Przetargi.pl
Wykonanie opracowania polegającego na doprowadzeniu do zgodności części graficznej operatu ewidencyjnego w formie numerycznej powstałej z opracowań LPIS z częścią opisową i mapą analogową. Zamówienie obejmuje opracowanie właściwe i napełnienie bazy danych systemu Zamawiającego wynikami opracowania.

Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim reprezentowany przez Zarząd Powiatu Gdańskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 83-000 Pruszcz Gdański, ul. Wojska Polskiego 16
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6834999 , fax. 058 6834899
  • Data zamieszczenia: 2010-04-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim reprezentowany przez Zarząd Powiatu Gdańskiego
    ul. Wojska Polskiego 16 16
    83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie
    tel. 058 6834999, fax. 058 6834899
    REGON: 19168640800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-gdanski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie opracowania polegającego na doprowadzeniu do zgodności części graficznej operatu ewidencyjnego w formie numerycznej powstałej z opracowań LPIS z częścią opisową i mapą analogową. Zamówienie obejmuje opracowanie właściwe i napełnienie bazy danych systemu Zamawiającego wynikami opracowania.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie opracowania polegającego na doprowadzeniu do zgodności części graficznej operatu ewidencyjnego w formie numerycznej powstałej z opracowań LPIS z częścią opisową i mapą analogową oraz napełnienie bazy danych wynikami opracowania. Zamawiający informuje, iż prowadzi mapę zasadniczą i ewidencyjną w bazie danych oprogramowania aplikacyjnego TurboEWID wersja 7.7. Zamawiający dopuszcza zastosowanie programów równoważnych z oprogramowaniem w którym Zamawiający prowadzi bazę danych Opracowanie dotyczy obszaru: a)gminy Trąbki Wielkie, b)gminy Pszczółki, c)9 obrębów gminy Pruszcz Gdański: -Jagatowo, -Łęgowo, -Radunica, -Rokitnica, -Roszkowo, -Wiślina, -Wiślinka, -Żukczyn, -Żuławka, Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a)Doprowadzenie do zgodności części graficznej operatu ewidencyjnego w formie numerycznej powstałej na potrzeby LPIS z częścią opisową operatu ewidencyjnego i analogową mapą ewidencyjną dla gmin Trąbki Wielkie i Pszczółki oraz części gminy Pruszcz Gdański. Łączna liczba działek obszaru podlegającego opracowaniu to ok. 22160 o obszarze ok 28178 ha. Podstawą wprowadzania stosownych zmian w numerycznej mapie ewidencyjnej będą dane opisowe oraz mapa ewidencyjna i zasadnicza w formie analogowej. b)Napełnienie bazy danych systemu Zamawiającego wynikami opracowania wraz z zarchiwizowaniem obiektów mapy, które zostały zmodyfikowane bądź usunięte. c)Po napełnieniu bazy sytemu Zamawiającego wynikami opracowania należy sporządzić raporty rozbieżności obrazujące stan zgodności części opisowej operatu EGiB z częścią graficzną. d)Przed złożeniem oferty Wykonawca winien zapoznać się z analogowymi mapami ewidencyjnymi i zasadniczymi dla obszaru podlegającego opracowaniu. Treść i formę raportów wymienionych w pkt. C należy uzgodnić z Zamawiającym. e)Po napełnieniu bazy poprawnymi wynikami opracowania, należy sporządzić wydruki map dyżurnych obrazujących zmiany w operacie ewidencji gruntów, formatu A1, na papierze, w kroju arkuszowym i skali uzgodnionej z Zamawiającym. UWAGA: W przypadku zastosowania produktów równoważnych (wykonywaniu zamówienia na oprogramowaniu innym niż oprogramowanie na którym prowadzone są bazy zasobu geodezyjnego Zamawiającego) Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania testów oprogramowania po otwarciu ofert . W przypadku złożenia oferty z wykonaniem przedmiotu zamówienia w programie równoważnym, Wykonawca w dniu otwarcia ofert (po godzinie 12) lub w następnym dniu roboczym, musi odebrać próbkę danych (fragment mapy cyfrowej i odpowiadającej jej mapy analogowej oraz dane opisowe wygenerowane przez zamawiającego ze swojego systemu) do testów - Wydział Geodezji Kartografii i Katastru pokój 10. Wykonawca dokonuje opracowania danego obszaru łącznie z wykonaniem wydruku z systemu Zamawiającego w ciągu 3 dni roboczych od dnia pobrania próbek. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt kompatybilny z oprogramowaniem posiadanym przez Zamawiającego, o parametrach takich samych bądź lepszych, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w SIWZ oraz by wynik wprowadzenia zmian do bazy danych systemu Zamawiającego, po przeprowadzeniu przez Zamawiającego testów oprogramowania był identyczny z wynikiem wprowadzenia zmian przez oprogramowanie obecnie użytkowane przez Zamawiającego. Uwzględniając zapis art. 30 ust. 5 ustawy, Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Jeżeli okaże się, że wynik wprowadzenia zmian do bazy danych systemu Zamawiającego, opisany wyżej, nie będzie identyczny z wynikiem wprowadzenia zmian przez oprogramowanie posiadane przez Zamawiającego, Wykonawca zostanie wykluczony zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 3 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, a oferta wykluczonego Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 Ustawy Pzp. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: - Ustawą z dnia 17.05.1989r Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2005 r. Nr 240, poz. 2027 z późniejszymi zmianami). - Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 17 maja 1999r. w sprawie określenia rodzajów materiałów stanowiących państwowy zasób geodezyjny i kartograficzny, sposobu i trybu ich gromadzenia i wyłączania z zasobu oraz udostępniania zasobu (Dz. U. z 1999 roku, Nr 49 poz. 493). - Rozporządzeniem Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 16 lipca 2001r. w sprawie zgłaszania prac geodezyjnych i kartograficznych, ewidencjonowania systemów i przechowywania kopii zabezpieczających bazy danych, a także ogólnych warunków umów o udostępnianie tych baz (Dz. U. z 2001 roku, Nr.78, poz. 837). - Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 24.03.1999r. w sprawie standardów technicznych dotyczących geodezji, kartografii oraz krajowego systemu informacji o terenie (Dz. U. Nr 30, poz. 297). - Rozporządzeniem Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków(Dz. U. z 2001 roku, Nr 38 poz. 454). - Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 19 lutego 2004r. w sprawie wysokości opłat za czynności geodezyjne i kartograficzne oraz udzielanie informacji a także za wykonywanie wyrysów i wypisów z operatu ewidencyjnego (Dz. U. z 2004 roku, Nr 37, poz. 333). - Instrukcją techniczną O-1 Ogólne zasady wykonywania prac geodezyjnych, Warszawa 1988. - Instrukcją techniczną O-3 Zasady kompletowania dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej, Warszawa 1992. - Instrukcja techniczną O-4 Zasady prowadzenia państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, Warszawa 1987. - Instrukcją techniczną K-1 Mapa zasadnicza - Główny Urząd Geodezji i Kartografii, wydanie trzecie, Warszawa 1998r. - Zarządzenie Nr 16 Głównego Geodety Kraju z dnia 3 listopada 2003r. w sprawie wytycznych techniczno-organizacyjnych dotyczących prowadzenia ewidencji gruntów i budynków - Instrukcja Techniczna G-5 Ewidencja gruntów i budynków. - USTAWA z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych w raz z późniejszymi zmianami
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 723000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 6.000,00 zł (słownie:sześć tysięcy złotych 00/100) najpóźniej w dniu składania ofert przed godz. 11.30 dnia 05.05.2010r.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-gdanski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach