzielonym peronem - sprzątanie/odśnieżanie dotyczy powierzchni na całej długości i szerokości peronu, 1.3.3. przystanek autobusowy bez wydzielonego peronu - sprzątanie/odśnieżanie dotyczy powierzchni na długości 7 metrów w jedną i drugą stronę od słupka przystankowego i na całej szerokości chodnika, 1.4. Zakres prac związanych z utrzymaniem w czystości przystanków komunikacji miejskiej: 1.4.1. zbieranie zanieczyszczeń z terenu całej powierzchni przystanków, zatok, pętli autobusowych na bieżąco, 1.4.2. sprzątanie powierzchni przystanku (w przypadku przystanku wyposażonego w wiaty sprzątaniu podlega teren bezpośrednio z tyłu i boków wiaty o szerokości 2 metrów), 1.4.3. usuwanie nielegalnych naklejek i ogłoszeń naklejonych na przystankach i urządzeniach przystankowych, za wyjątkiem ogłoszeń opatrzonych pieczątką Zarządu Transportu Miejskiego w Rzeszowie lub Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego Rzeszów sp. z o.o., 1.4.4. usuwanie i sprzątanie chwastów na całej powierzchni peronów przystanków autobusowych, 1.4.5. koszenie trawy w bezpośrednim sąsiedztwie przystanków i pętli - od maja do października raz w miesiącu, 1.4.6. usunięcie kurzu i zabrudzeń z ławek (w wiatach i stojących na przystankach), 1.4.7. usuwanie szkła z powierzchni peronu oraz terenu bezpośrednio z tyłu i boków wiaty w sytuacjach uszkodzenia (wybicia) szyb w wiacie przystankowej, 1.4.8. zmiatanie nieczystości z przystanków na jezdnię, teren okalający przystanek oraz wrzucanie do koszy znajdujących się na przystankach i pętlach jest zabronione, 1.4.9. bezpośrednio po zakończeniu sprzątania wykonawca zobowiązany jest usunąć wszelkie zanieczyszczenia z powierzchni terenów czyszczonych. Wszelkie nieczystości muszą być usunięte i wywiezione przez wykonawcę. Ad. 2. Utrzymanie w czystości urządzeń przystankowych: 2.1. Ilość urządzeń przystankowych: wiaty - 357 szt. słupki - 188 szt. 2.2. Lokalizacja urządzeń przystankowych - zgodnie z wykazem przystanków, 2.3. Zakres prac: 2.3.1. mycie wiat: czyszczenie szyb wiaty, konstrukcji wiaty, dachu (od wewnątrz i zewnątrz) wiaty, ławki i siedzenia, gabloty reklamowej z zewnątrz, gabloty z rozkładami jazdy z zewnątrz, znaku przystankowego, 2.3.2. mycie słupka, ławki i znaku przystankowego, 2.3.3. usuwanie z szyb wiat przystankowych uszkodzonych map, naklejek i ogłoszeń wraz z usunięciem pozostałości kleju na szybach, 2.3.4. usuwanie graffiti z szyb, konstrukcji wiaty, ławek i siedzeń, dachu i sufitu wiaty, tablicy znaku przystankowego, gablot reklamowych, gablot przystankowych z rozkładami jazdy, słupków, 2.3.5. usuwanie nielegalnych naklejek i ogłoszeń oraz graffiti z wiat i słupków przystankowych, Środki chemiczne stosowane do mycia wiat i usuwania graffiti z wiat nie mogą prowadzić do uszkodzeń powierzchni lakierniczych, powierzchni oszklonych oraz pokrytych poliwęglanem. 2.4. Częstotliwość: 2.4.1. mycie wiat: 3 razy w roku, I-marzec-kwiecień, II-lipiec-sierpień, III-październik-listopad, 2.4.2. usuwanie graffiti i naklejek itp. - w zależności od potrzeb. Ad. 3. Odśnieżanie oraz likwidacja gołoledzi na przystankach i pętlach w okresie zimowym: 3.1. Zakres prac: 3.1.1. odśnieżanie i usuwanie oblodzenia, posypywanie piaskiem, 3.1.2. usuwanie skutków gołoledzi na przystankach, 3.1.3. usuwanie nawisów lodowych oraz (w razie potrzeby) śniegu z dachów i konstrukcji wiat przystankowych, 3.1.4. usunięcie skutków opadów śniegu lub gołoledzi na przystankach powinno nastąpić każdorazowo w czasie nie dłuższym niż 2 godziny od wystąpienia opadów śniegu lub gołoledzi, niezależnie od pory dnia i czy jest to dzień roboczy czy też wolny od pracy, niezależnie od intensywności oraz czasu trwania opadów, 3.1.5. usunięcie piasku z powierzchni przystanków i peronów niezwłocznie po okresie zimowym najpóźniej do 15 kwietnia 2014 r., 3.1.6. śnieg zalegający perony przystankowe powinien być zgarniany poza obręb przystanku i składowany w pryzmy w sposób nieutrudniający dostępu do przystanku, jak i wejścia i wyjścia z pojazdów komunikacji miejskiej, 3.1.7. wywóz śniegu z powierzchni przystanków w miejsca wyznaczone przez Urząd Miasta Rzeszowa, 3.1.8. zgarnianie śniegu z przystanków bezpośrednio na jezdnię jest zabronione. 3.2. Obszar odśnieżania przystanków - jak obszar sprzątania (pkt. 1.3.). Ad. 4. Sprzątanie dworca podmiejskiego przy ul. Kasprowicza (pow. 6 160m2): 4.1. Zakres prac: 4.1.1. sprzątanie całej powierzchni zewnętrznej dworca komunikacji lokalnej wraz z peronami, 4.1.2. koszenie trawy i utrzymanie zieleni na terenie dworca (pow. 1 440m2), 4.1.3. oczyszczanie ze śniegu, lodu i posypywanie piaskiem peronów i chodników na terenie dworca, 4.1.4. usuwanie sopli lodu i nawisów śniegu z zadaszeń przystankowych na terenie dworca, 4.1.5. zebranie po okresie zimowym piasku, który służył do zwalczania śliskości z terenu peronów i chodników, 4.1.6. usuwanie ogłoszeń, informacji i plakatów umieszczonych na terenie dworca bez zgody Zamawiającego oraz usuwanie różnego rodzaju napisów i graffiti z urządzeń przystankowych, 4.2. Częstotliwość i czas sprzątania: 4.2.1. od poniedziałku do piątku w godzinach: - Pierwsza zmiana: od godziny 6:00 do godziny 14:00, - Druga zmiana: od godziny 14:00 do godziny 21:00, 4.2.2. w soboty niedziele i święta w godzinach: - Na pierwszej zmianie: od godziny 6:00 do godziny 14:00, 4.2.3. koszenie trawy - od maja do października dwa razy w miesiącu. Ad. 5. Ochrona poczekalni dworcowej na dworcu podmiejskim przy ul. Kasprowicza: 5.1. Zakres prac: 5.1.1. otwieranie oraz zamykanie poczekalni, 5.1.2. nadzór nad poczekalnią polegający na doraźnej kontroli w trakcie jej otwarcia, 5.2 Częstotliwość i czas wykonywania ww. prac związanych z ochroną poczekalni: 5.2.1. otwieranie poczekalni w soboty oraz niedziele o godz. 6:00 oraz zamykanie o godz. 21:00, 5.2.2. kontrola obiektu poczekalni co 2 godz. w trakcie jej otwarcia. Ad. 6. Utrzymanie w czystości parkingu przy ul. Grottgera (pow. 865m2): 6.1. Zakres prac: 6.1.1. sprzątanie całej powierzchni parkingu, 6.1.2. odśnieżanie i usuwanie oblodzenia, posypywanie piaskiem, 6.1.3. zebranie po okresie zimowym piasku, który służył do zwalczania śliskości, 6.2. Częstotliwość: codziennie. Ad. 7. Koszenie trawy na terenie działki nr 1012/24, obręb 220 przy ul. A. Potockiego w Rzeszowie i działki nr 1040/1, obręb 223 przy ul. Beskidzkiej w Rzeszowie (pętle autobusowe) (pow. łączna ok 805 m2): 7.1. Częstotliwość: od maja do października 1 raz w miesiącu. Ad. 8. Sprzątanie pomieszczeń biura obsługi klienta przy ul. Lisa-Kuli 20 (pow. 83,00m2) i Grottgera 22 (pow. 35,3m2) w Rzeszowie: 8.1. Zakres prac: 8.1.1. wycieranie kurzu z biurek, stolików, szafek, półek i sprzętu komputerowego itp., 8.1.2. zmywanie podłóg (terakota), 8.1.3. opróżnianie koszy i w razie potrzeby wymiana worków foliowych oraz wywóz śmieci, 8.1.4. sprzątanie toalety, 8.1.5. mycie okien trzy razy w roku i drzwi w zależności od potrzeb (w budynku przy ul. Lisa-Kuli znajdują się duże powierzchnie przeszklone zewnętrzna oraz wewnętrzna oddzielająca korytarz od biura; w budynku przy ul. Grottgera są 2 okna ~0,8x1,5m), 8.1.6. mycie szyb oddzielających kasjerów od pasażerów w zależności od potrzeb, 8.1.7. zapewnienie środków czystości odpowiednich do konserwacji i czyszczenia poszczególnych powierzchni oraz środków do właściwej dezynfekcji toalet (1 toaleta w budynku przy ul. Lisa-Kuli, 1 toaleta w budynku przy ul. Grottgera), 8.1.8. zapewnienie mydła w płynie i papieru toaletowego, 8.2. Częstotliwość i czas wykonywania: 8.2.1. od kwietnia do października - 3 razy w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek), 8.2.2. od listopada do marca- od poniedziałku do soboty włącznie (w soboty - do godz. 13:00). Ad. 9. Sprzątanie pomieszczenia dla kontrolerów przy ul. Bardowskiego (pow. 14,00m2): 9.1. Zakres prac: 9.1.1. zmywanie podłogi (terakota), 9.1.2. opróżnianie koszy i w razie potrzeby wymiana worków foliowych oraz wywóz śmieci, 9.1.3. wycieranie blatów stołu oraz szafek w pomieszczeniu socjalnym, 9.1.4. sprzątanie toalety, 9.1.5. mycie okien (1,5x1,5m oraz 0,7x0,9m) dwa razy w roku i drzwi wejściowych w zależności od potrzeb, 9.1.6. zapewnienie mydła w płynie i papieru toaletowego, 9.1.7. zapewnienie środków czystości odpowiednich do konserwacji i czyszczenia poszczególnych powierzchni oraz środków do właściwej dezynfekcji toalety (1 toaleta w budynku), 9.2. Częstotliwość i czas wykonywania: 9.2.1. od kwietnia do października - 3 razy w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek), 9.2.2. od listopada do marca - od poniedziałku do soboty włącznie. UWAGA! Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości sprzątanych przystanków (nowo wybudowane lub demontaż istniejących) o nie więcej niż 10 % pierwotnej ilości, co będzie potwierdzał protokół zmniejszenia lub zwiększenia sprzątanych przystanków, bez zmiany wysokości wynagrodzenia. Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania osobami zdolnymi do bezpośredniej realizacji zamówienia - min 6 osób. Wykonawca zobowiązany jest: - zabezpieczyć odzież ochronną i roboczą dla pracowników realizujących przedmiot zamówienia, zgodnie z wymogami bhp, - zapewnić środki czystości i dezynfekcji. Zaleca się, aby wykonawca przed sporządzeniem oferty przeprowadził wizję lokalną. Wykonawca w trakcie realizacji umowy winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (bez franszyzy redukcyjnej) na sumę kwot nie mniejszą niż 80 000,00 PLN (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.erzeszow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach