Przetargi.pl
Adaptacja budynku koszarowego na obiekt dydaktyczny w Słupsku przy ulicy Bohaterów Westerplatte 64

INWESTPROJEKT SŁUPSK Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, ul. Kaszubska 45
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8413705 , fax. 0-59 8429225
  • Data zamieszczenia: 2009-08-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: INWESTPROJEKT SŁUPSK Sp. z o.o.
    ul. Kaszubska 45 45
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 059 8413705, fax. 0-59 8429225
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.inwestprojekt.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja budynku koszarowego na obiekt dydaktyczny w Słupsku przy ulicy Bohaterów Westerplatte 64
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Adaptacja budynku koszarowego na obiekt dydaktyczny w Słupsku przy ulicy Bohaterów Westerplatte 64
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 150 000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: - posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; - zrealizowali z należytą starannością w ostatnich 5 latach, co najmniej 3 roboty budowlane o podobnym zakresie i wartości powyżej 2 000 000 PLN, a jeżeli firma istnieje krócej to w tym okresie; - zrealizowali z należytą starannością w ostatnich 5 latach co najmniej 1 robotę budowlaną w obiekcie zabytkowym, a jeżeli firma istnieje krócej to w tym okresie. Sieć strukturalna musi być wykonana wg urządzeń producenta - firmy ANP ponieważ rozbudowa istniejącej sieci wykonanej wg urządzeń ANP, która udzieliła certyfikat na 25 lat. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie na podstawie załączonego do oferty przez wykonawcę dokumentów określonych przez zamawiającego w SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia warunków, stawianych wykonawcom przez zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności, oferta musi zawierać następujące dokumenty lub ich kserokopie bądź odpisy, poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę w jednostkę uprawnioną: 1. formularz ofertowy (wg załączonego druku, załącznik nr 1), 2.oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 i art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2) wraz z następującymi dokumentami: a. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b. wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonanych przez nich czynności (załącznik nr 3): c. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; d. oświadczenie o posiadaniu niezbędnego potencjału technicznego do wykonania przedmiotu umowy; e. dane dotyczące podwykonawców i zakresu prac przewidywanych im do przekazania (załącznik nr 7); f. wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia robót budowlanych, lub w okresie krótszym, gdy firma istnieje krócej, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanych stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, wraz z załącznikiem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością o wartości powyżej 2 000 000 zł (załacznik nr 4); g. oświadczenie o wykonaniu co najmniej jednej roboty w obiekcie zabytkowym poparte referencjami; h. zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości płatniczych, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. dowód wpłacenia/wniesienia wadium, 4.zobowiązanie do wpłacenia/ wniesienia/ zabezpieczenia należytego wykonania zamówienia o równowartości 4% ceny ofertowej brutto, w przypadku wybrania oferty wykonawcy przez zamawiającego, 5.oświadczenie wykonawcy, że kierownik budowy posiadać będzie uprawnienia do prowadzenia robót, 6.oświadczenia wykonawcy, że kierownik budowy sporządzi lub zapewni sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 7. polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej co najmniej do kwoty 2 000 000 zł, 8. oświadczenie, że w przypadku wybrania oferty przez zamawiającego wykonawca dokona ubezpieczenia budowy od klęsk żywiołowych i zdarzeń losowych na okres prowadzenia robót na koszt własny wykonawcy, 9. kosztorys ofertowy w formie pisemnej sporządzono wg dołączonego przedmiaru robót i projektu wykonawczego, 10. harmonogram realizacji robót określający termin i wartości realizacji robót. Zmawiający może żądać oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości, a zamawiający może sprawdzić jej prawdziwość w inny sposób.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.inwestprojekt.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach