Przetargi.pl
Wykonanie usługi bezpośredniej całodobowej ochrony fizycznej Śluzy Czersko Polskie w Bydgoszczy.

Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gdańsku ogłasza przetarg

  • Adres: 80-804 Gdańsk, ul. Franciszka Rogaczewskiego 9/19
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 326 18 88, 3261877 , fax. (058) 326 18 89
  • Data zamieszczenia: 2009-08-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gdańsku
    ul. Franciszka Rogaczewskiego 9/19 9/19
    80-804 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 326 18 88, 3261877, fax. (058) 326 18 89
    REGON: 19053664100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzgw.gda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usługi bezpośredniej całodobowej ochrony fizycznej Śluzy Czersko Polskie w Bydgoszczy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest całodobowa ochrona fizyczna realizowana przez umundurowanego przedstawiciela Wykonawcy wraz z monitorowaniem systemu alarmowego, patrolowaniem obiektu oraz interwencjami załóg patrolowych. Ochronie podlega Śluza Czersko Polskie oraz budynek Nadzoru Wodnego wraz z przyległym terenem. Obiekt posiada pomieszczenie przystosowane do pełnienia dyżurów. Obiekt podlega obowiązkowej ochronie. Postępowanie prowadzone jest w procedurze właściwej dla zamówienia o wartości szacunkowej powyżej 14 000 euro i mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust.8 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 18 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium. 2. Zamawiający nie żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają wymagane przepisami prawa uprawnienia do wykonywania niniejszego zamówienia; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych 2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu.: 1) W zakresie warunków wskazanych w ust. 1 pkt. 1 i 4 wymaga się, aby Wykonawca wykazał, iż posiada uprawnienie do wykonywania działalności oraz, iż nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia wyżej wskazanych warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w rozdz. IX ust. 1 pkt. 1 i 2 oraz oświadczenia, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do IDW. 2) W zakresie warunku wskazanego w ust. 1 pkt. 2 wymaga się, aby: a) Wykonawca wykazał, iż wykonał w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z należytą starannością, co najmniej jedną (1) usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia. b) Wykonawca wykazał, iż dysponuje lub zostaną mu udostępnione osoby posiadające licencję pracownika ochrony fizycznej, tj. licencję I stopnia w rozumieniu ustawy z dn. 22.08.1997r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2005r. Nr 145, poz. 1221 ze zm.); oraz należy przedstawić Poświadczenie Bezpieczeństwa osoby reprezentującej Wykonawcę. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w rozdz. IX ust.1 pkt. 3, 4, 5 oraz oświadczenia, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do IDW. 3) W zakresie warunku wskazanego w ust. 1 pkt. 3 ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie oświadczenia, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do IDW.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu Zamawiając żąda niżej wskazanych dokumentów: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Koncesja MSWiA zezwalająca na prowadzenie działalności w zakresie niniejszego postępowania; 3) Wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie (wzór formularza wykazu wykonanych usług stanowi załącznik nr 3 do IDW). 4) a) Wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (wzór formularza wykazu osób stanowi załącznik nr 4 do IDW). b) Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt a) Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 5) Dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia (kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem Poświadczenia Bezpieczeństwa osoby reprezentującej Wykonawcę, oraz oświadczenie, że wykazane osoby posiadają licencję pracownika ochrony fizycznej, tj. licencję I stopnia). 6) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór formularza oświadczenia o spełnieniu warunków stanowi załącznik nr 2 do IDW). 2. Udział w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 2) Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi złożyć dokumenty, o których mowa w niniejszym rozdziale w ust. 1 pkt 1, 2, 3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia złożą łącznie Formularz oferty oraz jeden komplet dokumentów, o których mowa w niniejszym rozdziale ust. 1 pkt 3-6. Dokumenty te powinny być przygotowane w taki sposób, aby Zamawiający mógł dowiedzieć się, jaki udział w wykonaniu zamówienia będzie miał każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4) Warunki określone w ust. 1 pkt 3-6 zostaną uznane przez Zamawiającego za spełnione, jeżeli Wykonawcy występujący wspólnie będą spełniać je łącznie. 5) W przypadku Wykonawców występujących wspólnie Zamawiający dopuszcza złożenie Oświadczenia, o którym mowa w ust. 1 pkt 6 przez pełnomocnika konsorcjum, występującego w imieniu wszystkich jego uczestnikow. 3. Wszystkie dokumenty, o których mowa powyżej, Wykonawca składa w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym, muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń , wg formuły: spełnia - nie spełnia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzgw.gda.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach