Przetargi.pl
WYKONANIE MODERNIZACJI EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓW POLEGAJĄCEJ NA DOPROWADZENIU DO ZGODNOŚCI CZĘŚCI GRAFICZNEJ OPERATU EWIDENCYJNEGO W FORMIE NUMERYCZNEJ POWSTAŁEJ Z OPRACOWAŃ LPIS Z CZĘŚCIĄ OPISOWĄ I MAPĄ ANALOGOWĄ. ZAMÓWIENIE OBEJMUJE OPRACOWANIE WŁAŚCIWE I NAPEŁNIENIE BAZY DANYCH SYSTEMU EWID 2007 WYNIKAMI OPRACOWANIA.

Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim reprezentowany przez Zarząd Powiatu Gdańskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 83-000 Pruszcz Gdański, ul. Wojska Polskiego 16
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6834999 , fax. 058 6834899
  • Data zamieszczenia: 2009-08-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim reprezentowany przez Zarząd Powiatu Gdańskiego
    ul. Wojska Polskiego 16 16
    83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie
    tel. 058 6834999, fax. 058 6834899
    REGON: 19168640800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-gdanski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE MODERNIZACJI EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓW POLEGAJĄCEJ NA DOPROWADZENIU DO ZGODNOŚCI CZĘŚCI GRAFICZNEJ OPERATU EWIDENCYJNEGO W FORMIE NUMERYCZNEJ POWSTAŁEJ Z OPRACOWAŃ LPIS Z CZĘŚCIĄ OPISOWĄ I MAPĄ ANALOGOWĄ. ZAMÓWIENIE OBEJMUJE OPRACOWANIE WŁAŚCIWE I NAPEŁNIENIE BAZY DANYCH SYSTEMU EWID 2007 WYNIKAMI OPRACOWANIA.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków polegającej na doprowadzeniu do zgodności części graficznej operatu ewidencyjnego w formie numerycznej powstałej z opracowań LPIS z częścią opisową i mapą analogową. opracowanie dotyczy: a)gminy Kolbudy o powierzchni 8266 ha (ok.11800 działek) oraz b)części gminy Pruszcz Gdański o powierzchni ok. 4139 ha (ok.4700 działek) obejmującej obręby: 1.Bogatka, 2.Borkowo, 3.Bystra, 4.Cieplewo, 5.Dziewięć Włók, 6.Krępiec, 7.Lędowo, 8.Mokry Dwór, 9.Przejazdowo, Zamówienie obejmuje opracowanie właściwe i napełnienie bazy danych systemu EWID 2007 wynikami opracowania. 2.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje 1)doprowadzenie do zgodności części graficznej operatu ewidencyjnego w formie numerycznej powstałej na potrzeby LPIS z częścią opisową operatu ewidencyjnego i analogową mapą ewidencyjną , dla gminy Kolbudy oraz części gminy Pruszcz Gdański o łącznej powierzchni ok. 12405ha. Podstawą wprowadzania stosownych zmian w numerycznej mapie ewidencyjnej będą dane opisowe oraz mapa ewidencyjna i zasadnicza w formie analogowej. 2) Wymogi realizacji zamówienia: a) Zamawiający informuje, iż prowadzi mapę zasadniczą i ewidencyjną w zintegrowanym systemie EWID 2007 (oprogramowanie TurboEWID wersja 7.5), w związku z powyższym oprogramowanie to jest niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. b) Zamawiający dopuszcza jednak zastosowanie równoważnego oprogramowania. Za równoważne oprogramowanie uznaje się taki program, który umożliwia wprowadzenie zmian do bazy danych systemu EWID 2007 w taki sposób, aby wynik wprowadzenia w/w zmian był identyczny z wynikiem wprowadzania zmian przez oprogramowanie TurboEWID wersja 7.5. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli równoważne oprogramowanie uzyska certyfikat zgodności z systemem EWID 2007 (oprogramowanie TurboEWID wersja 7.5) wystawiony przez autora systemu EWID 2007. Wymóg konieczności certyfikowania oprogramowania równoważnego wynika z zapisów gwarancji działania bazy danych wystawionej przez licencjodawcę. c) Wykonawca w związku z powyższym winien posiadać legalne licencje na ww. oprogramowania, 3) Po napełnieniu bazy systemu EWID 2007 wynikami opracowania należy sporządzić raporty rozbieżności obrazujące stan zgodności części opisowej operatu EGiB z częścią graficzną. Zamawiający zastrzega, że opracowane przez Wykonawcę dane cyfrowe zostaną poddane wstępnej kontroli poprawności struktury plików modernizowanej bazy, poprzez próbne załadowanie wyniku pracy do kopii bazy danych Zamawiającego celem sprawdzenia poprawności utworzenia oczekiwanych danych wyjściowych, opisujących zestawy poprawnych odpowiedzi systemu. 4) Przed złożeniem oferty Wykonawca winien zapoznać się z analogowymi mapami ewidencyjnymi i zasadniczymi dla obszaru podlegającego opracowaniu. Treść i formę raportów wymienionych w pkt 3 należy uzgodnić z Zamawiającym. 5) Przekazanie wykonanego zadania nastąpi protokołem zdawczo-odbiorczym podpisanym przez Naczelnika Wydziału Geodezji i Kartografii. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: - Ustawą z dnia 17.05.1989r Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2005 r. Nr 240, poz. 2027 z późniejszymi zmianami). - Rozporządzeniem Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. z 2001 roku, Nr 38 poz. 454). - Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 17 maja 1999r. w sprawie określenia rodzajów materiałów stanowiących państwowy zasób geodezyjny i kartograficzny, sposobu i trybu ich gromadzenia i wyłączania z zasobu oraz udostępniania zasobu(Dz. U. z 1999 roku, Nr 49 poz. 493). - Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 24.03.1999r. w sprawie standardów technicznych dotyczących geodezji, kartografii oraz krajowego systemu informacji o terenie (Dz. U. Nr 30, poz. 297). - Instrukcja techniczną O-4 Zasady prowadzenia państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, Warszawa 1987. - Instrukcją techniczną K-1 Mapa zasadnicza - Główny Urząd Geodezji i Kartografii, wydanie trzecie, Warszawa 1998r. - Zarządzenie Nr 16 Głównego Geodety Kraju z dnia 3 listopada 2003r. w sprawie wytycznych techniczno-organizacyjnych dotyczących prowadzenia ewidencji gruntów i budynków - Instrukcja Techniczna G-5 Ewidencja gruntów i budynków. - USTAWA z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych wraz z późniejszymi zmianami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 723000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100) najpóźniej w dniu składania ofert do godz. 11.30.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy. 2.Spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Ustawy tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.: - spełniają warunki określone w art. 11 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity- Dz. U. z 2005r, Nr 240, poz. 2027 z późn. zm.); 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia tj.: a)dysponują co najmniej 3 pracownikami, którzy będą wykonywać zamówienie i którzy, posiadają doświadczenie (praktykę) w zakresie prac związanych z ewidencją gruntów i budynków, posiadają doświadczenie w pracach obejmujących wsadowe wprowadzanie danych ewidencji gruntów i budynków do bazy danych systemu EWID 2007 za pomocą oprogramowania TurboEWID wersja 7.5 lub innego równoważnego oprogramowania, b)osoby pełniące funkcję kierownika zespołu posiadają uprawnienia zawodowe z zakresu art.43 ust.1 i 2 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne. c)dysponują co najmniej 3 zestawami komputerowymi wraz z licencyjnym oprogramowaniem. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. : przedstawią polisę w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wartość co najmniej 200 .000zł. Ubezpieczenie powinno być ważne na cały okres realizacji niniejszego zamówienia. W przypadku gdy okres aktualnie posiadanego ubezpieczenia kończy się w trakcie trwania realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do przedłużenia ubezpieczenia OC u tego samego ubezpieczyciela, na tych samych warunkach, na okres nie krótszy niż do zakończenia robót. Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu polisy lub innego dokumentu potwierdzającego przedłużenie ubezpieczenia OC na ww. warunkach nie później niż na 14 dni przed zakończeniem okresu aktualnego ubezpieczenia. W przypadku nie wywiązania się z obowiązku przedłużenia ubezpieczenia, Zamawiający zawrze taką umowę ubezpieczenia i obciąży Wykonawcę kosztami polisy. Uwaga: podana nazwa programu nie narusza przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, gdyż jego wskazanie uzasadnione jest posiadaniem przez Zamawiającego wdrożonego w 2008 r. systemu Ewidencji Gruntów, Budynków i Lokali - część opisowa i graficzna EWID 2007. Mając na uwadze powyższe zachodzi konieczność zachowania norm, parametrów i standardów jakimi charakteryzuje się przedmiotowy system. Na potwierdzenie spełniania powyższych warunków Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wyznaczonym do składania ofert dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt IX. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunki, jeżeli złoży wraz z ofertą dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt IX w formie i o treści wymaganej niniejszą specyfikacją. Spełnienie warunków przez podmioty występujące wspólnie (np.: tzw. konsorcja): W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu każdy z podmiotów występujących wspólnie winien załączyć do oferty dokumenty, o których mowa w pkt IX.1 - 4 SIWZ. W zakresie pozostałych dokumentów Wykonawcy występujący wspólnie winni wykazać się, iż łącznie spełniają te warunki poprzez złożenie dokumentu określonego w pkt IX.5- 10 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania w oparciu o art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy (wzór zał. nr 2 do SIWZ). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Oświadczenie Wykonawcy o nie zaleganiu z opłaceniem podatków do Urzędu Skarbowego, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne. 4. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wartość co najmniej 200 .000zł. 5. Kopie uprawnień zawodowych kierownika zespołu z zakresu art. 43 pkt.1 i 2 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne. 6. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie wg załączonego wzoru. 7. Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu komputerowego i oprogramowania 8. Kopie licencji oprogramowania lub kopie certyfikatu zgodności z systemem EWID2007 (oprogramowanie TurboEWID wersja 7.5). 9. Potwierdzenie zapoznania się z analogowymi mapami ewidencyjnymi i zasadniczymi dla obszaru podlegającego opracowaniu oraz uzgodnienia treści i formy raportów . 10. Dowód wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-gdanski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach